Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-14, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Möjligt, men mindre troligt. Han hade väl bara High Schoolutbildning?

Kanske men han vann priserna mot andra elever. Så han ansågs vara duktig i matematik och naturämnen. Så det talar för att han hade högre IQ än genomsnittet. Även personer med hög IQ gör dumma saker och blir mentalt sjuka. Hög IQ är inget vaccin mot dumheter. Det minskar dock risken.
Citera
2024-07-14, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
... för att komma nära Trump. Så nej du har fel, han var en vänsterextremist.

Jag vet inte hur mycket politik som ligger bakom den där skytten. Jag tror snarare på ett scenario där en psykolog har suttit och matat en psykiskt sjuk person med diverse ting och sedan har ett visst etablissemang möjliggjort det hela.

Bara det faktum att han klättrar upp på ett tak med ett gevär på ryggen mitt på ljusan dan där det finns 20,000 människor, poliser, secret service agenter osv. Folk har sett han, rapporterat till polisen om vad dom sett och ingen gör något alls över huvud taget låter väldigt mycket som ett insider jobb i mina öron.

Så från högre ort är det garanterat politiskt motiverat, men för just den här skytten så tror jag inte att det har med politik att göra.
Citera
2024-07-14, 15:17
Medlem
Aeonas avatar
Jag sätter min högra lilltå på att skytten är en basement-dweller av samma skrot och korn som Flashback-eliten. Incel och antivaxxer som surfar 4chan och runkar till Qanon och Pizzagate. Säkert kryddat med autism och en förkärlek för "second amendment". Motivet kommer kretsa kring någon Epstein-historia om barnsex och rymdödlor. What a time to be alive!
Citera
2024-07-14, 15:17
Medlem
Feminism kan verkligen skada människor. Man drar alla män och allt maskulint över samma kant.

On topic.
Oavsett är det inträffade mycket tragiskt. Trist att unga mannen tyckte att detta var en lösning. Trist att Orange bluv skjuten. Trist alltihopa. Trist att folk blir skadade och avlider. Synd om både grabben och Trump.
Senast redigerad av u9FpM1wXcZ 2024-07-14 kl. 16:17.
Citera
2024-07-14, 15:19
Medlem
JojoRabbits avatar
Jag har en fråga till vänsterextremisterna som härjar i tråden och önskade gudakejsaren död. Hur kändes det att antifascisten som skulle bli hjälte genom att mörda "onda" fascistiske Orangeman, misslyckades kapitalt, darrade på manschetten när han hade Bullseye för att citera Biden, missade sitt mål för att själv bli köttfärs bildligt talat? From Hero to Zero som man säger i Amerikat...
Det går snabbt i hockey! Är den vänsterblivne martyr i era ögon? Han kunde ha mördat gudakesjaren Donald Trump och hans fascistiska regim, men blev istället en misslyckad antifjant som ingen kommer komma ihåg i historieböckerna än för just det. Fascismen vann buhuhu
Citera
2024-07-14, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenheten
120 meter är ingenting med ett normalbra inskjutet vapen. Man behöver inte ens kikarsikte. Jag talar av egen erfarenhet (dock sköt jag prick på tavla inte huvuden).

I så fall verkar det som skytten inte ens tränat på att skjuta innan han försökte på sig detta.
Citera
2024-07-14, 15:24
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Det är kul att sektmedlemmarna hänger upp sig på att han donerade pengar för flera år sen men talar tyst om hans registrering till republikanerna.
Det är ju ändå väldigt vanligt att man ändrar åsikter i den åldern.

Han har förmodligen registrerat sig för att rösta på en för honom bättre kandidat än Trump i primärvalet.
Citera
2024-07-14, 15:24
Medlem
globalistforumets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Det är kul att sektmedlemmarna hänger upp sig på att han donerade pengar för flera år sen men talar tyst om hans registrering till republikanerna.
Det är ju ändå väldigt vanligt att man ändrar åsikter i den åldern.
vänsterblivna är dåliga lögnare.

https://x.com/ThePatriotOasis/status/1812348501868556704

"I hate trump. I hate republicans."
Citera
2024-07-14, 15:26
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av globalistforumet

En extremist från höger är inte bättre än en extremist från vänster.
Citera
2024-07-14, 15:26
Citat:
Ursprungligen postat av globalistforumet

Och ändå hade han registrerat sig som republikan. Självhatare?
Citera
2024-07-14, 15:27
Medlem
Citat:
Han har förmodligen registrerat sig för att rösta på en för honom bättre kandidat än Trump i primärvalet.

Yes, troligen. Det är den enda fördelen med att registrera sig hos valmyndigheten som tillhörande ett parti: du får rösta i primärval.

I själva valet får man rösta på vem man vill.
https://www.usa.gov/voting-political-party
Citera
2024-07-14, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aeona
Jag sätter min högra lilltå på att skytten är en basement-dweller av samma skrot och korn som Flashback-eliten. Incel och antivaxxer som surfar 4chan och runkar till Qanon och Pizzagate. Säkert kryddat med autism och en förkärlek för "second amendment". Motivet kommer kretsa kring någon Epstein-historia om barnsex och rymdödlor. What a time to be alive!

Du beskriver någon form av högerextremist. Då hade det varit ologiskt att ge sig på Trump.
Han mådde nog inte bra. Synd om honom. Synd om Trump.
Senast redigerad av u9FpM1wXcZ 2024-07-14 kl. 15:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in