2024-07-15, 18:08
Medlem
Bartman777s avatar
Fel väg att gå. Tillslut råkar de ge sig på någon oskyldig.
och varför rånar de personen på hans guldkedja? Vad har det med saken att göra?

Känns mest som de försöker ge sig själva en anledning att få ut och spöa och råna folk. Skenheliga som få.
Citera
2024-07-15, 18:10
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag tänkte vi skulle diskutera denna grupp och varje video som finns på Telegram.

Tyvärr är det inte bara svenskar utan väldigt lite pedo svenskar som blir attackerad utan det verkar vara blandat från olika delar från Europa som läggs ut.

Vilket också intressant då alla förtjänar samma behandling. Ingen aning om hur många videos det finns men ca 20 kanske, har gått igenom dom alla.

Senast videon släpptes idag där även mannen fick duktig med stryk samt blev rånad på sin guldkedja. Även en av pedofiljagarna syntes flera ggr så där gjorde dom dåligt jobb att täcka hans ansikte.

Vad tycker ni, gör dom ett bra jobb?
Några länkar att lägga in kanske??
Citera
2024-07-15, 18:13
Medlem
Tuppruskarens avatar
Använder inte ryska appar, så du får nog länka, jag ska inte behöva ladda ner något skit från Putin för att kunna diskutera i tråden.

Har läst och hört om detta nätverk, 10 mot 1 riktigt hårda grabbar. Förmodligen gör man research så det inte är en våldsbenägen person man dansar med heller. Verkar även vara unga grabbar som är med, förmodligen failade fotbollshuliganer.
Senast redigerad av Tuppruskaren 2024-07-15 kl. 18:16.
Citera
2024-07-15, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Fel väg att gå. Tillslut råkar de ge sig på någon oskyldig.
och varför rånar de personen på hans guldkedja? Vad har det med saken att göra?

Känns mest som de försöker ge sig själva en anledning att få ut och spöa och råna folk. Skenheliga som få.

Så länge dom gör ett grund jobb genom att få ut en bild från personen från nätet så är det nog rätt lugnt. Dom ses alltid på avskild plats ute i en skog. Men visst skulle det kunna dyka upp andra människor

Ja, jag är lite osäker på om jag är okej med rånet för det får då en annan fokus men sen samtidigt så tänkte denna man våldta en ung tjej så bli av med en guldkedja är nog ganska billigt straff.
Citera
2024-07-15, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Nej, länka annars ryker tråden.

Är du retard, jag har ju precis postat en inbjudan så att du kan se.
Citera
2024-07-15, 18:27
Medlem
Tuppruskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Är du retard, jag har ju precis postat en inbjudan så att du kan se.

Ingen länk som gör att jag kommer till telegram, utan måste söka i appen.
Citera
2024-07-15, 18:29
Medlem
peergs avatar
Jag tror det där kommer att sluta med en riktig jävla tragedi. Lättpåverkade människor kommer bli inspirerade och vi vet ju alla hur lätt ett rykte blir en sanning. Ensamma farbrorn på hörnet som ser lite udda ut och som alla på byn 'vet' är pedofil går ut med hunden en kväll och blir helt oprovocerat ihjälsparkad.
Citera
2024-07-15, 18:33
Medlem
Citat:
Ingen länk som gör att jag kommer till telegram, utan måste söka i appen.

Föddes du igår du kommer ju direkt dit med länken men för att se filmerna så måste du ladda ned appen.
Citera
2024-07-15, 18:42
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peerg
Jag tror det där kommer att sluta med en riktig jävla tragedi. Lättpåverkade människor kommer bli inspirerade och vi vet ju alla hur lätt ett rykte blir en sanning. Ensamma farbrorn på hörnet som ser lite udda ut och som alla på byn 'vet' är pedofil går ut med hunden en kväll och blir helt oprovocerat ihjälsparkad.
Exakt så.
Citera
2024-07-15, 18:45
Medlem
Trolltestets avatar
En vacker dag kommer de att möta någon som har en pistol, och då är leken slut.
Citera
2024-07-15, 18:46
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peerg

Exakt. En synnerligen dålig idé.
Citera
2024-07-15, 18:47
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Går inte att klicka på din länk mongo.
Märkte det också, tydligen vill ts att man ska ladda ner en app.

Jag laddar inte ner någon att som man måste registrera sig på och bli bombad med reklam meddelande 3 gånger i timmen så nej tack jag kan inte uttrycka mej om det ts frågar om.

Det heter förresten pedofil jagare för oss som bor i Sverige för att veta vad det handlar om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in