2024-07-11, 18:58
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Blir det inte en granskning av denna handel idag, då kan FI lägga ner allt vad dom håller på med,
Stark köpsignal Utlöstes, HaHa kan aldrig finnas en stark köpsignal i detta scambolag,
Och Nej är inte bitter ,bara jävligt förvånad att det tillåts med denna manipulation,eller egentligen inte förvånad längre Börsen är rena lekstugan

Ja man undrar ju vad som orsakade denna dead-cat-bounce. Det har kommit noll och inga nyheter från bolaget som motiverar en kurs över tio öre.

Man undrar ju vem som köpte och vad han vet!
Eller så ska han blanka....
Citera
2024-07-11, 19:02
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Blir det inte en granskning av denna handel idag, då kan FI lägga ner allt vad dom håller på med,
Stark köpsignal Utlöstes, HaHa kan aldrig finnas en stark köpsignal i detta scambolag,
Och Nej är inte bitter ,bara jävligt förvånad att det tillåts med denna manipulation,eller egentligen inte förvånad längre Börsen är rena lekstugan

Nejdå bittre man, du har bara inte nån jävla aning om börspsykologin 😅😅😅
Snart där igen 🏝😎🍺
Citera
2024-07-11, 19:10
Medlem
Enok1Halvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Nejdå bittre man, du har bara inte nån jävla aning om börspsykologin 😅😅😅
Snart där igen 🏝😎🍺

Och snorungen/Mytomanen är tillbaka när det går bra ,vilken överraskning, visst har du gjort 300% på vad? ditt sista köp på några hundra Anoto aktier på 0,15 ,knappast på ditt GAV,Största mytomanen på detta forum
kanske till och med större än denna
https://www.youtube.com/watch?v=GXAxGOKnEUs
Citera
2024-07-11, 19:19
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Och snorungen/Mytomanen är tillbaka när det går bra ,vilken överraskning, visst har du gjort 300% på vad? ditt sista köp på några hundra Anoto aktier på 0,15 ,knappast på ditt GAV,Största mytomanen på detta forum
kanske till och med större än denna
https://www.youtube.com/watch?v=GXAxGOKnEUs

🤏 bitter 😅😅😅😘
Citera
2024-07-12, 05:44
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Där vaknade han! Vem är det som köpt 5% av bolaget på en dag tror du?

Ligger bara 12,59% back i mitt innehav! Snart kanske jag kan sälja med vinst?

Inte den blekaste..knappast bara robothandel, nått som utlöste handeln och det rejält och bara att passa på och trejda. Haft stående köp och säljordrar på hela tiden sista 2v för nått började röra på sig igen och känner man Anoto väl så kommer kursrörelsena med besked oftast. För mig spelar ingen roll om det går upp eller ner kommande dagarna för ligger både inne och likvid. Går den ner så fyller jag bara på med mer billigare aktier.
Man kan bara älska kurslarmet som piper till ibland.
Tack för mig och lycka till i fortsättningen 😎
Citera
2024-07-12, 09:33
Avslutad
Citat:
Ja man undrar ju vad som orsakade denna dead-cat-bounce. Det har kommit noll och inga nyheter från bolaget som motiverar en kurs över tio öre.

Man undrar ju vem som köpte och vad han vet!
Eller så ska han blanka....

Det är den vanliga snedvridna lekstugan på börsen. Anoto är en perfekt aktie för det. Vänta tills de drar ner Fingerprint till 5 öre och drar upp den till över 25. Det kommer hojtas om läckor och Finansinspektionen där också.

Ska bli kul att se de fagra löftena som ledningen i Anoto snart presenterar. Givetvis måste kassan fyllas på med en emission. Men det ställer givetvis aktieägarna upp på eftersom raketen snart ska starta om på nytt.
Citera
2024-07-12, 10:09
Medlem
Ringhals3s avatar
Vi får se om det flaggas för någon ny storägare efter gårdagens handel, det ska ske vid 5% innehav men personen kanske nöjde sig med 4,99%?
Citera
2024-07-12, 10:51
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Hoppsan, nu gick aktien under en krona igen! Köpte du på dig nu på 90 öre?

Snart drar det iväg uppåt som bara den, eller?

Citerar mig själv för att ge litd perspektiv på hur utbombad aktien är även om den rusar 100% till.

Det som psykologiskt räddar showen är att det gjordes en omvänd split 30:1 2018.

Länge ansågs det otänkbart att kursen skulle gå under en krona, nu är det tvärt om.

Notera även att haussarna bytt fot från att hövda att allt och alla snart kommer köpa allt Anoto har till att aktien är bra att trejda.

Det blev uppenbarligen ingen deal med Samsung och arabländerna.

Ska ni delta i de kommamde nyemissionerna? Jag avstår.
Citera
2024-07-12, 12:46
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Citerar mig själv för att ge litd perspektiv på hur utbombad aktien är även om den rusar 100% till.

Det som psykologiskt räddar showen är att det gjordes en omvänd split 30:1 2018.

Länge ansågs det otänkbart att kursen skulle gå under en krona, nu är det tvärt om.

Notera även att haussarna bytt fot från att hövda att allt och alla snart kommer köpa allt Anoto har till att aktien är bra att trejda.

Det blev uppenbarligen ingen deal med Samsung och arabländerna.

Ska ni delta i de kommamde nyemissionerna? Jag avstår.

Du får inte ens delta i nyemissionerna hehe. Man tar bara in stora långsiktiga ägare.
Vad vet du om samsung btw? Exakt, inget hehe.
KAIT siktar mot nya marknader antagligen.
Vad tror vi? Kan man köpa in sig igen på 0,2 tro?
Senast redigerad av alienfin 2024-07-12 kl. 12:52.
Citera
2024-07-12, 15:04
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Du får inte ens delta i nyemissionerna hehe. Man tar bara in stora långsiktiga ägare.
Vad vet du om samsung btw? Exakt, inget hehe.
KAIT siktar mot nya marknader antagligen.
Vad tror vi? Kan man köpa in sig igen på 0,2 tro?

Du kan köpa in dig under 0,2 senare i år...
Citera
2024-07-12, 16:05
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Du kan köpa in dig under 0,2 senare i år...

Eller över kronan..
Citera
2024-07-12, 16:56
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Eller över kron an..

Ah! Du tror på omvänd split!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera