2024-07-14, 18:49
Medlem
Valvantos avatar
Kommer Häcken top-6 i år?
Citera
2024-07-14, 19:11
Medlem
Pancevs avatar
Hummets tåpajspassning som flög helt fel ända in i bortre.
Citera
2024-07-14, 19:12
Medlem
trazkeis avatar
Att släppa in 3 mål på övertid borta mot DIF är oförklarligt uselt. Men på något sätt kan man ändå nästan köpa det med tanke på vilket tryck publiken skapade. Och shit happens liksom. Det kan hända en gång på 100 år.

Men att lite senare under samma säsong återigen släppa 3 mål på tilläggstid. Hemma! Mot Elfsborg! Det är fan inte ok!

Det norska helvete måste ha gjort sitt nu. Vi kan inte ha en tränare med en sådan stark loseraura som Tacopojken har! Han kan ta sitt jävla halsband och flytta hem till Norge igen. Han är en bluff!
Citera
2024-07-14, 19:17
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Min analys är inte så jäkla avancerad egentligen. Den grundar sig mest på att Bosse är trött. Rätt störande bara när trötta värvningar som tex Hummet snubblar in ett gäng drömmål från långt avstånd..

Men som i sagan med haren och sköldpaddan lär det visa sig att loppet inte är över ännu. Ni må springa i cirklar kring sköldpaddan för tillfället men när hybrisen får er att slappna av och lägger er för att vila kommer sköldpaddan fram och sliter halsen av er precis som i sagan. Sedan kan vi defilera hela vägen in i mål!
Var det den där haren vi såg på övertid? 🤔
Citera
2024-07-14, 19:27
Medlem
IceEyess avatar
Vad är det som händer med Norrköping egentligen?
Citera
2024-07-14, 19:42
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Var det den där haren vi såg på övertid? 🤔

Nä. Tror det var den där trögfattade Kukräven. Har alltid varit en störig jävel i sagan.

Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Vad är det som händer med Norrköping egentligen?
Alm hände. Han har ju sagt att han gillar att ligga sist i tabellen och att han gillar hur det skaver. Detta kan inte vara en överraskning för någon.
Citera
2024-07-14, 19:42
Medlem
Otroligt skön och nödvändig seger för VSK i dag. Förlust så hade jag gett upp hoppet.
Citera
2024-07-14, 20:15
Medlem
trazkeis avatar
Vill bara klargöra att jag inte på något vis skyller dagens förlust på domaren men Al-Hakim är makalöst dålig som vanligt och det är faktiskt upppfriskande att se både Simon och Rygaard såga honom jämns med fotknölarna.

Citat:
Vad tycker du om domarnivån i dag?
- Det är lätt att stå här efteråt och skylla på domaren, men jag tycker att det var låg nivå. Det har varit så länge. Men nej, det känns som att han (domaren) har blivit en stor stjärna i svensk fotboll. Men jag vet inte hur han har blivit det.

Så jävla sant. Sämsta domaren i Sverige men har fått en stjärnstatus på något skevt sätt.
Citera
2024-07-14, 22:05
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Nä. Tror det var den där trögfattade Kukräven. Har alltid varit en störig jävel i sagan.

Alm hände. Han har ju sagt att han gillar att ligga sist i tabellen och att han gillar hur det skaver. Detta kan inte vara en överraskning för någon.
Min analys är inte så komplicerad egentligen. Den grundar sig mest på att er är trött. Rätt störande bara när man släpper in 3 mål ännu snabbare än mot DIF.
Citera
2024-07-15, 07:40
Medlem
cokehyenas avatar
Hos gulsvarta lag är 3 den magiska siffran:
3 insläppta mål på övertid för Häcken
3 gjorda mål på övertid för Elfsborg
3:e plats för Mjällby
3-delad kostym i Solna
Citera
2024-07-15, 07:56
Medlem
Citat:
Att släppa in 3 mål på övertid borta mot DIF är oförklarligt uselt. Men på något sätt kan man ändå nästan köpa det med tanke på vilket tryck publiken skapade. Och shit happens liksom. Det kan hända en gång på 100 år.

Men att lite senare under samma säsong återigen släppa 3 mål på tilläggstid. Hemma! Mot Elfsborg! Det är fan inte ok!

Det norska helvete måste ha gjort sitt nu. Vi kan inte ha en tränare med en sådan stark loseraura som Tacopojken har! Han kan ta sitt jävla halsband och flytta hem till Norge igen. Han är en bluff!

Du verkar något bitter? Att Häcken skulle skugga Malmö i år med allt som sker med klubben, tränarbytet samt 2-3 bästa spelare säljs inför/halva säsongen vore minst sagt en galen bedrift, att hoppa på andra lag som i motsatt till Häcken försöker ge Malmö en match om guldet är märkligt? Det blir väl inget kul om alla lag tänker och gör som Häcken? "Tänker kortsiktigt" och bara släpper guldet till favoriten?
Citera
2024-07-15, 09:20
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Du verkar något bitter? Att Häcken skulle skugga Malmö i år med allt som sker med klubben, tränarbytet samt 2-3 bästa spelare säljs inför/halva säsongen vore minst sagt en galen bedrift, att hoppa på andra lag som i motsatt till Häcken försöker ge Malmö en match om guldet är märkligt? Det blir väl inget kul om alla lag tänker och gör som Häcken? "Tänker kortsiktigt" och bara släpper guldet till favoriten?
No shit Sherlock? Vi släpper in 3 mål på övertid för andra gången i år och du tycker "jag verkar något bitter"? Bravo!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in