2024-07-15, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Har du ens en sambo eller annat stadigvarande sällskap?

Singel
Citera
2024-07-15, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 159cmm
Singel

Ha, ha, då är det ju lätt att sitta här och att "skryta" över att man inte är otrogen.

Inget illa menat, och jag hoppas (och tror på dig, du verkar mycket vettig och smart) att du är trogen den dagen du hittar en bra vettig partner till dig som du älskar, men för mig blev det ändå lite småroligt pga. detta.
Citera
2024-07-15, 00:39
Medlem
Citat:
Ha, ha, då är det ju lätt att sitta här och att "skryta" över att man inte är otrogen.

Inget illa menat, och jag hoppas (och tror på dig) att du är trogen den dagen du hittar en bra vettig partner till dig som du älskar, men för mig blev det ändå lite småroligt pga. detta.

Jo men jag kan inte ha haft ett flertal relationer innan eller?
Citera
2024-07-15, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 159cmm
Jo men jag kan inte ha haft ett flertal relationer innan eller?

Självklart så, och de kan säkert ha svikit dig. Kanske något som gör att du felaktigt drar alla oss män över en kam. Men det är inte så statistik fungerar. Alltid för lätt att extrapolera sin egen situation till att bli allmängiltig.

Men du förstår ändå min poäng här, att det är lätt att säga när man själv är i situationen att vara singel och per definition (iaf. för närvarande) inte kan vara otrogen.
Citera
2024-07-15, 07:51
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Nej precis! Särskilt inte om man inte har barn, huslån, gemensam ekonomi osv.. Då är det helt meningslöst, i övriga situationer blir det knepigare, då rekommenderar jag nog att man diskuterar över situationen och kommer fram till något lösning gemensamt.

Jag lutar åt att tro att såna faktorer inte spelar så stor roll, det avgörande är hur bra man mår. Mår man halvkasst och det kommer förbi en möjlighet att liva upp livet och ge glädje så hoppar nog många på även om de har fru, barn, hus.
Citera
2024-07-15, 08:16
Medlem
NiccoJs avatar
Har aldrig varit otrogen, dock inte pga moralisk överlägsenhet utan brist på tillfälle. Har å andra sidan aldrig sökt mig till det heller.
Dock hade jag nog haft svårt att backa från den boost av självförtroende uppvaktning på ett sådant plan innebär.
Citera
2024-07-15, 08:27
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Har aldrig varit otrogen, dock inte pga moralisk överlägsenhet utan brist på tillfälle. Har å andra sidan aldrig sökt mig till det heller.
Dock hade jag nog haft svårt att backa från den boost av självförtroende uppvaktning på ett sådant plan innebär.

Det är nog så det ser ut för många snubbar i alla fall. Men det låter ju alltid ädelt att säga att man minsann aldrig varit otrogen.
Senast redigerad av halaltarzan 2024-07-15 kl. 08:30.
Citera
2024-07-16, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Det är nog så det ser ut för många snubbar i alla fall. Men det låter ju alltid ädelt att säga att man minsann aldrig varit otrogen.

Jag får oftast några chanser om året att vara otrogen (men alltid tackat nej), och jag tror det är rätt vanligt och inte speciellt unikt.
Citera
2024-07-16, 14:23
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Jag får oftast några chanser om året att vara otrogen (men alltid tackat nej), och jag tror det är rätt vanligt och inte speciellt unikt.
Intressant, hur går dessa inviter till, den kvinnliga lastbilschauffören som vill ha med dig in i hytten, kvinnliga chefen som klappar dig på kuken eller är du ute på krogen o får förslag?
Citera
2024-07-16, 16:38
Medlem
Tänk er fb kvinna som kommer in på kontoret lutar sig över med snygga bröst , eller kastar sig över dig, klättrar upp på skrivbordet och särar i en kjol..

Eller varför inte på en
Aw, när hon smeker dig mellan benen medan frun hemma är tjatig och gnatig svårt att stå emot
Citera
2024-07-16, 16:43
Medlem
Farbaute666s avatar
Jag tror att de flesta svarar

1) Ja

2) Ja, skuldkänslor

3) Även om du har skuldkänslor, behåll dem, gå vidare och gör inte om det. Berätta inte för att lätta ditt hjärta, det är även det en egoistisk handling.
Citera
2024-07-16, 16:47
Medlem
Hur många skulle lämna sin familj efter en otrohetsaffär om kvinnan var allt man önskade sig? Och riskera allt man har, även om man också älskar sin fru och familj?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in