2024-07-12, 20:59
Medlem
Nej, kan bara tala för män men tycker det är märkligt hur ringen på fingret kan skapa så mycket åtrå hos vissa kvinnor. Skulle ljuga om jag sa att jag ständigt fick värja mig mot sexuella inviter men det händer för ofta.
Citera
2024-07-12, 21:58
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Det är lika bra på att ge upp på konceptet av lojala romantiska relationer här och nu. Romantiska relationer har tyvärr blivit, och kommer fortsatt att bli, någonsin som till hör till dåtiden. TikTok-ungarna som inte kan koncentrera sig mer än 10 sekunder kommer aldrig klara av att hålla ett långsiktigt förhållande, de är bara ute efter dopaminkicken i livet - d.v.s. den sexuella biten av relationer. Så i framtiden kommer man endast att ha vänner: emotionella eller KK. På ett sätt vore det dessutom bra, eftersom världen är överbefolkad och det hade gjort att barnafödsel hade minskat. Så var en realistisk visionär som lever i framtiden: gör slut och sedan kan du göra vad du vill.
Citera
2024-07-12, 23:09
Medlem
Frågan ställde därför att jag + partner diskuterade att män inte får könslor lika lätt vid otrohet som kvinnor. Och kan därför vara otrogna lättare. Medan kvinnor inte är otrogna om de inte finns könslor inbladade. Därav jag ställde frågan…

Hur många män skulle kunna vara otrogna om ni fick chansen och ingen fick veta..

Och hur många skulle kunna shå emot en sexig kvinna som visade tydligt intresse , smekte , klädda av sig naken. Etc…
Citera
2024-07-12, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warsmann
Ja bra fråga. Undrar varför TS exkluderar oss icke-binära otherkins.

Starta en egen tråd och inkludera dig själv
Citera
2024-07-12, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Frågan ställde därför att jag + partner diskuterade att män inte får könslor lika lätt vid otrohet som kvinnor. Och kan därför vara otrogna lättare. Medan kvinnor inte är otrogna om de inte finns könslor inbladade. Därav jag ställde frågan…

Hur många män skulle kunna vara otrogna om ni fick chansen och ingen fick veta..

Och hur många skulle kunna shå emot en sexig kvinna som visade tydligt intresse , smekte , klädda av sig naken. Etc…

Jag är man och har lyckats, hitintills, att stå emot.
Citera
2024-07-12, 23:19
Medlem
När jag är singel tackar jag aldrig nej till en vacker kvinna.

Men är jag i ett förhållande så säger jag nej. Finns tyvärr inget värre än att vara otrogen. Man skadar en annan människa som man älskar och i många fall är det inte bara kvinnan utan även barnen.

Däremot kan man ju alltid diskutera om sexlivet måste vara som det är och om det är ett problem så får man gå skilda vägar.
Citera
2024-07-12, 23:28
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Beror helt på ens promille...
Citera
2024-07-12, 23:38
Medlem
Smekarn87s avatar
Svar ja! Av princip. Skiten ska in.
Citera
2024-07-12, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Nej, så illa är inte alla män.

9/10
Citera
2024-07-12, 23:56
Medlem
HomoDeuss avatar
Skulle jag kunna vara otrogen? Absolut inte.
Ha sex med någon annan, utan att frugan visste? Självklart.
Citera
2024-07-13, 00:16
Medlem
Jag som kvinna arbetar sedan 15 år sedan i en mansdominerad branch. Flertalet kollegor, anställda, kunder, ue etc har antingen berättat om otrohethaft, haft affärer eller tillfälliga sexuella förbindelser på tex firma/inköps-resor.

Kan väl säga att min tilltro till män och deras förmåga att inte snubbla in andra vaginor inte är så hög.

Så det är verkligen fint att läsa att så många i tråden faktisk värderar trohet.

Ps. Säkert lika många kvinnor som är as. Men jag jobbar inte med så många.
Citera
2024-07-13, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Här är väl anledningen till att jag var otrogen, hade dock ingen familj. Och på det jobbade jag på krogen där jag kom i kontakt med hur mycket snygga kvinnor som helst, där vissa tyckte det var lite spännande med smutsig jävla restaurangpersonal. Nej, egentligen ska man väl inte - så länge man är gångbar på köttmarknaden iaf - leva med någon som man inte är kär i.

Nej precis! Särskilt inte om man inte har barn, huslån, gemensam ekonomi osv.. Då är det helt meningslöst, i övriga situationer blir det knepigare, då rekommenderar jag nog att man diskuterar över situationen och kommer fram till något lösning gemensamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in