2024-07-12, 00:53
Medlem
Hur många män som har familj skulle vara otrogna om ni fick chansen? Dvs en snygg vacker kvinna flörtar och visar intresse endast för ett knull.. tar du chansen?

Om ja… har du dåligt samvete eller forsätter som vanlig?
Citera
2024-07-12, 00:56
Medlem
akutaccents avatar
Ja.

Inget dåligt samvete.
Citera
2024-07-12, 01:08
Medlem
Onanikrems avatar
Varit det och vet konsekvenserna av det. Skulle aldrig göra det igen.
Citera
2024-07-12, 01:15
Medlem
Stenballes avatar
Absolut inte!
Det har uppstått ett antal "möjligheter" under årens lopp, men det har aldrig funnits på kartan.
Varför skulle jag göra något så korkat?
Citera
2024-07-12, 01:20
Medlem
Raktinyllets avatar
Nej fan vad vidrigt. Otrogna människor stenas i andra delar av världen, det är det ultimata sveket.
Citera
2024-07-12, 01:46
Medlem
StonedMonkeys avatar
Nej det skulle jag aldrig göra. Har blivit bedragen själv och det var vidrigt, skulle aldrig utsätta någon annan för det.
Citera
2024-07-12, 01:50
Medlem
Knotknets avatar
Det bästa är att ha ett öppet förhållande och tillåta varandra ha sex med andra.
Otrohet och lögner är förkastligt.
Citera
2024-07-12, 02:21
Medlem
Om man inte är kär eller bryr sig om sin partner ja; annars nej.
Citera
2024-07-12, 04:20
Medlem
Aldrig. Dels för att det är ett fundamentalt svek mot en annan människa men också för att jag inte är tillsammans med en kvinna jag inte känner sexuell dragning till.

Naturligtvis gäller inte detta om det finns någon form av uppgörelse i botten men då är det ju knappast otrohet det rör sig om.
Citera
2024-07-12, 04:47
Medlem
enlitenmoerts avatar
Har ingen familj med henne men jag har bedragit min partner och blivit bedragen som en följd av det. Lesson learned. Många år sen nu men nej, det är inget att rekommendera. Ärlighet varar längst.

Along comes temptation and he can't refuse, no.Why gamble when there's so much to lose? You know it's consequences to what we do, consequences for me and you.

Robert cray/ consequences.

https://m.youtube.com/watch?v=ilZPZawbw5w
Senast redigerad av enlitenmoert 2024-07-12 kl. 05:17.
Citera
2024-07-12, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Hur många män som har familj skulle vara otrogna om ni fick chansen? Dvs en snygg vacker kvinna flörtar och visar intresse endast för ett knull.. tar du chansen?

Om ja… har du dåligt samvete eller forsätter som vanlig?
Aldrig. Har varit med min fru i över två decennier nu och aldrig varit otrogen.
Citera
2024-07-12, 06:34
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Om man inte är kär eller bryr sig om sin partner ja; annars nej.

Här är väl anledningen till att jag var otrogen, hade dock ingen familj. Och på det jobbade jag på krogen där jag kom i kontakt med hur mycket snygga kvinnor som helst, där vissa tyckte det var lite spännande med smutsig jävla restaurangpersonal. Nej, egentligen ska man väl inte - så länge man är gångbar på köttmarknaden iaf - leva med någon som man inte är kär i.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in