2024-07-15, 05:52
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Invandrare stinker ofta en blandning av äckliga exotiska kryddor och svett.

Nu så är det ju inte så att alla måste anpassa sig efter din måttstock. Om du inte gillar andra människor så är det väl bättre att du ger fan i att gå ut?

Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Gamla luktar även om de är rena.

Typiskt fördom mot äldre.
Senast redigerad av Pinoputchin 2024-07-15 kl. 05:55.
Citera
2024-07-15, 05:57
Medlem
GertBennys avatar
Jag varken rakar armhålorna eller använder deodorant som jag anser är en styggelse som blockerar en kroppslig funktion i armhålan. Ibland använder jag inte heller tvål när jag duschar. Jag luktar inget förutom en lätt svettdoft ifrån armhålorna, men det är helt normal - oavsett vad ni primadonnor och sojapojkar blivit hjärntvättade till att tro av konsumentsamhället. Det värsta som finns är folk som stinker parfym. Det är samma människotyp som aldrig läst en bok i sitt liv, stirrar ned i telefonen 24/7 och inte ifrågasätter något förutom att livet går ut på att tjäna pengar, ha en fejksolbränna året runt, köpa vulgära märkeskläder och åka runt i en leasad/belånad BMW, Merca eller Audi. Paradise Hotel/Dokusåpa människor är ett bra epitet på dessa hjon.
Citera
2024-07-15, 06:14
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Typiskt fördom mot äldre.

Citat:
Experts have only detected 2-nonenal in people over the age of 40. Levels appear to only increase with age. While environmental and lifestyle factors can also influence body odor, 2-noneal appears to be responsible for the distinct, slightly musty odor associated with older people.

https://www.healthline.com/health/older-people-smell-different#cause
Citera
2024-07-15, 06:32
Medlem
Eeeemiiiils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Det finns människor som inte klarar av att hålla sig rena, man stöter på vuxna människor som både stinker det ena och det andra ute på stan. Fel i huvudet på dem enligt mig!
Tycker det var vanligare förr att folk var skitiga av sig, möter inte så många som luktar skit
Citera
2024-07-15, 06:33
Medlem
Eeeemiiiils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeanpuffy
Känns som DEO inte hjälper nuförtiden, lägger jättemycket men hjälper inget typ
Duscha först kanske?
Citera
2024-07-15, 06:48
Medlem
zombie-nations avatar
Vaddå att de stinker det ena och det andra? Jag kan förstå att folk kan lukta svett, särskilt när det är varmt och fuktigt ute.
Citera
2024-07-15, 06:56
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Du får gärna vara bög, men vi "normala" (ursäkta uttrycket, inget illa menat om homo) män är inte bekväma med att raka oss under armarna då det just är rätt fjolligt att göra så.

Ja, men det är inte hårdhomo att raka sig under armarna.
Citera
2024-07-15, 06:58
Medlem
Svempass avatar
Det är det värsta hamna bredvid en lortgris.

Aldrig brytt mig vad andra tycker.
Rakar mig under armarna och sen absolut torr luktar inte ens äckelsvett efter ett hårt träningspass. Det är eftersom jag duschar varje dag.

Personer som kör raggardusch ni stinker billig deo och svett.
Citera
2024-07-15, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Nu så är det ju inte så att alla måste anpassa sig efter din måttstock. Om du inte gillar andra människor så är det väl bättre att du ger fan i att gå ut?

Ingen behöver anpassa sig efter min måttstock överhuvudtaget. Jag går förvisso ut men jag håller mig medvetet på behörigt avstånd från personer som ser ut att stinka som invandrare, tjockisar och alkisar.
Citera
2024-07-15, 07:08
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AusSchlauch
Och din poäng är?
Att inte lukta svett. Vad trodde du?
Citera
2024-07-15, 07:18
Medlem
BewilderedHulders avatar
Klassisk självförsvarsmetod i brist på vapenlicens.

Om jag hittar en intressant dynghög så kan jag av hjärtans lust rulla mig i den för kamoflera min odör när jag är ute i tassemarkerna. I citykärnan fungerar också en halv flaska Hugo Boss Female Extreme.
Citera
2024-07-15, 07:32
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Gamla luktar även om de är rena.
Det borde vara förbjudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto