2024-07-14, 23:42
Medlem
Man duschar var eller varannan dag, rakar sig under armarna (det gäller både män och kvinnor), och lägger därefter på deodorant under armarna. Hur svårt kan det vara att inte gå omkring och lukta skit när man rör sig bland folk?
Citera
2024-07-14, 23:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AusSchlauch
Man duschar var eller varannan dag, rakar sig under armarna (det gäller både män och kvinnor), och lägger därefter på deodorant under armarna. Hur svårt kan det vara att inte gå omkring och lukta skit när man rör sig bland folk?

Jag gillar att förpesta tillvaron för mina motmänniskor.
Citera
2024-07-14, 23:44
Avslutad
Citat:

Det finns människor som inte klarar av att hålla sig rena, man stöter på vuxna människor som både stinker det ena och det andra ute på stan. Fel i huvudet på dem enligt mig!
Citera
2024-07-14, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Udslidt
Jag gillar att förpesta tillvaron för mina motmänniskor.

Vilka är motmänniskorna? Känner du dig inte äcklig?

Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Det finns människor som inte klarar av att hålla sig rena, man stöter på vuxna människor som både stinker det ena och det andra ute på stan. Fel i huvudet på dem enligt mig!

Håller med, helt sjukt är det.
Citera
2024-07-14, 23:47
Medlem
Citat:

Ibland så duschar jag varannan dag, ibland så skiter jag i det och duschar inte på längre tid än så. Jag har slutat upp med bögeriet att raka mig under armarna och när jag luktar som mest svett då flockas alla fanboys som dig runtomkring en.

För övrigt, vem fan bryr sig i vad andra människor tycker? Hur mycket värde tror du att du har egentligen? Är din åsikt helig? Har du rätt att gnugga din åsikt i ansiktet på andra? Ska andra anpassa sig efter din åsikt?
Bara för det så ska jag skita i att duscha på en vecka och sedan ska jag springa runt med barklädd överkropp på stan och blåsa svettdoft ifrån armhålorna i ansiktet på folk. Hoppas att du är en av dom drabbade.
Citera
2024-07-14, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskibusken
Ibland så duschar jag varannan dag, ibland så skiter jag i det och duschar inte på längre tid än så. Jag har slutat upp med bögeriet att raka mig under armarna och när jag luktar som mest svett då flockas alla fanboys som dig runtomkring en.

För övrigt, vem fan bryr sig i vad andra människor tycker? Hur mycket värde tror du att du har egentligen? Är din åsikt helig? Har du rätt att gnugga din åsikt i ansiktet på andra? Ska andra anpassa sig efter din åsikt?
Bara för det så ska jag skita i att duscha på en vecka och sedan ska jag springa runt med barklädd överkropp på stan och blåsa svettdoft ifrån armhålorna i ansiktet på folk. Hoppas att du är en av dom drabbade.

Att sköta basic hygien tillhör allmänt hyfs och något man får lära sig tidigt i livet som barn. Du är säkert för ful för att locka till dig fanboys i alla fall.

Ja så är det, jag har ett jävligt stort värde och bestämmer allt. Frågor på det?
Citera
2024-07-14, 23:53
Medlem
Citat:
Att sköta basic hygien tillhör allmänt hyfs och något man får lära sig tidigt i livet som barn. Du är säkert för ful för att locka till dig fanboys i alla fall.

Nope, jag ser så jävla bra ut att jag har fått homogays att bli kär i mig av att dom bara tittat på mig. Jag har även hört att detta är egentligen högst ovanligt och inträffar bara om man har ett extra ordinärt vackert utseende.
Citera
2024-07-14, 23:56
Medlem
Citat:
Dom har bara jävligt dålig smak, sånt händer ibland.

Jaså? Och detta vet du hur då? Är du en homogay måntro?
Citera
2024-07-15, 00:03
Medlem
Citat:
Men fyfan! Axe är ju en fjortisparfym för slödder, ungefär som date parfymerna.

Just det, skulle därför passa dig alldeles utmärkt.

Vill man nu inte raka sig så kan man åtminstone lägga på deodorant efter att man har duschat. Det håller svettlukten borta och luktar inte genom kläderna som parfym gör.
Citera
2024-07-15, 00:05
Medlem
Citat:
Just det, skulle därför passa dig alldeles utmärkt.

Vill man nu inte raka sig så kan man åtminstone lägga på deodorant efter att man har duschat. Det håller svettlukten borta och luktar inte genom kläderna som parfym gör.

Mhm och vem gör inte det då? Har du ens ett endaste anekdotiskt exempel ifrån ditt kompisgäng på mopeder?
Citera
2024-07-15, 00:07
Medlem
Citat:
Mhm och vem gör inte det då? Har du ens ett endaste anekdotiskt exempel ifrån ditt kompisgäng på mopeder?

Fan snackar du om? Jag umgås inte med moppefolk, moped är för fjortisar.

Lite svettlukt är väl inte så farligt, snackar om människor som luktar en eller två meter av unket svett. Tvätta kläderna förfan, gärna i 60 grader.
Senast redigerad av AusSchlauch 2024-07-15 kl. 00:09.
Citera
2024-07-15, 00:12
Medlem
Citat:
Fan snackar du om? Jag umgås inte med moppefolk, moped är för fjortisar.

Lite svettlukt är väl inte så farligt, snackar om människor som luktar en eller två meter av unket svett. Tvätta kläderna förfan, gärna i 60 grader.

Men ändå kommer du dragandes med axeparfym? Det är ju fjortisarnas favoritparfym. Åka moppe och lukta axe är väl deras grej. Det kommer behövas betydligt mer än så för att övertyga mig om att du är något annat efter ditt stora axe-klavertramp. Homofilstämpeln skulle du behöva tvätta bort också, vettefan hur dock? 60 grader lär inte hjälpa där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in