Citat:
Ursprungligen postat av
HappySnowman
Jag är också väldigt nyfiken på relationen med exet. De där märkliga köpen och försäljningarna av de ärvda fastigheterna på Öland skulle jag mycket gärna vilja ha en förklaring på. Där var ju han i högsta grad involverad hit och dit. Varför??! Och vad ledde de affärerna till? Inte var väl My så snäll så att hon sålde för någon miljon till honom och några månader senare låter honom kamma hem flera miljoner extra. Bara så där? Jag hade verkligen inte varit vän med mitt ex efter det, oavsett om det var pappan till mitt barn.
Vad fick alla inblandade för detta? Och alldeles särskilt - hur gynnades My???
Jag undrar vart kroppkakekungen tog vägen?
Folk stod ju bokstavlingen talar i kö på Catallinatorget för kanske första gången någonsin för hans tydligen gudomliga kroppkakor ,
Fick han skattemyndigheternas ögon på sig plötsligt?
Det börjar kanske osa hett kring det annars öde torget mitt ute i ingenstans, där man vanligtvis bara hör långtradarna som levererar dagens blomster till floristen, i gryningen eller sent på kvällen.
Såg att det har börjat levereras handgranater i närheten av My. Det kanske var ett androm till vanagel...
Hennes grannar måste vara lagom begeistrade över en stökig granne som Mysan, speciellt när hon börjar dra sina gnisslande blombvagnar över torgets kullerstenar på tidiga morgnar.
Det måste närmast ge en skräckfilmskänsla om man precis har vaknat och man befinner sig i ett tillstånd mellan dröm och vaka.
Man kommer närmast att tänka på den gamla stumfilmen Nosferatu.