2024-07-14, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VizslaSilver
Har inte följt händelserna sista månaderna. Ha det hänt något av värde? Bevis?
Politiet sier de er ferdig med å etterforske ektemannen og at de innstiller på henleggelse.
https://www.nrk.no/norge/tom-hagen-saken-er-ferdig-etterforsket-1.16859793
Citera
2024-07-14, 16:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
.

Jeg skreiv at eldstedattera var hjemme med sykt barn, og av en eller annen grunn skreiv Havhest at dette var informasjon som jeg hadde fått privat og ikke var ment å lekkes ut. Det kom ikke noen ord om at dette kunne være løgn. Greit å ha i mente.
Det er en løgn. Jeg har aldri skrevet det.

I boken Lørenskog Mysteriet står det at hun var på jobb.

Du har dessuten påstått at det finnes videoovervåkning fra innsiden av S4, men det stemmer altså ikke.

Kameraovervåkning foregikk på gårdsplassen ved S4.

Maset ditt om b-plug er bare villedning fra din side, fordi du skjønner at TH er frifunnet. Mao ønsker du ikke at de/den skyldige blir avslørt og får sin straff.
Senast redigerad av Havhest 2024-07-14 kl. 16:39.
Citera
2024-07-14, 16:36
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest

Det er ikke første gang at du nekter på hva du har skrevet, det har vi jo godt dokumentert nå.
Dette med henging i trapp, narsissist ektemann osv.
Og du har løyet tidligere om hva som har stått skrevet i boken, så det tar jeg med en klype salt.
Du skreiv bl.a. at det sto i boken at TH gikk på antidepressiva, noe som ble tilbakevist av flere her inne.
Citera
2024-07-14, 16:41
Avslutad
Citat:
Det er ikke første gang at du nekter på hva du har skrevet, det har vi jo godt dokumentert nå.
Dette med henging i trapp, narsissist ektemann osv.
Og du har løyet tidligere om hva som har stått skrevet i boken, så det tar jeg med en klype salt.
Du skreiv bl.a. at det sto i boken at TH gikk på antidepressiva, noe som ble tilbakevist av flere her inne.
Jeg forholder meg til offentlig informasjon og har derfor ikke motiv for å lyve. Dessuten står det i boken Lørenskog Mysteriet at hun var på jobb.
Jeg har alltid ment du er en løgner. Jeg har aldri trodd på deg.
Senast redigerad av Havhest 2024-07-14 kl. 16:43.
Citera
2024-07-14, 16:41
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:

Du har dessuten påstått at det finnes videoovervåkning fra innsiden av S4, men det stemmer altså ikke.

Kameraovervåkning foregikk på gårdsplassen ved S4.

Maset ditt om b-plug er bare villedning fra din side, fordi du skjønner at TH er frifunnet. Mao ønsker du ikke at de/den skyldige blir avslørt og får sin straff.

Kanskje du kan forklare hva en buttplug skulle ha å si for skyldspørsmålet? Dette med buttplug skreiv jeg vel om for 2 år siden? Tror du TH blir dømt fordi jeg skriver om hva som ble funnet i hans nattbordskuffe?
Citera
2024-07-14, 16:43
Medlem
HHB1 skal ha vært hjemme pga sykt barn samme dag forsvinningen ble meldt til politiet. HHB1 dro imidlertid på jobb senere på dagen så barnet var kanskje ikke så veldig syk. Det ser ut til at hun bare måtte være hjemme den morgenen og formiddagen. Da TH ringte til HHB1 i 14-tiden var hun i militærleiren. Rett etter samtalen skal hun ha gått til en sikkerhetsoffiser i leiren og fortalt om hva som hadde skjedd i S4, selvom telefonsamtalen HHB1 hadde med TH var veldig kort og hun knapt kunne ha fått oversikt over situsjonen eller gjøre noen vurderinger.
Citera
2024-07-14, 16:43
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Jeg forholder meg til offentlig informasjon og har derfor ikke motiv for å lyve.

Hvilke motiver du har vet jeg ikke, men at du er tatt i løgn en rekke ganger har vi svart på hvitt.
Citera
2024-07-14, 16:47
Avslutad
Citat:
Hvilke motiver du har vet jeg ikke, men at du er tatt i løgn en rekke ganger har vi svart på hvitt.
Jeg har alltid ment du er en løgner. Jeg har aldri trodd på deg, så du trenger ikke late som noe slik har skjedd.
Jeg har alltid trodd at HHB1 var på jobb, og ifølge boken Lørenskog Mysteriet var hun på jobb.

Det er ikke jeg som er en løgner.
Citera
2024-07-14, 16:56
Avslutad
Citat:
Kanskje du kan forklare hva en buttplug skulle ha å si for skyldspørsmålet? Dette med buttplug skreiv jeg vel om for 2 år siden? Tror du TH blir dømt fordi jeg skriver om hva som ble funnet i hans nattbordskuffe?
Det betyr ingenting for skyldspørsmålet. Men hovedsaklig er påstanden en løgn. Det har aldri blitt funnet en slik gjenstand i S4. Enda mindre sannsynlig er det at du ville blitt informert om dette, hvis det hypotetisk var tilfelle.

Du kan påstå hva som helst, så lenge du ikke trenger å dokumentere påstanden din. Og den retten tar du deg.

Det kalles tomme ord. Loff. Løgn.
Citera
2024-07-14, 16:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
HHB1 skal ha vært hjemme pga sykt barn samme dag forsvinningen ble meldt til politiet. HHB1 dro imidlertid på jobb senere på dagen så barnet var kanskje ikke så veldig syk. Det ser ut til at hun bare måtte være hjemme den morgenen og formiddagen. Da TH ringte til HHB1 i 14-tiden var hun i militærleiren. Rett etter samtalen skal hun ha gått til en sikkerhetsoffiser i leiren og fortalt om hva som hadde skjedd i S4, selvom telefonsamtalen HHB1 hadde med TH var veldig kort og hun knapt kunne ha fått oversikt over situsjonen eller gjøre noen vurderinger.
Du vet ikke alt som foregikk den dagen, så det har du ingen mulighet til å avgjøre.
Citera
2024-07-14, 17:01
Medlem
Citat:
Politiet var interessert i deres seksualliv og hvordan kjemien var, og det er ikke noe nytt.
Den pluggen har ikke noe å si for skyldsspørsmålet annet enn at det kan underbygge mistanken om at TH er psykopat, noe som igjen kan forklare drapshandlingen.
De aller fleste som er bifile, er nemlig som regel psykopate, ifølge Robert Hare som er en av de aller fremste når det gjelder kunnskap om psykopati. Det er han som bl.a. har utarbeidet sjekkliste/kriterieliste for å stille diagnosen antisosial/dyssosial personlighetsforstyrrelse, narsissisme, eller psykopat som er samlebegrepet, og som TH scorer veldig høyt på. Karakteravvik het diagnosen tidligere på 80-tallet.
vet vi ikke om TH er bifil, men ting kan tyde på det.

Jeg har ikke sagt om politiet har holdt meg orientert eller ikke.
Det er nok mange flere enn meg som visste at TH skulle arresteres flere dager før arrestasjonen.
Hvorfor tror du det var så mange journalister rundt hans hus når han ble arrestert?

Ting som jeg har skrevet har tidligere vist seg i ettertid å stemme. Jakke som jeg skreiv om, og som kom i media dagen etterpå,
at skilsmissepapirene som politiet fant var datert 2012, og som Holden løy om og sa at var 10 år gamle i 2018, men som ble skrevet om i media en stund etter at jeg hadde skrevet året 2012.
Blodet rundt dolokket, slepespor bestående av avføring. Dette venter vi på, og jeg regner med at dette vil bli bekreftet snart.
Det med nattbordskuffen kommer neppe til å bli skrevet om i media.

Jeg skreiv at eldstedattera var hjemme med sykt barn, og av en eller annen grunn skreiv Havhest at dette var informasjon som jeg hadde fått privat og ikke var ment å lekkes ut. Det kom ikke noen ord om at dette kunne være løgn. Greit å ha i mente.

Dersom det er jakka til hettemannen du mener, ble det vist bilder av jakka i media, og hettemannen er sjekket ut for lenge siden.

At skilsmissepapirene var fra 2012, var tilsynelatende ny informasjon for deg da tv2 skrev en artikkel om boken "Lørenskog-mysteriet". https://www.flashback.org/sp75802561

Du har skrevet mye om blod rundt toalettet, men nå skriver du om blod rundt dolokket. Hvis du på noe vis har tilgang til slik informasjon, faller tilliten min til norsk politi ytterligere flere hakk.
Citera
2024-07-14, 17:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Dersom det er jakka til hettemannen du mener, ble det vist bilder av jakka i media, og hettemannen er sjekket ut for lenge siden.

At skilsmissepapirene var fra 2012, var tilsynelatende ny informasjon for deg da tv2 skrev en artikkel om boken "Lørenskog-mysteriet". https://www.flashback.org/sp75802561

Du har skrevet mye om blod rundt toalettet, men nå skriver du om blod rundt dolokket. Hvis du på noe vis har tilgang til slik informasjon, faller tilliten min til norsk politi ytterligere flere hakk.
Slapp av! Skaanseth vet ikke engang at det er røyking forbudt på arbeidsplassen, så at han har kontakter i politiet, må være på en helt annen måte, enn at de gir ham informasjon.

Det handler nok mest om at Skaanseth vet at slike løse påstander er umulig å motbevise.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in