2024-07-14, 14:03
Avslutad
De som tror at boligen i S4 ble kameraovervåket innvendig, kan tro omigjen. Det var romavlytting som ble benyttet inni boligen. Kamera var kun installert utvendig.

Det serveres rå løgner i tråden om angivelige forsvunne avisutklipp om Dung-saken (ref Jayce) og angivelig "skaphomse" i nattbordskuff (ref Skaanseth).

Det betyr at den angivelige b-pluggen kun eksisterer i Formanns, Jayces og Skaanseths fantasier.

Ja, ja, det forklarer i så fall hvorfor de er så uptight.

Alle hysteriske nå fordi TH frifinnes. Og tyr derfor til desperate løgner.

Slik var den hemmelige overvåkningen av TH:

● Boligen i S4, THs hytter og hans arbeidsplass har kun vært avlyttet innvendig.
● Eiendommen i S4 har vært kameraovervåkning utvendig.
● GPS-sporing av THs kjøretøy.
● Skjult ransaking på THs eiendommer.
● Telefonavlytting.

Les mer om den hemmelige overvåkningen av TH fra 6. juni 2019 til 28. april 2020:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/pL2A8X/tom-hagen-ble-hemmelig-etterforsket

"Romavlytting er ett av de mest inngripende virkemidlene politiet har."

https://www.nrk.no/norge/i-elleve-maneder-levde-tom-hagen-omgitt-av-politiets-hemmelige-mikrofoner-og-videokamera-1.15874157

"Etter det NRK forstår, skal dette være en av de mest omfattende skjulte etterforskningene som har vært gjennomført i Norge.

Tom Hagen ble nylig kjent med omfanget av de skjulte metodene politiet brukte mot ham.

– At en massiv overvåking har pågått over lang tid er ubehagelig, sier Tom Hagen til NRK."

"Tom Hagen mener den skjulte overvåkningen ikke har gjort funn som styrker politiets teori om at han har drept kona eller at han står bak forsvinningen hennes.

– Den underbygger jo at jeg ikke har noe med dette å gjøre, sier han til NRK."

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/z7wvbq/slik-ble-tom-hagen-hemmelig-overvaaket

"Slik ble Tom Hagen hemmelig overvåket

Tom Hagen ble avlyttet i sitt eget hjem, bilen hans ble GPS-sporet og skjulte kameraer overvåket gårdsplassen. – Massiv skjult etterforskning i svært lang tid, sier hans forsvarer."

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/EagEva/tom-hagen-om-hemmelig-overvaakning-ubehagelig

"Hele verktøykassen

I februar skrev VG at politiet hadde tatt i bruk hele den hemmelige verktøykassen i den skjulte etterforskningen mot Tom Hagen.

VG fikk da opplyst at de fikk tillatelse til å ta i bruk følgende skjulte metoder mot den drapssiktede milliardæren:

• Skjult kameraovervåkning

• GPS-sporing av bil

• Romavlytting

• Telefonavlytting

• Skjult ransaking

Ifølge VGs opplysninger installerte politiet skjulte mikrofoner både hjemme hos Tom Hagen i Sloraveien 4 og på hans kontor i Futurum-bygget i Lørenskog."

https://www.nrk.no/norge/xl/_-jeg-har-ikke-noe-a-tilsta-1.15223540
Senast redigerad av Havhest 2024-07-14 kl. 14:20.
Citera
2024-07-14, 14:34
Medlem
Skjult kameraovervåking. Skjult, som i kun de som har bedt om å få plassert de der og de som plasserte dem vet hvor de befant seg. Alle andre, inkludert Havhest, er selvfølgelig uvitende om 1. at de er utplassert og 2. hvor de befant seg.
Citera
2024-07-14, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Det er jo mange ting som har blitt skrevet om her, og som plutselig har kommet i media.
Jakka, skilsmissepapirene som var datert 2012 osv.
Bl.a. visste jeg om lampa på badet før det kom i media. Jeg visste også at TH skulle arresteres, 4 dager før han ble arrestert.
Men så har man ting som ikke har kommet i media. Dette med avisartikler, blod rundt dolokket, slepespor av avføring, at dattera var hjemme med sykt barn osv. eller at sønnen fikk en melding på kvelden.
Noen ting kommer jo selvsagt aldri ut i media, men av andre årsaker, f.eks. at det ble funnet et sexleketøy for damer i THs nattbordskuffe. En såkalt buttplug, og som hadde dna og ekskrementrester av TH.

Du vil altså ha oss til å tro at politiet har sendt en buttplug til DNA-testing som en del av etterforskningen av forsvinningen av AEH? Det kan vel bokstavelig talt kalles et blindspor.

Politiet holdt deg også orientert om at TH skulle bli arrestert 4 dager før det skjedde. Det tror jeg du må ha drømt.

Hva var det med jakka?
Citera
2024-07-14, 15:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Skjult kameraovervåking. Skjult, som i kun de som har bedt om å få plassert de der og de som plasserte dem vet hvor de befant seg. Alle andre, inkludert Havhest, er selvfølgelig uvitende om 1. at de er utplassert og 2. hvor de befant seg.
Det var kun skjult i fasen 6. juni 2019 til 28. april 2020. Dette er ikke hemmelig lenger. Kameraovervåkning foregikk kun utenfor boligen.

Dette skrev VG 5. mars 2022:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/EagEva/tom-hagen-om-hemmelig-overvaakning-ubehagelig

Citat:
Tom Hagen ble avlyttet inne i sitt eget hjem og kameraovervåket på gårdsplassen. Bilen ble GPS-sporet. Hagen ble nylig kjent med omfanget av de skjulte metodene politiet brukte mot ham.
Senast redigerad av Havhest 2024-07-14 kl. 15:07.
Citera
2024-07-14, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Du vil altså ha oss til å tro at politiet har sendt en buttplug til DNA-testing som en del av etterforskningen av forsvinningen av AEH? Det kan vel bokstavelig talt kalles et blindspor.

Dersom det hadde blitt gjort funn av dna fra noen andre enn Fru Hagen og TH på pluggen ville du fortsatt tenkt blindspor?
Citera
2024-07-14, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det var kun skjult i fasen 6. juni 2019 til 28. april 2020. Dette er ikke hemmelig lenger. Kameraovervåkning foregikk kun utenfor boligen.

Leder til spørsmålet hvordan vet dudet? At skjult kameraovervåking foregikk kun utenfor boligen?
Citera
2024-07-14, 15:10
Avslutad
Citat:
Leder til spørsmålet hvordan vet dudet? At skjult kameraovervåking foregikk kun utenfor boligen?
Dette skrev VG 5. mars 2022:

Citat:
Tom Hagen ble avlyttet inne i sitt eget hjem og kameraovervåket på gårdsplassen. Bilen ble GPS-sporet. Hagen ble nylig kjent med omfanget av de skjulte metodene politiet brukte mot ham.

Det er ikke hemmelig lenger. TH er ferdig etterforsket og sjekket ut av saken.
Citera
2024-07-14, 15:15
Medlem
Citat:
Dersom det hadde blitt gjort funn av dna fra noen andre enn Fru Hagen og TH på pluggen ville du fortsatt tenkt blindspor?

Ja.
Citera
2024-07-14, 15:17
Medlem
Alle verktøy i verktøykassa tatt i bruk. Og verktøy tatt i bruk neppe opplyst hverken siktede i saken eller andre.
Citera
2024-07-14, 15:18
Medlem
Citat:
Ja.

Godt du ikke er åstedsgransker. Du kunne oversett et motiv for drap og dna fra en medvirker i det.
Senast redigerad av Kokadu 2024-07-14 kl. 15:21. Anledning: Tillegg
Citera
2024-07-14, 15:49
Medlem
Har inte följt händelserna sista månaderna. Ha det hänt något av värde? Bevis?
Citera
2024-07-14, 16:08
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:

Politiet holdt deg også orientert om at TH skulle bli arrestert 4 dager før det skjedde. Det tror jeg du må ha drømt.

Hva var det med jakka?

Politiet var interessert i deres seksualliv og hvordan kjemien var, og det er ikke noe nytt.
Den pluggen har ikke noe å si for skyldsspørsmålet annet enn at det kan underbygge mistanken om at TH er psykopat, noe som igjen kan forklare drapshandlingen.
De aller fleste som er bifile, er nemlig som regel psykopate, ifølge Robert Hare som er en av de aller fremste når det gjelder kunnskap om psykopati. Det er han som bl.a. har utarbeidet sjekkliste/kriterieliste for å stille diagnosen antisosial/dyssosial personlighetsforstyrrelse, narsissisme, eller psykopat som er samlebegrepet, og som TH scorer veldig høyt på. Karakteravvik het diagnosen tidligere på 80-tallet.
vet vi ikke om TH er bifil, men ting kan tyde på det.

Jeg har ikke sagt om politiet har holdt meg orientert eller ikke.
Det er nok mange flere enn meg som visste at TH skulle arresteres flere dager før arrestasjonen.
Hvorfor tror du det var så mange journalister rundt hans hus når han ble arrestert?

Ting som jeg har skrevet har tidligere vist seg i ettertid å stemme. Jakke som jeg skreiv om, og som kom i media dagen etterpå,
at skilsmissepapirene som politiet fant var datert 2012, og som Holden løy om og sa at var 10 år gamle i 2018, men som ble skrevet om i media en stund etter at jeg hadde skrevet året 2012.
Blodet rundt dolokket, slepespor bestående av avføring. Dette venter vi på, og jeg regner med at dette vil bli bekreftet snart.
Det med nattbordskuffen kommer neppe til å bli skrevet om i media.

Jeg skreiv at eldstedattera var hjemme med sykt barn, og av en eller annen grunn skreiv Havhest at dette var informasjon som jeg hadde fått privat og ikke var ment å lekkes ut. Det kom ikke noen ord om at dette kunne være løgn. Greit å ha i mente.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in