2024-06-14, 08:04
Citat:
Ursprungligen postat av Varfoooooor
Sedan undrar jag en sak, ”hur kunde der gå såhär illa” när 80% av kvinnorna i Sverige på ett eller annat sätt blivit sexuellt angripna av en kille vare sig de vore över internet eller i verkligheten. KVINNOR blir våldtagna på ljusa dagen där folk går förbi. Män tar sig in i kvinnors omklädningsrum och gör diverse saker, en sak ska du ha jävligr klart för dig är att GRUNDEN till detta ”manshatet” som sprids i Sverige är pga alla sexualbrott. Och jag säger INTE att du är det men ALLA MÄN ÄR POTENTIELLA VÅLDTÄCKSMÄN. ÄVEN fast inte jag ser tillexempel min sambo som en våldtäcksman så kan en kvinna ute på natten när han endast går bakom henne för att gå hem ser honom, och jag hade ALDRIG bleamat henne för det. Precis som vi människor ser alla andra som potentiella tjuvar, därför låser vi våra dörrar om natten.

Att du ska sitta och kalla oss feministfittor för att kvinnor håller ihop bidrar du till det såkallade manshatet, är så jävla trött på att ni män tror att ni är oskyldiga och leker dumma för att många kvinnor är rädda för män.
ALLA känner någon som blivit våldtagen, Men ingen känner en våldtäcksman.

Hoppas du skäms och om du har en dotter eller diverse tycker jag fan synd om henne med den kvinnosynen du har.
Förstår du min ingång i inlägget jag citerade där det högst troligt låter som att en man har blivit utsatt för en stalker tillika borderlina som har hämndbegär för att han inte vill ses mer och att den här fittjuntan ni bedriver måste ha is i magen innan ni hänger ut folk hux flux? Så att det inte blir som i det här fallet där ni tar parti för en stalker med borderline som måste medicineras istället för att hata på en man som inte vill träffa henne mer?

Nej vi gruppen män är inte potentiella våldtäktsmän eftersom dom flesta av oss inte lider av empatistörningar. Jag har och kommer fortsätta försvara en utsatt kvinna om jag ser en för jag är en sådan som börjar stanna till och kolla om jag ser en man och en kvinna stå och bråka högt kolla vad fan problemet är speciellt när det är fyllebråk där det skriks och gråts. Slog ner en snubbe av bara farten när han tryckte ner sin tjej jätteelakt och sedan försökte leka tuff mot mig när jag bröt in också. Vet du att om det hade funnit kameror där eller om någon golare hade vittnat så hade jag fått åka in på kåken för misshandel av normalgraden när jag gjorde min plikt så hur fan kan du anklaga mig för dessa saker?

Kvinnor däremot tycks i dessa tider med en urspårad sexualmoral hamna i farliga situationer med främmande män där saker kan hända. Andra starka män är dom enda som kan försvara dom i dessa situationer och det vet du så kom inte med påståenden om att "ALLA MÄN" hit och dit det är bara larvigt, lögnaktigt och polariserande.

Om du går runt i vardagen och är så jävla rädd hela tiden kanske du borde lämna din filterbubbla helt ärligt med all respekt tror den stressar upp dig överdrivet och kanske ta något lugnande typ sobril.

Läk dina trauman från äckliga erfarenheter från skitmän och rehabilitera ditt synsätt.

Jag är en relativt ung man fortfarande har inga barn nej tänker inte skaffa heller. Vad vet du om min kvinnosyn?
Citera
2024-06-14, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Förstår du min ingång i inlägget jag citerade där det högst troligt låter som att en man har blivit utsatt för en stalker tillika borderlina som har hämndbegär för att han inte vill ses mer och att den här fittjuntan ni bedriver måste ha is i magen innan ni hänger ut folk hux flux? Så att det inte blir som i det här fallet där ni tar parti för en stalker med borderline som måste medicineras istället för att hata på en man som inte vill träffa henne mer?

Nej vi gruppen män är inte potentiella våldtäktsmän eftersom dom flesta av oss inte lider av empatistörningar. Jag har och kommer fortsätta försvara en utsatt kvinna om jag ser en för jag är en sådan som börjar stanna till och kolla om jag ser en man och en kvinna stå och bråka högt kolla vad fan problemet är speciellt när det är fyllebråk där det skriks och gråts. Slog ner en snubbe av bara farten när han tryckte ner sin tjej jätteelakt och sedan försökte leka tuff mot mig när jag bröt in också. Vet du att om det hade funnit kameror där eller om någon golare hade vittnat så hade jag fått åka in på kåken för misshandel av normalgraden när jag gjorde min plikt så hur fan kan du anklaga mig för dessa saker?

Kvinnor däremot tycks i dessa tider med en urspårad sexualmoral hamna i farliga situationer med främmande män där saker kan hända. Andra starka män är dom enda som kan försvara dom i dessa situationer och det vet du så kom inte med påståenden om att "ALLA MÄN" hit och dit det är bara larvigt, lögnaktigt och polariserande.

Om du går runt i vardagen och är så jävla rädd hela tiden kanske du borde lämna din filterbubbla helt ärligt med all respekt tror den stressar upp dig överdrivet och kanske ta något lugnande typ sobril.

Läk dina trauman från äckliga erfarenheter från skitmän och rehabilitera ditt synsätt.

Jag är en relativt ung man fortfarande har inga barn nej tänker inte skaffa heller. Vad vet du om min kvinnosyn?

För de första så var jag jävligt tydlig med vad jag menade med att alla män är potentiella våldtäcksmän. Och sa även att jag inte säger att du är en våldtäcksman men du måste förstå syftet med den meningen även fast alla män inte är våldtäcksmän.
Så som du skriver ”feministfittor” och uppenbarligen inte är påläst o vet skillnaden mellan ”feminist” och ”extremfeminist” är det inte så svårt att se hur du har din kvinnosyn.

För de andra här så går jag inte runt och är rädd, jag hatar inte män, jag har pojkvän och sedan skulle jag aldrig döma en man innan de visar täcken på något, däremot har jag alltid i baktanken att de kan komma och hända något, samma som att jag har alltid i baktanken att jag kan bli mördad när som helst när jag går ensam ute på natten, vare sig de är en kvinna eller man.

För det tredje, Som jag skrivit tidigare så har vi haft en admin (som nu är borta) som vad den som godkände inlägg där folk la upp UTAN att skicka domarna till oss, kan tyvärr inte styra då jag hade uppehåll som admin då.

Du kanske har jättebra kvinnosyn, bra bravo till dig. Men du kan inte sitta o räkna med att alla kvinnor som blivit utsatta bara ska läka sådär och ändra sin syn, speciellt inte när det jag har varit utsatt av handlar även om våldtäkter som barn av min egna lärare (nej försöker inte få någon att tycka synd om mig tack).

Oavsett om hur många gånger eller hur grovt jag blir utsatt, jag är INTE en manshatare, precis som du tror att jag är utan att veta vad som skett i gruppen innan eller ha någon som helst inblick what so ever förutom vad som skrivs på Flashback, och det är tydligen pålitligt.
Citera
2024-06-25, 19:16
Medlem
Mittpunkts avatar
Varfoooooor nämner en grupp som finns för oss män där det är 50k män medlemmar med samma syfte som fuckboys. Kan ingen skicka mig ett PM till den gruppen för oss män?
Citera
2024-07-14, 05:35
Medlem
Mittpunkts avatar
https://imgur.com/a/uPFIRZv
https://imgur.com/a/zPoy7kW
https://imgur.com/a/bh8z8PL
https://imgur.com/a/Y2U8RzO
https://imgur.com/a/hshhLVC
https://imgur.com/a/ytGNFPx
Citera
2024-07-14, 06:27
Medlem
RadioRunkas avatar
nu förstår jag varför ingen gillar mig på Tinder eller för övrigt andra dejtingappar
Citera
2024-08-17, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
https://imgur.com/a/uPFIRZv
https://imgur.com/a/zPoy7kW
https://imgur.com/a/bh8z8PL
https://imgur.com/a/Y2U8RzO
https://imgur.com/a/hshhLVC
https://imgur.com/a/ytGNFPx

Kan du ta nyare prints från dom senaste dagarna?
Citera
2024-08-17, 04:26
Medlem
semizones avatar
Förtal? Vilket jävla liv det blivit om killar hängt ut brudarna som fuckgirls och hånat och förtalat dem med mera!? Det är ju små människor detta. De som har kommit till korta i sina relationer och nu är jävligt bittra och måste utkräva nån slags hämnd, trots att det bara handlar om dem själva egentligen. Oerhört vekt. Och ynkligt beteende.
Citera
2024-08-17, 04:55
Medlem
floraflaps avatar
vilka dårar, hoppas de får fängelse straff och hängs ut själva.
Citera
2024-08-17, 05:38
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varfoooooor
Sedan undrar jag en sak, ”hur kunde der gå såhär illa” när 80% av kvinnorna i Sverige på ett eller annat sätt blivit sexuellt angripna av en kille vare sig de vore över internet eller i verkligheten. KVINNOR blir våldtagna på ljusa dagen där folk går förbi. Män tar sig in i kvinnors omklädningsrum och gör diverse saker, en sak ska du ha jävligr klart för dig är att GRUNDEN till detta ”manshatet” som sprids i Sverige är pga alla sexualbrott. Och jag säger INTE att du är det men ALLA MÄN ÄR POTENTIELLA VÅLDTÄCKSMÄN. ÄVEN fast inte jag ser tillexempel min sambo som en våldtäcksman så kan en kvinna ute på natten när han endast går bakom henne för att gå hem ser honom, och jag hade ALDRIG bleamat henne för det. Precis som vi människor ser alla andra som potentiella tjuvar, därför låser vi våra dörrar om natten.

Att du ska sitta och kalla oss feministfittor för att kvinnor håller ihop bidrar du till det såkallade manshatet, är så jävla trött på att ni män tror att ni är oskyldiga och leker dumma för att många kvinnor är rädda för män.
ALLA känner någon som blivit våldtagen, Men ingen känner en våldtäcksman.

Hoppas du skäms och om du har en dotter eller diverse tycker jag fan synd om henne med den kvinnosynen du har.

Rätt märklig logik ändå att hämnas på folk bara för att de råkar vara män.

Finns ju flertalet fall där män hämnas på en, för dom, helt okänd kvinna för någon oförrätt dom tycker sig utsatts för av en helt annan kvinna...

Hur blir världen en bättre plats för kvinnor av att ni blir lika råa som de råaste männen?

Du tror inte att det lika gärna kan bli så att oskyldigt uthängda kan spä på eller skapa ett kvinnohat?

Vad är nästa steg? Att våldta män för att kvinnor blir våldtagna?

Det är just pga. sådan här bristande logik som vi har lagar. Din och många andras "rättvisa" är rent hämndbegär. Det är en sak att vilja hämnas på din förövare, det är om något en ganska naturlig reaktion, men att hämnas på de av samma kön är psyksjukt ala seriemördare...

Det är ju inte proportionerligt att ÄNNU FLER oskyldiga lider oavsett kön för att kvinnor som blivit våldtagna vill hämnas på män i allmänhet... Det måste du väl ändå förstå?

Om du släpper kön ett tag och ser människor, t.ex. byt ut männen i din ekvation mot kvinnor. Hade du velat straffa oskyldiga kvinnor för något vissa kvinnor gör?

För att ta ett mer aktuellt exempel. Vill du utvisa alla invandrare för att vissa beter sig dåligt?
Ska vi ta allas barn från deras föräldrar för att vissa föräldrar är dåliga?
Eller t.ex. kvinnor som mördar sina barn... Ska vi då ta alla barnen från alla kvinnor? Eller hänga ut oskyldiga kvinnor med motiveringen "alla kvinnor är potentiella barnamördare"?

Våldtäktsmän är undantag hos män, inte tvärt om, din jävla galning. Fattar ju vem som helst...

Att kalla någon för potentiell mördare, våldtäktsman osv. är verkligen i stil med en viss österrikare...

Alla judar är potentiella tjuvar, alla människor är potentiella förrädare... Alla är ju potentiellt ALLT. Finns ju kvinnor som våldtar, kvinnor som är pedofiler osv...
Men det går inte att leva med den attityden. Ja alla människor skulle kunna få för sig att göra dumheter, betyder ju inte att man ska döma dom för handlingar dom inte gjort...

Tror det är få som förringar att mäns sexuella våld mot kvinnor är ett problem, men lösningen är verkligen inte detta... Dessutom finns det värde i att förlåta sina förövare, hur sjukt det än kan låta.
Att gräva ner sig i hat och hämnd leder bara till att ni blir förövare själva vilket forskning visat på...

Känns som du behöver komma ut i verkligheten...
Citera
2024-09-30, 20:17
Medlem
KlasLunds avatar
Är det något som kollat upp varför den där Elino* F*ölén är förekommande på Lexbase?
Citera
2024-09-30, 21:17
Medlem
Nachoalistens avatar
Är det inte bara för ett 20 tal män att anmäla gruppen till Facebook och påstå att de blivit uthängda i gruppen? Och på att man fått utså trakasseri på grund av det. Förr eller senare blir de ju tvungna att plocka bort gruppen.
Drar gärna mitt strå till stacken om de blir något av detta!
Senast redigerad av Nachoalisten 2024-09-30 kl. 21:23.
Citera
2024-09-30, 22:59
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nachoalisten
Är det inte bara för ett 20 tal män att anmäla gruppen till Facebook och påstå att de blivit uthängda i gruppen? Och på att man fått utså trakasseri på grund av det. Förr eller senare blir de ju tvungna att plocka bort gruppen.
Drar gärna mitt strå till stacken om de blir något av detta!
Uthängda och uthängda… Antingen är det förtal elelr inte, Om det inte är förtal så är det fritt fram,
Jag använder inte Facebook och har ingen aning om det är förtal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in