Citat:
Förstår du min ingång i inlägget jag citerade där det högst troligt låter som att en man har blivit utsatt för en stalker tillika borderlina som har hämndbegär för att han inte vill ses mer och att den här fittjuntan ni bedriver måste ha is i magen innan ni hänger ut folk hux flux? Så att det inte blir som i det här fallet där ni tar parti för en stalker med borderline som måste medicineras istället för att hata på en man som inte vill träffa henne mer? Sedan undrar jag en sak, ”hur kunde der gå såhär illa” när 80% av kvinnorna i Sverige på ett eller annat sätt blivit sexuellt angripna av en kille vare sig de vore över internet eller i verkligheten. KVINNOR blir våldtagna på ljusa dagen där folk går förbi. Män tar sig in i kvinnors omklädningsrum och gör diverse saker, en sak ska du ha jävligr klart för dig är att GRUNDEN till detta ”manshatet” som sprids i Sverige är pga alla sexualbrott. Och jag säger INTE att du är det men ALLA MÄN ÄR POTENTIELLA VÅLDTÄCKSMÄN. ÄVEN fast inte jag ser tillexempel min sambo som en våldtäcksman så kan en kvinna ute på natten när han endast går bakom henne för att gå hem ser honom, och jag hade ALDRIG bleamat henne för det. Precis som vi människor ser alla andra som potentiella tjuvar, därför låser vi våra dörrar om natten.
Att du ska sitta och kalla oss feministfittor för att kvinnor håller ihop bidrar du till det såkallade manshatet, är så jävla trött på att ni män tror att ni är oskyldiga och leker dumma för att många kvinnor är rädda för män.
ALLA känner någon som blivit våldtagen, Men ingen känner en våldtäcksman.
Hoppas du skäms och om du har en dotter eller diverse tycker jag fan synd om henne med den kvinnosynen du har.
Att du ska sitta och kalla oss feministfittor för att kvinnor håller ihop bidrar du till det såkallade manshatet, är så jävla trött på att ni män tror att ni är oskyldiga och leker dumma för att många kvinnor är rädda för män.
ALLA känner någon som blivit våldtagen, Men ingen känner en våldtäcksman.
Hoppas du skäms och om du har en dotter eller diverse tycker jag fan synd om henne med den kvinnosynen du har.
Nej vi gruppen män är inte potentiella våldtäktsmän eftersom dom flesta av oss inte lider av empatistörningar. Jag har och kommer fortsätta försvara en utsatt kvinna om jag ser en för jag är en sådan som börjar stanna till och kolla om jag ser en man och en kvinna stå och bråka högt kolla vad fan problemet är speciellt när det är fyllebråk där det skriks och gråts. Slog ner en snubbe av bara farten när han tryckte ner sin tjej jätteelakt och sedan försökte leka tuff mot mig när jag bröt in också. Vet du att om det hade funnit kameror där eller om någon golare hade vittnat så hade jag fått åka in på kåken för misshandel av normalgraden när jag gjorde min plikt så hur fan kan du anklaga mig för dessa saker?
Kvinnor däremot tycks i dessa tider med en urspårad sexualmoral hamna i farliga situationer med främmande män där saker kan hända. Andra starka män är dom enda som kan försvara dom i dessa situationer och det vet du så kom inte med påståenden om att "ALLA MÄN" hit och dit det är bara larvigt, lögnaktigt och polariserande.
Om du går runt i vardagen och är så jävla rädd hela tiden kanske du borde lämna din filterbubbla helt ärligt med all respekt tror den stressar upp dig överdrivet och kanske ta något lugnande typ sobril.
Läk dina trauman från äckliga erfarenheter från skitmän och rehabilitera ditt synsätt.
Jag är en relativt ung man fortfarande har inga barn nej tänker inte skaffa heller. Vad vet du om min kvinnosyn?