2024-07-13, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
På vilket sätt menar du att fiskaren blivit groomad? Var har du hittat informationen?

Det låter orimligt att en, låt säga, 40åriga kvinna som är fiskare skulle gå igång på en lönnfet gubbe som är pedofil.

Om fiskaren är en 40årig HBTQ-cerifierad man, med allt vad det innebär. Ja då är risken större att bli groomad av en pedofil. Men jag skulle ändå se även detta scenario som förhållande låg sannolikhet.

Kan det vara en backup-story för att fiskaren hetsat 442#?

#442 Jag såg fiskarens messengermeddelande till gäddan och det verkade genuint, tyvärr är det raderat nu. Det var gäddans sambo som la upp det på Dumpens FB-sida. I konversationen smickrar fiskaren gäddan som skriver "det finns riktiga monster där ute" och fiskaren skriver då om hur fin gäddan är och att det var jobbigt att hänga ut honom med mera, så det handlar inte om någon hets i chatten, utan någon gång under chattandets gång så blev fiskaren attraherad av fanskapet!
Citera
2024-07-13, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#442 Jag såg fiskarens messengermeddelande till gäddan och det verkade genuint, tyvärr är det raderat nu. Det var gäddans sambo som la upp det på Dumpens FB-sida. I konversationen smickrar fiskaren gäddan som skriver "det finns riktiga monster där ute" och fiskaren skriver då om hur fin gäddan är och att det var jobbigt att hänga ut honom med mera, så det handlar inte om någon hets i chatten, utan någon gång under chattandets gång så blev fiskaren attraherad av fanskapet!

Vilket kön hade fiskaren?

För mig låter detta som en Fredrik Federley-historia.
Senast redigerad av kastenhof 2024-07-13 kl. 12:04.
Citera
2024-07-13, 12:02
Medlem
Citat:

En kvinna!
Citera
2024-07-13, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det är jag också säker på. Tänk att ena dagen vara "hej och tjenis" med alla, majoritetsägare, och dagen efter sitta livrädd hemma med persiennerna neddragna - paniken. Lägg därtill förhandlingar om utköp, möten, snacket på byn som växer sig allt större ju längre tid som går. Det blir nog en vända eller två till Psyk...

#442 Har förstått att pappan är involverad i företaget och det ska nog mycket till innan man slutar supporta sitt barn, tror jag.
Citera
2024-07-13, 12:06
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Om det finns skärmdumpar från messenger då blir det högintressant.
Citera
2024-07-13, 12:09
Medlem
Citat:

För mig låter detta som en Fredrik Federley-historia.

Kan ju vara så att vissa som vill bli fiskare blivit groomade tidigare och därför lättare faller offer för gäddorna. Sannafiskare är ju det andra exemplet på en fiskare som spårade ur och blev ihop med en pedofil.

Citera
2024-07-13, 12:11
Medlem
Citat:
#442 Sara har nu meddelat att fiskaren blev "groomad" av gäddan, men nu får stöd att ta sig igenom det.
Dumpen ska ha skrivit att gäddor ofta är manipulativa och visst fattar man det, men ändå skruvat att bli förtjust i någon som är så pervo, personligen tycker jag att sånt är extremt avtändande, men ja...vi gillar olika antar jag.

Källa: Gräv

Nu förstår jag verkligen ingenting. Har dumpens fiskare som skrivit allt i chatten, fått alla filmer, bilder och info om vederbörande/vidret blivit sugen under chattens gång? Har 73 frågor/påståenden till men någon kanske kan förklara hur fiskandet går till samt annan info jag absolut inte känner till innan jag yttrar mig?
Citera
2024-07-13, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Om det finns skärmdumpar från messenger då blir det högintressant.

Gäddans sambo eller Dumpen raderade skärmdumpen ifrån FB. Inser att man ska ju alltid spara ner sån skit, men det gjorde jag inte 😞
Citera
2024-07-13, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Nu förstår jag verkligen ingenting. Har dumpens fiskare som skrivit allt i chatten, fått alla filmer, bilder och info om vederbörande/vidret blivit sugen under chattens gång? Har 73 frågor/påståenden till men någon kanske kan förklara hur fiskandet går till samt annan info jag absolut inte känner till innan jag yttrar mig?

Exakt när fiskaren blev sugen på gäddan är ju omöjligt att säga, men enligt Dumpen så blev fiskaren manipulerad av gäddan och det är därför som hon höjde gäddan till skyarna i messengerkonversationen med honom. Men ja, hon lär ju fått/sett allt material före hon öste beröm över kräket.
Citera
2024-07-13, 12:26
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666

Det måste varit filmen med sjömansfittan och sprutet i toapappret som fick henne på fall, riktigt romantiskt. "Svårt att värja sig..."
Citera
2024-07-13, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och fick "ansträngd ekonomi" av det - stor summa eller lögn.

Kan det vara så att det är sant men att han vill få det att låta som att det sved med dessa 15.000 även om det kanske inte gjorde det?

Vill säga att han har råkat ut för utpressning (så han kommer vara på sin vakt och samtidigt utmåla sig själv som ett offer och väcka sympati-känslor så när han ger något till det riktiga offret så kommer hon känna att hon är "skyldig" honom något) samt att meddela att det inte finns så mycket pengar att hämta.
Citera
2024-07-13, 12:35
Medlem
Wotans avatar
Är detta inte tjock-röris #2? Den förra var anställd, men ännu fetare och flydde in i tryggheten på Willy's chips- och läskavdelning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in