2024-07-13, 11:25
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Håller med att visst är det skumt att hon håller sådan koll på sin gädda #442. Men det kanske är så att hon misstänker eller har på känn att han håller på med något eller är otrogen. Därav att hon håller koll på han. Kvinnor brukar ju ha ett sjätte sinne.

Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Klart att hon är kontrollerande, hans sexchattande måste ha tagit en evighet, bara med dumpenbarnet är chatten kilometerlång och därutöver har han chattat med andra och enligt sig själv därutöver varit otrogen ett par gånger. Gissningsvis hänger han även på dejtingsajter. Kvinnor märker om man börjar smussla med sånt.

Ja, fattar inte hur han haft tid med det där maniska chattandet så bara där borde det ringa varningsklockor hos sambon kan man tycka och han skriver ju t.o.m. att hon kommenterar att han är besatt/beroende av sin telefon.

P.g.a. mängden loggar orkar jag inte gå tillbaka och kolla nu men jag uppfattade det som han hade behövt förklara för sambon var bilen hade befunnit sig och då hade han kunnat skylla på kundmöten så ja, hon måste ju ansett sig ha en anledning att kolla upp honom. Om jag inte blandar ihop det alldeles så tror jag att han skrev att hon hade gjort det när hon var i Österrike. Det verkar inte vara så att hon är den på företaget som sitter och håller på firmabilarnas rutter. Men jag kan ha fel.
Citera
2024-07-13, 11:29
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Beställa saker online för mindre summar kan man väl göra utan att en partner märker nåt. Kanske lite svårare att trolla bort 15 lax. Men jag undrar om det här inte är en man full av fantasier? Det där kanske inte heller har hänt.

Nog för att jag vet att det finns fäder som förgriper sig på sina döttrar men alltså, vad är oddsen för att #442 på kort tid att råkar på två såna online?

Och den 16-åriga tjejen som låg och onanerade i badkaret samtidigt som hon pratade i telefon med fettsäcken? Mamman satt i vardagsrummet. Har det hänt?

Han pratar även om en 16-åring i Katrineholm han har legat med. Har det hänt?

Läste skärmdumparna om 12-åringen i Uppsala igen. Det är alltså hennes 10-åriga syster som knullar henne med en strap. Jag tror att det är en produkt av fettsäckens störda fantasier.
Inget av detta har nog hänt, förmodligen skriver han det bara för att normalisera sitt kommande "förhållande" med det fiktiva barnet.

Typ " alla dom här tjejerna har gjort dessa sjuka saker, det är helt normalt, så det jag och du ska göra är ingenting i jämförelse och de flesta av dina jämnåriga ägnar sig åt otroligt avancerade saker med äldre män så du behöver inte tveka eller tycka att det är konstigt ".
Citera
2024-07-13, 11:30
Medlem
Citat:

Jag hade svårt att sova och plöjde igenom hans milslånga chattloggar. Hur i helvete hade han tid med det där? Han arbetar (låt vara i ett eget företag) och det är inte tal om nån semester, har barn och sambo, sover på nätterna, verkar ha en någorlunda aktiv fritid (trots fetma) osv. Sambon kommenterar att han är beroende av sin telefon och ptja, han måste suttit med den i näven konstant.

Störda fantasier, för jag tror att det handlar om fantasier, om en 12-årig tjej som blir knullad av/eller knullar sin 10-åriga syster med strap on. Jag tror att Dumpen skriver att de endast har varit i kontakt med honom från ett konto så om det nu är så att han har chattat med en 12-åring som strappar sin 10-åriga syster så måste det ju vara andra som driver med honom? Fiskaren är inne på det spåret, säger att det låter konstigt att 12-åringar har en strap. Kan det inte lika gärna bara vara störda fantasier han har och ett sätt att leda in samtalet på yngre barn och sex på flera? Det kanske är samma med de "hemska" sakerna han har fått höra av tjejer online och som han vill berätta för barnet när de ses? Han påstår att han pratar med två tjejer som blir förgripna på av sina pappor. Det kanske också bara är störda fantasier han har? Det kanske inte heller har hänt?

Jag har inte hängt med i svängarna v.g. sambons inlägg på Dumpen så det är inget jag kan kommentera men man kan ju anta att hon inte sett innehållet i chattloggarna om hon kommenterade innan publiceringen. Som nån annan redan skrivit så fetdissar han ju henne i chattloggarna och bara det är ju tack och hej. Och ja, hon kommer från Österrike. Han skriver att hon ska dit i sommar och att hennes pappa finns där. Det verkar ju ha hänt saker i styrelsen i bolaget bara för ett par dagar sen så man kan ju anta att det här har kommit till familjens och företagets kännedom ganska nyligen?

Kan (det måste) bli jävligt svårt i kompiskretsen eftersom han enligt loggarna började inse att han gillar "småvuxna" eller hur han uttryckte sig tjejer när kompisarnas döttrar började bli runt 13 år. Det, och att han skickar en bild på kompisens dotter och hennes kompis samt skriver om kompisens tunna vita byxor och sexiga trosor. Och varför i helvete lägger Dumpen ut den bilden oblurrad?! Edit: Såg nu att bilden är klippt och ansiktena är borta, men när jag läste loggarna så är jag fan helt säker på att ansiktena var med. Nån annan som såg det också?

En annan sak jag hakade upp mig på är när han skriver om den dåliga stämningen hemma. Sonen, vars namn de inte blurrade - klantigt, har haft sin mammas och dophalsband och gäddan vet inte var sonen har lagt det och då blir hon irriterad. När hon i sin tur hade förlagt gäddans skruvmejsel så tyckte hon inte alls att det var samma sak. Ganska rimligt. Den här fettsäcken likställer alltså en dopgåva med en skruvmejsel? Ett dophalsband är ungefär samma sak som ett dussinverktyg? Vilken jävla mupp!

Och mupp är man om man tror att tonåringar blir kåta av ett se hans kuk åka in i ett låtsasrövhål. Inte ens en sexuellt utsvulten äldre bög skulle bli kåt av det där. Och vi måste prata om hans kuk. Det är glädjemått han anger. Om man jämför med tummen så ser man att den är liten. Han är ju en liten man så han lär ha små händer. Han skriver själv att han är 171 och då har han säkert plussat på lite. Det gör alla kortisar. Kanske att han kommer upp i 15 cm snopp om han borrar in tumstocken riktigt djupt i bukfetman?

Nej, fy fan. Hur ska den här gäddan kunna visa sig i hemorten? Särskilt när man bränt allt med alla kompisar som har döttrar. Jag kan förstå att en del kompisar inte lämnar en gädda, att man trots allt kanske försöker vara ett stöd. Men den här idioten lär ju blir skapligt ensam.

Du har rätt i att tjejernas ansikten syntes, för jag detaljstuderade dem.

Vissa har skrivit om suicidrisk på gäddan, men med tanke på att hans sambo supportar honom och att även hans arbetsplats med tjocka släkten anställd lär göra det, så ska det i så fall vara kompisarnas reaktion som får det att brista. Och skammen över att hamna på nätet när man knullar en termos och fläker ut sina äckligaste fantasier.

Citera
2024-07-13, 11:36
Medlem
Citat:
Jag måste rätta mig själv men kan inte redigera det inlägget. Han skriver att han har 17 cm penis. Inte 15. Han menar att han har över medel. Det tror inte jag. Kanske om han fettsuger bort magballongen. #442
Om den kuken är 17 cm så måste min vara 25.. och det är den inte. Hans (#442) pillesnopp är marginellt större än hans tumme och betänk då att snubben är dvärg..
Citera
2024-07-13, 11:36
Medlem
Citat:

Vissa har skrivit om suicidrisk på gäddan, men med tanke på att hans sambo supportar honom och att även hans arbetsplats med tjocka släkten anställd lär göra det, så ska det i så fall vara kompisarnas reaktion som får det att brista. Och skammen över att hamna på nätet när man knullar en termos och fläker ut sina äckligaste fantasier.

Tror du verkligen att tjocka släkten och anställda kommer att supporta och förlåta #442. Det är jag väldigt tveksam till. Tror mer dom kommer att ta avstånd fullkomligt och vända honom ryggen.
Citera
2024-07-13, 11:45
Medlem
Citat:
#442 Sara har nu meddelat att fiskaren blev "groomad" av gäddan, men nu får stöd att ta sig igenom det.
Dumpen ska ha skrivit att gäddor ofta är manipulativa och visst fattar man det, men ändå skruvat att bli förtjust i någon som är så pervo, personligen tycker jag att sånt är extremt avtändande, men ja...vi gillar olika antar jag.

Källa: Gräv

På vilket sätt menar du att fiskaren blivit groomad? Var har du hittat informationen?

Det låter orimligt att en, låt säga, 40åriga kvinna som är fiskare skulle gå igång på en lönnfet gubbe som är pedofil.

Om fiskaren är en 40årig HBTQ-cerifierad man, med allt vad det innebär. Ja då är risken större att bli groomad av en pedofil. Men jag skulle ändå se även detta scenario som förhållande låg sannolikhet.

Kan det vara en backup-story för att fiskaren hetsat 442#?
Citera
2024-07-13, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Om den kuken är 17 cm så måste min vara 25.. och det är den inte. Hans (#442) pillesnopp är marginellt större än hans tumme och betänk då att snubben är dvärg..

#442 Gäddorna och deras kukar...Jag reagerade på att han underströk att hans kuk är över medel. Ok, hela 2 cm över medel....Sedan är det inte så lätt att mäta en kuk, så den kan lika gärna vara minst 2 cm under medel. Tragiskt hur som helst.Hans sambo sexvägrar ju, så frågan är väl snarare hur bra han är i sängen egentligen och hur romantiken ser ut i övrigt. Tänk om han hade lagt krutet på att fundera över det istället.
Citera
2024-07-13, 11:49
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:

Chockfas, psykets sätt att stänga av det som är outhärdligt att ta in. Verkligen kommer sjunka in snart. Vissa paralleller till Pappagäddan finns i krishanteringen, hoppas verkligen inte utfallet blir detsamma här...
Citera
2024-07-13, 11:51
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Tror du verkligen att tjocka släkten och anställda kommer att supporta och förlåta #442. Det är jag väldigt tveksam till. Tror mer dom kommer att ta avstånd fullkomligt och vända honom ryggen.
Det är jag också säker på. Tänk att ena dagen vara "hej och tjenis" med alla, majoritetsägare, och dagen efter sitta livrädd hemma med persiennerna neddragna - paniken. Lägg därtill förhandlingar om utköp, möten, snacket på byn som växer sig allt större ju längre tid som går. Det blir nog en vända eller två till Psyk...

Citera
2024-07-13, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
På vilket sätt menar du att fiskaren blivit groomad? Var har du hittat informationen?

Det låter orimligt att en, låt säga, 40åriga kvinna som är fiskare skulle gå igång på en lönnfet gubbe som är pedofil.

Om fiskaren är en 40årig HBTQ-cerifierad man, med allt vad det innebär. Ja då är risken större att bli groomad av en pedofil. Men jag skulle ändå se även detta scenario som förhållande låg sannolikhet.

Kan det vara en backup-story för att fiskaren hetsat 442#?

#442 Jag såg fiskarens messengermeddelande till gäddan och det verkade genuint, tyvärr är det raderat nu. Det var gäddans sambo som la upp det på Dumpens FB-sida. I konversationen smickrar fiskaren gäddan som skriver "det finns riktiga monster där ute" och fiskaren skriver då om hur fin gäddan är och att det var jobbigt att hänga ut honom med mera, så det handlar inte om någon hets i chatten, utan någon gång under chattandets gång så blev fiskaren attraherad av fanskapet!
Citera
2024-07-13, 11:58
Medlem
Citat:
#442 Jag såg fiskarens messengermeddelande till gäddan och det verkade genuint, tyvärr är det raderat nu. Det var gäddans sambo som la upp det på Dumpens FB-sida. I konversationen smickrar fiskaren gäddan som skriver "det finns riktiga monster där ute" och fiskaren skriver då om hur fin gäddan är och att det var jobbigt att hänga ut honom med mera, så det handlar inte om någon hets i chatten, utan någon gång under chattandets gång så blev fiskaren attraherad av fanskapet!

Vilket kön hade fiskaren?

För mig låter detta som en Fredrik Federley-historia.
Senast redigerad av kastenhof 2024-07-13 kl. 12:04.
Citera
2024-07-13, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Vilket kön hade fiskaren?

En kvinna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto