• 1
  • 2
2024-07-13, 05:04
Medlem
Alltså en film med riktiga skådespelare och några riktiga porrscener här och där som INTE är särskilt viktiga för filmens handling - finns något sådant?
Citera
2024-07-13, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youngling
Alltså en film med riktiga skådespelare och några riktiga porrscener här och där som INTE är särskilt viktiga för filmens handling - finns något sådant?
Tror jag inte,om du menar de ska ha sex på riktigt. Varför skulle man slänga in nåt sex som inte har med handlingen att göra? Daisy Diamond är kanske närmast? Däremot så finns det ju massor med porr-film som har någon tafflig handling.
Citera
2024-07-13, 05:27
Medlem
Den mest utskällda ?
Versionen av Caligula 1979 som regissör Tinto Brass klippte ihop utan kännedom från de kända brittiska skådespelarna i huvudrollerna.

Penthouse var en av huvudfinansiärerna så deras agenter borde anat lite oråd ?

https://www.imdb.com/title/tt0080491/?ref_=ext_shr_lnk
Citera
2024-07-13, 06:18
Avstängd
Nymphomaniac 1-2
Citera
2024-07-13, 06:19
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Det finns en uppräkning här:

https://en.wikipedia.org/wiki/Unsimulated_sex#In_films

Många av exemplen är det diskutabelt om de ska klassas som porrfilmer eller ”riktiga” filmer. För de som är menat som vanliga filmer är det vanligt att man använder ”stuntmän” för själva knullandet. Även om en osimulerad sexscen visas så är det inte huvudskådespelarna som deltar i den.

Ett undantag är The Brown Bunny. Det är ett exempel på en ”vanlig” film med en osimulerad sexscen som inkluderar de ordinarie skådespelarna.
Citera
2024-07-13, 07:03
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:

Den franska filmen Baise-moi från 2000.

Den låg på filmtoppen. Jävla kul när exets päron hyrde den och samlade hela familjen i TV-soffan och det helt plötsligt blev hårdporr mitt i rullen.

Jag visste mycket väl vad det var för typ av film, men jag sa inget för jag vill se hur alla reagerade. Det blev väldigt tyst och så stängde farsan av, sen pratade de inte mer om det.
Citera
2024-07-13, 08:23
Medlem
TheGretaResets avatar
Det finns en mängd myter om vilgot sjömans nyfiken filmer. Von trier är ju knappast dålig heller. Har blandat porr och historia sedan skoltiden. Hans slutarbete i skolan var tydligen ett knullande par.
Citera
2024-07-13, 08:55
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Det finns en mängd myter om vilgot sjömans nyfiken filmer. Von trier är ju knappast dålig heller. Har blandat porr och historia sedan skoltiden. Hans slutarbete i skolan var tydligen ett knullande par.
Nyfiken gul och blå var ju en slags förtäkt porrfilm, ingen brydde sig om handlingen.

Jag vill lyfta upp filmen "I rosens namn", där finns en rätt saftig scen, varning för visning i oblygt sällskap.
Citera
2024-07-13, 09:13
Medlem
NyaHenriksss avatar
Fäbodjäntan är en bra film.
Citera
2024-07-13, 10:56
Medlem
9 songs. Riktiga skådisar, riktig regissör och riktigt sex.
Citera
2024-07-13, 11:22
Medlem
grekkoz1s avatar
Miami Spice 1 (1986)
https://se.spankbang.com/3qkbh/video...mi+spice+1986?
Den är förvisso en fullbordad porrfilm med porrskådisar, men handlingen är så jävla Miami 80-tal att man nästan får känningen "var det verkligen så här?", det är ju trots allt bottenskrapet utav bordell-människor.
Det är den mänskliga bördan romantiserat och glorifierat genom tjuv och polis, katt och råttor, fräscha bilar, stora båtar och kokain ifrån Colombia osv osv.
Men verkligen en påkostad produktion utav Caballero, och regisserad utav en kvinna.
Senast redigerad av grekkoz1 2024-07-13 kl. 11:24.
Citera
2024-07-13, 13:11
Medlem
Wikitomtes avatar
Lars von Triers Idioterna har lite gruppsex i slutet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in