2024-07-12, 23:53
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anatoliy
Han är väldigt fräsch för sin ålder och visar inte mer tecken än Trump på att han börjar trilla av pinn. Max 15 år kvar, minst 10.

Hårtransplantationer, ansiktslyftningar, m.m. Har han ens en enda egen tand?

Tänk vilket jobb som läggs ner för att han ska se bra ut, och vara förberedd, och så säger han fel hela tiden.

Irrar runt, är frånvarande, verkar inte veta vad han gör ...

Men så här har det hållit på i fem år nu. Bara för några veckor sedan var det en expert på SVT som förklarade att det är motståndarsidan som klipper ihop saker så att det ska se dåligt ut. Jojo ...

För några år sedan hade han dock mer energi och kunde falla tillbaka på sin rutin.

Nu är det över. Joe finally beat Biden.
Citera
2024-07-13, 00:05
Medlem
Han lär väl bli ihåg kommen i Sverige som ett geni som kämpade tappert för världsfreden.
Lär vara extrema lögner som att han gjort så mycket för omvärlden och att han var en osjälvisk person. Miljökämpe och allt annat trams, när i själva verket så var han en politiker som blivit köpt av stora bolag och har under hela hans karriär sprungit ärende åt stora bolag.
Citera
2024-07-13, 00:07
Bannlyst
Medellivslängd för patienter diagnosticerade med alzheimers i 80-årsåldern är tre år.
Citera
2024-07-13, 00:39
Medlem
Sn0o0oZs avatar
1-2 år lågt räknat
3-4 år realistiskt räknat
5-10år osannolikt räknat

och han kommer bli äldre juh äldre han blir (duh right)
Citera
2024-07-13, 00:50
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladMakrill
Ja. Jag ger honom 2 år innan kolar.

Ja, inom 20 år sätter jag allt jag äger på att han trillar av pinn.
Av naturliga orsaker.
Citera
2024-07-13, 00:51
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PullahMutler
Medellivslängd för patienter diagnosticerade med alzheimers i 80-årsåldern är tre år.

Presidenter ex sådana kan dock leva lite längre. Reagan blev diagnostiserad med alzheimers 1994 (1 år äldre än vad Biden är idag). Levde sedan ytterligare 10 år. Men Biden behöver ju inte heller ha just den sjukdomen. Enbart dement pga ålder möjligen. Ryktas ju mer om dement pga Parkinson.
Citera
2024-07-13, 01:28
Bidens mor blev 92, far blev 87. Tippar på 5 år till.
Citera
2024-07-13, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldril
Ja, kort fråga: Tror ni Joe Biden kommer ”trilla av pinn” snart för att lämna plats åt Kamala?

EDIT: ok, med mina citationstecken ovan menar jag ”röjas undan” och att denofficiella anledningen blir att han dött av naturliga orsaker
Väldigt snart, ja. Vem är vice?
Han är i super-dåligt skick. Det förstår väl nästan alla.
Citera
2024-07-13, 03:59
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
EDIT: ok, med mina citationstecken ovan menar jag ”röjas undan” och att denofficiella anledningen blir att han dött av naturliga orsaker

Han kommer inte att röjas undan, inte på det viset du antyder i alla fall.
Bättre nån röjer undan idioten som bombar barnsjukhus...
Citera
2024-07-13, 08:02
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anatoliy
Han är väldigt fräsch för sin ålder och visar inte mer tecken än Trump på att han börjar trilla av pinn. Max 15 år kvar, minst 10.

HAhahaha hur står det till med din analytiska förmåga? Eller missförstår du vem Biden är?
Gubben har en fot i graven, kan inte gå ner för ett trappsteg längre.
Citera
2024-07-13, 08:52
Medlem
Citat:
Ja, kort fråga: Tror ni Joe Biden kommer ”trilla av pinn” snart för att lämna plats åt Kamala?

Rätt säker på att han kommer att leva till över 90 med tanke på staben omkring sig men han lär inte vara särskilt pigg när han dör.stor risk för att han blir ett vårdpaket.
Citera
2024-07-13, 10:01
Medlem
CyberIngmars avatar
Jag var rätt säker på att han skulle dö två år efter vinsten 2020. Det gav Kamala posten som president gratis. Sen tio år som president. Gubben håller sig säkert kvar. Ge han 10 år till vid liv. Han har som sagt tillgång till världens bästa äldrevård. Han placeras i någon villa i cap d'antibes med dygnet runt vårdpersonal. Captain Teebs
Senast redigerad av CyberIngmar 2024-07-13 kl. 10:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in