• 1
  • 2
2024-07-12, 23:21
Medlem
Eldrils avatar
Ja, kort fråga: Tror ni Joe Biden kommer ”trilla av pinn” snart för att lämna plats åt Kamala?

EDIT: ok, med mina citationstecken ovan menar jag ”röjas undan” och att denofficiella anledningen blir att han dött av naturliga orsaker
Senast redigerad av Eldril 2024-07-12 kl. 23:41.
Citera
2024-07-12, 23:22
Medlem
Ja. Jag ger honom 2 år innan kolar.
Citera
2024-07-12, 23:28
Medlem
olasvenssons avatar
Biden är en levande mumie. Han kommer trilla av pinn snart. Eftervärlden kommer minnas honom som en mongoloid.

Två år kan stämma. Om de inte klonar honom.
Citera
2024-07-12, 23:31
Medlem
flugornass avatar
Max två år, plus att han får dra sig tillbaka som kandidat som president karl är ju för fan senil eller dement. Märkligt att hans rådgivare inte tar i kraftfullare.
Därmed inte sagt att jag ser Trump som vinnare i omvalet.
Citera
2024-07-12, 23:34
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Biden är en levande mumie. Han kommer trilla av pinn snart. Eftervärlden kommer minnas honom som en mongoloid.

Två år kan stämma. Om de inte klonar honom.
Klonar man så får man en skrikande bebis. Kloning ger inte något som man skulle kunna lura något att det är Joe Biden om man inte utförde kloningen redan samtidigt som han föddes.
Citera
2024-07-12, 23:35
Medlem
Jag tror att han är i ganska god form för att leva i kanske 10-15 år till. Skulle inte förvåna mig om han blir över 100 år med tanke på alla sjukvårdsresurser han har tillgång till.

Däremot är det lite mer knepigt med den intellektuella skärpan. Det vi idag ser glimtar av är att han glömmer namn och ibland trasslar in sig i de kluriga resonemang som vi brukar höra från politiker.
Det är begynnande tecken som kan utvecklas både snabbt och långsamt.

Däremellan så är han skärpt på att lyssna och ge rappa svar tillbaka även bland tjogvis av journalister som ställer konstiga frågor.

På det sättet är han fortfarande ett bättre alternativ än Trump som bara är 4 år yngre. Trump svamlar precis hela tiden, men det har han gjort sålänge som jag känt till honom. Hans resonemang håller inte ihop, det är fullt med lögner och överdrifter. Trump är oerhört ego och fixerad på sitt eget jag som ligger på en extrem nivå. Trump förstår inte heller andras situationer utan kommer med sina egna lösningar oavsett vad andra tycker om det. En typisk översittare och mobbare helt enkelt.

Därmed inte sagt att jag tycker USA försatt sig i en bra situation. Även Bidén får ju frågan varför han inte de senaste fyra åren jobbat för att yngre krafter ska kunna ta över. Men Bidén går omkring och tror att bara han kan lösa problemen. Det är sjukt maktgalet.

Jag är extremt förvånad över att USA sedan Obamas tid försatt sig i den här situationen att bara riktigt gamla människor är aktuella för presidentposten. Betänk att Bill Clinton är yngre än Trump och Bidén och han var president för 25 år sedan.
Citera
2024-07-12, 23:36
Avstängd
Anatoliys avatar
Han är väldigt fräsch för sin ålder och visar inte mer tecken än Trump på att han börjar trilla av pinn. Max 15 år kvar, minst 10.
Citera
2024-07-12, 23:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Tillhör de som inte trodde han skulle klara 4 år 2020. Nu är det väl två faktorer som gör att han närmast är Walking Dead. Harris suger och han vet det blir bestämd förlust med henne. Vid förlust för dems skulle det öppna för en massa rättegångar för både han och hans son. Därmed hänger han sig kvar. Men det finns ju en gräns. Nu tappade han 1 miljard i stöd på bara en dag.
Citera
2024-07-12, 23:42
Medlem
Eldrils avatar
EDIT: ok, med mina citationstecken ovan menar jag ”röjas undan” och att denofficiella anledningen blir att han dött av naturliga orsaker
Citera
2024-07-12, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Biden är i god form 😂😎😁

Ha, ha, ha. Sure.

Hehe, men visst tror väl du också att han kommer leva till 100 år?

Men tiden får utvisa. Vi får svaret när han dör. Till dess är det rena spekulationer.
Citera
2024-07-12, 23:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldril

Om det ska bli en hjälpande hand. Borde han ju dö i direktsändning i debatt mot Trump. Så andemeningen blir att Trump dödade honom. Trump säger något om Hunter och Biden blir så upprörd så han kolar vippen. Det kunde ju ge sympatiröster till förmodligen då Harris.
Citera
2024-07-12, 23:46
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anatoliy
Han är väldigt fräsch för sin ålder och visar inte mer tecken än Trump på att han börjar trilla av pinn. Max 15 år kvar, minst 10.

Står han i vägen för maktskifte lär han bli förflyttad. Antingen som jfk eller till vilohem. Han kan nog bli 10 år äldre på ett vilohem. Spela kort med de andra gamlingarna tär inte på hälsan.

När Biden säger till gamlingarna att han varit president, nickar de andra instämmande, ” Vi också.. ”
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in