2024-07-12, 08:49
Medlem
tilsammansnus avatar
Svar nej

Vadå ? 5 minuters bekräftelse för en förstörd framtid ?

Har man dessutom förmåga till känslor så är det som att knivskära sig. Har inte familj (barn) , men har varit i närheten en endaste gång (när man var i skolåldern) och kommer aldrig göra det igen. Hade då tjej och mysade med en annan när hon var borta. Och då menar jag kramades i TV soffan och inte mer, men för henne betydde det att det är nåt mellan oss.

Sen när tjejen jag var med anlände berättade jag, tog henne några dars konfunderat avståndstagande från mig att komma över men vi lyckades återfå förtroende (inte ens nu är jag säker på det dock). Vill inte ens tänka på vad jag måste orsakat den andra känslomässigt. För mig var det kaos, avskyr göra oskyldig illa, är så det funkar som empat. Nu vet man iaf hur avloppet som kallas otrogenhet ser ut.
Citera
2024-07-12, 10:05
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Hur många män som har familj skulle vara otrogna om ni fick chansen? Dvs en snygg vacker kvinna flörtar och visar intresse endast för ett knull.. tar du chansen?

Om ja… har du dåligt samvete eller forsätter som vanlig?
Vänd på frågan först.
En snygg man flirtar med din fru. Är det då ok om hon är otrogen mot dig?
Skulle tro att svaret är nej.
Så då borde svaret åt andra hållet va det samma.
Citera
2024-07-12, 12:39
Medlem
HBTKuks avatar
Absolut inte.

Oavsett situation så skulle jag aldrig vara så elak mot min fru. Det förtjänar hon inte.
Citera
2024-07-12, 13:09
Medlem
Citat:
Hur många män som har familj skulle vara otrogna om ni fick chansen? Dvs en snygg vacker kvinna flörtar och visar intresse endast för ett knull.. tar du chansen?

Fattar att frågan riktar sig till MÄN men skitsamma. Ja, varenda en hade tagit chansen haha (tyvärr) och nej, män är inte känsliga individer så dom får inte dåligt samvete för sånna saker.
Citera
2024-07-12, 13:28
Medlem
Citat:

Har varit det när jag va yngre och vårdslös, barnsligt beteende, skulle aldrig vara det igen.
Citera
2024-07-12, 13:47
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 159cmm
Fattar att frågan riktar sig till MÄN men skitsamma. Ja, varenda en hade tagit chansen haha (tyvärr) och nej, män är inte känsliga individer så dom får inte dåligt samvete för sånna saker.

Nu är du orättvis, jag fick i alla fall dåligt samvete de gångerna jag blev påkommen.
Citera
2024-07-12, 13:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nu är du orättvis, jag fick i alla fall dåligt samvete de gångerna jag blev påkommen.

Hehe, den var bra.

Nej, jag skulle aldrig vara otrogen.

Sista gången som jag var otrogen var när jag var 19, ung och vårdslös (som en annan skrev). Har aldrig varit otrogen sedan dess.

Men jag har varit otrogen mot mig själv. Ja ja, " what doesn't kill you makes you stronger".

Jag tror om man är trogen mot sig själv och sina värderingar så är chansen minimal (ikke existerande) att en sådan person skulle vara en otrogen. Det är ju det som visar lojalitet. Har man inte lojalitet mot sig själv, hur kan man ha det mot andra ?

Så NEJ, INTE ALLA män skulle ta chansen och vara otrogen. Finns män med självrespekt.
Senast redigerad av Blackrose23 2024-07-12 kl. 14:01.
Citera
2024-07-12, 14:38
Medlem
Varför bara män?
Citera
2024-07-12, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Varför bara män?
Ja bra fråga. Undrar varför TS exkluderar oss icke-binära otherkins.
Citera
2024-07-12, 20:13
Medlem
Citat:

Nej.
Citera
2024-07-12, 20:15
Medlem
Citat:

Aldrig. Giftemål ska respekteras. Annars ska man inte gifta sig. Helt sinnes.
Citera
2024-07-12, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 159cmm

Nej, så illa är inte alla män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in