Citat:
Ursprungligen postat av
camorraro
Sjukt att slösa resurser på något som folk gör frivilligt och är lagligt i nästan alla andra länder. Sverige måste skärpa sig.
Håller med. Riktigt jävla pissluffarland. Pissväder, pisskatter, pisssexköpslag, pisskontrollsamhälle, vad återstår det att göra av livet? Finns inget av glädje att göra.
Sitter och läser FUPn. Swedbank avslutade hans konto efter en massa swishbetalningar på sammanlagt 216000 kr.
Totalt har fått in 628 000 kr.
Kleos förklaring är att
hans polare satt in pengar på hans konto. Jag kanske äter upp dom, jag festar med dom
När man tittar på namnen som har swishat så är det mestadels män, hur kommer det sig?
Jag vet inte, jag kan inte komma på det just nu eller du kan skriva ingen kommentar
Är det så att swishöverföringarna är en ersättning för något, från männen som har
swishat?
Ingen kommentar
Jag har räknat ihop antalet swishposter är 339 stycken och 146 stycken av dessa har skett
under tiden från midnatt till kl 6 på morgonen. Varför får du en massa swish-överföringar
mitt i natten?
Jag kanske var aktiv under natten
På vilket sätt då?
Ingen kommentar
Lider med han. Killarna får knulla och tjejerna får betalt. Alla nöjda men inte staten Sverige.