2024-07-12, 01:28
Medlem
Ja som trådnamnet lyder. Jag har testat grinder osv, sökt via google och allt möjligt. Jag kan inte sluta tänka på att få träffa en bottom som är feminim. Och ja jag är bög osv osv. Nyss kommit ur ett 10+ förhållande med en tjej. Så nu kan jag börja leta på allvar. Någon som har tips?
Citera
2024-07-12, 01:44
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelaLivetSnabbt
Ja som trådnamnet lyder. Jag har testat grinder osv, sökt via google och allt möjligt. Jag kan inte sluta tänka på att få träffa en bottom som är feminim. Och ja jag är bög osv osv. Nyss kommit ur ett 10+ förhållande med en tjej. Så nu kan jag börja leta på allvar. Någon som har tips?

Det framgår inte var du bor, men i Göteborg finns t.ex. Vuxenkul och Vuxenkul Deluxe på Hisingen. Där är ibland feminina killar och transpersoner.
Citera
2024-07-12, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Det framgår inte var du bor, men i Göteborg finns t.ex. Vuxenkul och Vuxenkul Deluxe på Hisingen. Där är ibland feminina killar och transpersoner.

Jag hör hemma i Dalarna, verkar helt dött här, hade en trap i min hem kommun men hon skar av sig sitt könsorgan och därmed tappade jag intresset
Citera
2024-07-12, 12:06
Medlem
Loreias avatar
Är nog lite optimistiskt att hitta någon i Dalarna, tror dom flesta som tillhör någon form av alternativ livstil eller liknande flyttar så fort dom kan.
Testat grupper på discord?
Citera
2024-07-12, 18:26
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelaLivetSnabbt
Gå med i någon fandom, t.ex. furry fandom... vi är en hel del femboys i denna fandomen. Annars är det väl lättast att kolla Qruiser eller liknande. Grattis till att ha kommit ut, se till att njuta av livet nu. 😄
Citera
2024-10-26, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Är nog lite optimistiskt att hitta någon i Dalarna, tror dom flesta som tillhör någon form av alternativ livstil eller liknande flyttar så fort dom kan.
Testat grupper på discord?

Ska kolla upp discord, sitter ändå bara vid denna dator dag ut och dag in.
Tack för svar
Citera
2024-10-26, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av webbutvecklaren
Gå med i någon fandom, t.ex. furry fandom... vi är en hel del femboys i denna fandomen. Annars är det väl lättast att kolla Qruiser eller liknande. Grattis till att ha kommit ut, se till att njuta av livet nu. 😄

Tack gör tipset, hade glömt Qruiser helt!
Citera
2024-10-26, 22:17
Medlem
Någon som vet nån subreddit med svenska ts eller cds? har hittat nån men verkar inte vara nå liv där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in