2024-05-27, 15:08
Medlem
Nu har hon lagt ut lite nytt på sin Facebooksida om att de haft en 3 dagars förhandling i tingsrätten.
G*llian Y*ksel
*=u
Ska bli intressant att se vad domstolen dömer.
Citera
2024-06-09, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postitlappen
Nu har hon lagt ut lite nytt på sin Facebooksida om att de haft en 3 dagars förhandling i tingsrätten.
G*llian Y*ksel
*=u
Ska bli intressant att se vad domstolen dömer.

Vad blev domen?
Citera
2024-06-12, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AverageMan
Vad blev domen?

Så här skrev hon på sin Facebook
Nedan är det som hon klistrat in:
När en domare är jävig från start och varken följer
svensk lag eller barnkonventionen, vet man att man är
chanslös. När inget handlar om barnets bästa utan
bara om att fortsätta upprätthålla tidigare kollegors
beslut och flyttar fokus från min sons nuvarande
situation till gamla domar och händelser 5 år bak i
tiden, tar in en VBU- utredning som saknar relevans i
detta mål, saknar stöd i lag och är 4.5 år gammal,
förstår man hur utgången kommer att bli. När en
domare trollar bort 4 orosanmälningar till
socialtjänsten, varav 2 är riktigade mot
vårdnadshavaren och minimerar min sons lidande, så
han blir kvar i sitt helvete, har vi tappat allt vad
rättsäkerhet innebär. Kära fru rådman, hoppas att du
känner dig stolt över att du lyckats fullfölja ditt
skamliga uppdrag, genom att fortsätta avhålla min
son från sin mamma, fastän du fick mängder med bevis
att han farit illa sedan senaste dombeslutet, när all
fysisk kontakt togs bort. Du har missbrukat all din
makt, bara för att ha kvar min son där alla hans
mänskligheter rättigheter kränks. Du är ett levande bevis
på att barn är rättslösa i Sverige.

Detta skrev hon som status
Fru rådman bär nu ensam ansvaret för min sons fortsatta liv,hälsa och utveckling. Hon har blundat för min sons behov av sin mamma och på hans desperata rop på hjälp de senaste 2.5 åren efter senaste skamliga beslut. Han har haft ett rent helvete i 7 år, som myndigheterna blundat för.

https://www.facebook.com/gu**ian.yukse*/videos/795952842502597
* = ll

Av allt jag läst om detta fall så är domen helt rätt enlig mig.
Grabben är så pass gammal att han kan om han vill ta kontakt med sin mamma utan att någon behöver veta. Men eftersom det inte sker så är jag övertygad om att han inte vill med tanke på vad hans mamma håller på med.
Hoppas för grabbens skull att hon släpper detta och inte fortsätter tjata i sina telefonsamtal med sonen att han har rätt till sin mamma.
Det hela handlar om att hon inte tar till sig något som någon annan säger. Säger man emot eller ifrågasätter på hennes Facebook eller Tiktok så raderar hon dom kommentarerna och blockerar personen.
Så gör man väl inte om man har en öppen Facebook och möjligheten finns att kommentera. Nej hon vill bara ha JA-sägare som lyfter upp henne till skyarna och som tror på allt hon säger.
Citera
2024-07-03, 09:20
Medlem
Citat:
Så här skrev hon på sin Facebook
Nedan är det som hon klistrat in:
När en domare är jävig från start och varken följer
svensk lag eller barnkonventionen, vet man att man är
chanslös. När inget handlar om barnets bästa utan
bara om att fortsätta upprätthålla tidigare kollegors
beslut och flyttar fokus från min sons nuvarande
situation till gamla domar och händelser 5 år bak i
tiden, tar in en VBU- utredning som saknar relevans i
detta mål, saknar stöd i lag och är 4.5 år gammal,
förstår man hur utgången kommer att bli. När en
domare trollar bort 4 orosanmälningar till
socialtjänsten, varav 2 är riktigade mot
vårdnadshavaren och minimerar min sons lidande, så
han blir kvar i sitt helvete, har vi tappat allt vad
rättsäkerhet innebär. Kära fru rådman, hoppas att du
känner dig stolt över att du lyckats fullfölja ditt
skamliga uppdrag, genom att fortsätta avhålla min
son från sin mamma, fastän du fick mängder med bevis
att han farit illa sedan senaste dombeslutet, när all
fysisk kontakt togs bort. Du har missbrukat all din
makt, bara för att ha kvar min son där alla hans
mänskligheter rättigheter kränks. Du är ett levande bevis
på att barn är rättslösa i Sverige.

Detta skrev hon som status
Fru rådman bär nu ensam ansvaret för min sons fortsatta liv,hälsa och utveckling. Hon har blundat för min sons behov av sin mamma och på hans desperata rop på hjälp de senaste 2.5 åren efter senaste skamliga beslut. Han har haft ett rent helvete i 7 år, som myndigheterna blundat för.

https://www.facebook.com/gu**ian.yukse*/videos/795952842502597
* = ll

Av allt jag läst om detta fall så är domen helt rätt enlig mig.
Grabben är så pass gammal att han kan om han vill ta kontakt med sin mamma utan att någon behöver veta. Men eftersom det inte sker så är jag övertygad om att han inte vill med tanke på vad hans mamma håller på med.
Hoppas för grabbens skull att hon släpper detta och inte fortsätter tjata i sina telefonsamtal med sonen att han har rätt till sin mamma.
Det hela handlar om att hon inte tar till sig något som någon annan säger. Säger man emot eller ifrågasätter på hennes Facebook eller Tiktok så raderar hon dom kommentarerna och blockerar personen.
Så gör man väl inte om man har en öppen Facebook och möjligheten finns att kommentera. Nej hon vill bara ha JA-sägare som lyfter upp henne till skyarna och som tror på allt hon säger.

Tack för svar! 🙂
Den här msmman ser sonen som sin ägodel och skyr inga som helst medel för att motarbeta pappan. Det är helt rätt dömt i rätten. I de flesta fall så får mamman hjälp att j*vlas med pappan men i detta fall verkar dom ha kopplat in hjärnan och sett igenom henne.

Bara mans-hatare och simpar som tar hennes parti.
Citera
2024-07-03, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Hon verkar väldigt narcissistisk och psykopat. Precis det hon beskyller pappan för att vara.
Och det är detta hos henne, som skapar problem för henne i kontakten med sonen.
Hon stöttar inte sonen alls genom att hela tiden peka på alla problem han har. Hur sorgligt han har det, osv..
Hur tror hon att han känner sig av att hela tiden få i tutat "hur sjuk han är", hur svårt han har det, hur hemskt han har det med pappa, osv?
Hon verkar mycket sjuk.
Det är otroligt egocentriskt att pracka på någon man håller av med sjukdom och/eller "hur utsatt han är" hela tiden. Detta görs enkom för hennes egen vinning, att hon ska få sonen mer bunden till sig.
Detta inser inte hon själv.
Men att inte de följare kan ser det heller, det är ju för att de är sjuka också.
Hela BRY verkar bygga på en narcissistisk organisation.

Den där psykopaten vet precis vad hon håller på med, klassisk psykopat-mamma.
Citera
2024-07-03, 09:30
Medlem
Citat:
Har följt henne ett tag nu på både Facebook och Tik tok och man märker att dom som kommenterar inte är samma människor utan folk genomskådar nog henne ganska så snart och slutar att följa.
Om Gagnell är pedofil vet jag inget om men han var rakt igenom pinsam i sitt sätt att dyrka henne.
När hans pengar var slut så var hon inte intresserad längre av deras sk "vänskap"

Ibland så gör både myndigheter och domstolar fel men i detta fall så verkar dom ha gjort rätt.
Gullan läser från olika dokument och jag blir nyfiken på om det som hon läser ens är sant eller om det är taget ut sitt sammanhang.

Cagnell är en simp som tror han ska få ligga mycket då han håller med kvinnor vilket han inte kommer få göra. Han är för dum för att förstå att han bara är ett verktyg åt feminismen.
Citera
2024-07-11, 22:39
Medlem
Är detta hon gulli*ax på TikTok?
Varför får hon inte träffa sitt barn?
Hon svarar ju aldrig på det i sin lajv
Citera
2024-07-12, 21:59
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kale75
Är detta hon gulli*ax på TikTok?
Varför får hon inte träffa sitt barn?
Hon svarar ju aldrig på det i sin lajv

Hon manipulerar barnet, till att tro att det är misshandlad och utsatt för sexuella övergrepp av sin pappa.
Hon tjatar på barnet att det ska säga att det har olika skador och blåmärken efter det ha varit hos sin pappa. Hon utsätter sitt barn för plågsamma förhör.
Hon drar med barnet till läkarbesök, och ska få läkare att bekräfta att barnet har märkliga blåmärken och dylikt.

Hon har fortsatt att försöka övertyga barnet då de hörts på telefon eller tidigare träffats hur dåligt det mår hos sin pappa.
Hon anklagar pappan att vara psykopat när det är hon själv som är både psykopat och har en totalt snedvriden verklighetsuppfattning.
Tänk att ha en förälder som hela tiden ska pådyvla en hur dåligt man mår på alla upptänkliga sätt.

Sen så förde hon bort barnet i grovt egenmäktigt förfarande, då hon tappat vårdnaden om sitt barn.
Om hon träffar barnet obevakat finns det stor risk att hon för bort det igen, också för att hon tror att barnet far illa hos sin pappa.

Se bara alla videos och facebook-klipp hur övertygad hon är att barnet far illa hos sin pappa.
Myndigheterna ser ju hur labil hon är. Ju mer hon kablar ut, ju mer ser ju myndigheter hur dåligt hon mår.
Förutom den där skruvade åklagaren, Cagnell och BRY, samt massa andra sjuka följare, som hejar på henne. För de utgår ju ifrån att mammor aldrig kan vara förövare med barn.
De ställer sig automatiskt, alltid, på kvinnornas sida.
Citera
2024-07-13, 15:36
Medlem
Mamman skickar meddelande till pappans syskons vänkrets mfl för att be dem om hjälp att tala pappan till rätta , G är förvånad att de som svar säger att hon är psykiskt sjuk och inte fattar varför hon kontaktat dem
Citera
2024-07-13, 16:11
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Mamman skickar meddelande till pappans syskons vänkrets mfl för att be dem om hjälp att tala pappan till rätta , G är förvånad att de som svar säger att hon är psykiskt sjuk och inte fattar varför hon kontaktat dem

Det kan man ju misstänka.

Kollade igenom lite videor igår på facebook.
Nu är hon mer inriktad på att hon ska få träffa sitt barn överhuvudtaget, och det är ju det hon har kört rättstvist om.
Hon verkar inse att hon har uppenbara brister som förälder, numera. Men hon vill bara träffa sin son.

Hon verkar tagga hejvilt med halvkändisar som Doreen, Ingrosso-klanen, Perelli-klanen, att de "ska hjälpa till".
Tyckte lite synd om dem då jag läste Gullians facebook igår.

Och trots att mamman är så urartad får hon påhejande av galningen/fd åklagaren Lannes.
Visar ju hur psykskt sjuk denna åklagare är.
Oj, vad gänget kring mamman gjort bort sig.
Senast redigerad av dialektiker 2024-07-13 kl. 16:14.
Citera
2024-07-13, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Det kan man ju misstänka.

Kollade igenom lite videor igår på facebook.
Nu är hon mer inriktad på att hon ska få träffa sitt barn överhuvudtaget, och det är ju det hon har kört rättstvist om.
Hon verkar inse att hon har uppenbara brister som förälder, numera. Men hon vill bara träffa sin son.

Hon verkar tagga hejvilt med halvkändisar som Doreen, Ingrosso-klanen, Perelli-klanen, att de "ska hjälpa till".
Tyckte lite synd om dem då jag läste Gullians facebook igår.

Och trots att mamman är så urartad får hon påhejande av galningen/fd åklagaren Lannes.
Visar ju hur psykskt sjuk denna åklagare är.
Oj, vad gänget kring mamman gjort bort sig.
Det är de personerna hon kontaktat för att de ingår i pappans och pappans släkts sociala umgänge , lite som om jag skulle kontakta mina barns fasters vänner för att tala dennes bror tillrätta ..
Citera
2024-07-13, 19:12
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det är de personerna hon kontaktat för att de ingår i pappans och pappans släkts sociala umgänge , lite som om jag skulle kontakta mina barns fasters vänner för att tala dennes bror tillrätta ..

Fruktansvärt.
Jisses, vad sjuk hon är. När hon taggat dem, ser det ut "som de personerna är med henne" för en utomstående.
Tycker synd om dessa personer att de "ska få befläckas av mamman" genom facebook.
Men de kan ju bara blocka henne?
Eller det är klart, då ser de ju inte vilka galenskaper hon har för sig. Rätt viktigt att punktmarkera Gullian.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in