2024-07-11, 09:16
Medlem
Alltså jag tycker Lars se sjuk ut, febriga ögon och hängig. Men skall såklart släpas runt i affärer - kolla hur Hannas ögon glittrar till när hon ber om tips på butiker med bra priser!
Citera
2024-07-11, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Alltså jag tycker Lars se sjuk ut, febriga ögon och hängig. Men skall såklart släpas runt i affärer - kolla hur Hannas ögon glittrar till när hon ber om tips på butiker med bra priser!
Ja hon ser febrig och hängig ut. Men H skiter i vilket. Viktigast är att hon får shoppa loss och man ser hennes glittrande ögon. Fy faan för såna föräldrar
Citera
2024-07-11, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Ja hon ser febrig och hängig ut. Men H skiter i vilket. Viktigast är att hon får shoppa loss och man ser hennes glittrande ögon. Fy faan för såna föräldrar

Hon ser onekligen hängig ut stackarn, pekade inte ens när hon fick frågan vart lampan är utan slängde ett glansigt öga upp mot taket vill tro att hon bara är nyvaken och trött men såg likadan ut igår…
Citera
2024-07-11, 09:28
Medlem
Citat:

Tänkte exakt samma, lars ser sjuk ut och allmänt borta men såklart HT vill ha shoppingtips för lars ska släpas med för mamma är prio. In med nappen bara så mamma får shoppa i fred. Aldrig sett någon som shoppar så mycket men ändå har samma fula kläder varje dag och lars som alltid är felklädd för säsongen
Citera
2024-07-11, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Hon pratar så hånfullt till L, som att hon skulle vara dum i huvudet.
Eller hur, både här och i fuck you filmen pratar hon så hånfullt och hårt mot henne
Citera
2024-07-11, 09:30
Medlem
Ja verkligen hårt och hånfullt. Ingen kan ju tycka att det är kul heller.

Många som gör en gastric bypass byter ut ett missbruk till annat har jag hört. Vanligast är alkohol, i detta fall shopping...

"Risk för missbruk
Vissa av de personer som genomgår en obesitasoperation har haft ett missbruksbeteende kring mat, till exempel att dämpa oro och ångest genom att äta. När maten inte längre går att använda för att dämpa oro och ångest, är det lätt att istället använda alkohol"

https://www.hobs.se/zone/fakta-om-ob...-ny/inside/906
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-07-11 kl. 09:39.
Citera
2024-07-11, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Eller hur, både här och i fuck you filmen pratar hon så hånfullt och hårt mot henne

Hanna är så glad att ha en som är "dummare" (menar inte att L är dum, hon är en bebis) så hon är nöjd. Om ett år har L sprungit om henne intellektuellt.
Citera
2024-07-11, 09:37
Medlem
Citat:

Jag blev så paff igår när hon la upp att dom skulle till Malmö. Man ser och hör hur hängig den lilla är men som vanligt går Hannas välbefinnande först. Jag trodde dom skulle vara hemma och krya på till flygresan. Nu vet jag inte hur L är men när min lille var lika gammal för några månader sen blev han överstimulerad sjukt lätt. Men här ska dom ut och åka långt igen och gå i affärer. När lillan är hostig. Dom varnar dessutom i media att kikhosta har ökat markant så att springa i affärer är inte det man ska göra nu.
Citera
2024-07-11, 09:54
Medlem
Vi kan väl i alla fall hoppas de ska bo på hotell och inte i bilen. Men det är så fruktansvärt oansvarligt att åka iväg med ett barn som ser ut att vara i dåligt allmäntillstånd. Hon behöver vila och ta det lugnt. Åka vagn ute i friska luften möjligen men inte mer.
Citera
2024-07-11, 10:16
Medlem
Ht har samma kläder som igår. Hennes stackars underrede verkar aldrig få vila från jeans"schårrttss" och salva.

Dom ska alltså flyga till turkland på måndag och har en uppenbart sjuk lars men prioriterar alltså att åka på shoppingresa till malmö. Rimligt 👌🏼
Citera
2024-07-11, 10:28
Medlem
Alltså hallå HT!!?? Lars är uppenbart riktigt risig! Du satt hemma i flera år när du kunde göra vad du ville, nu har du en sjuk bebis och ska iväg på shoppingresa? Lämna Lars och kebaben hemma och åk själv om det nu är så viktigt. Du är verkligen ingen mamma, det är inte en docka du skaffat som en jäkla accessoar.
Citera
2024-07-11, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idaj0
Alltså hallå HT!!?? Lars är uppenbart riktigt risig! Du satt hemma i flera år när du kunde göra vad du ville, nu har du en sjuk bebis och ska iväg på shoppingresa? Lämna Lars och kebaben hemma och åk själv om det nu är så viktigt. Du är verkligen ingen mamma, det är inte en docka du skaffat som en jäkla accessoar.
Exakt. Detta är helt sanslöst beteende. När L börjar i förskolan så kommer H garanterat trycka i både alvedon och hostmedicin i L. Sen lämna henne på förskolan och låtsas som ingenting. Sen när personalen ringer och ber H hämta L för att hon är sjuk. Så kommer H bli sur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in