Citat:
Citat:
Mansken, du kanske kan se i gruppen när han blev medlem?
Inläggen han skrivit visar på 9 veckor sen samt i Maj.
Har han gått med i gruppen i närtid omkring de datumen (exet ville separera i Sep förra året) så låter han mer som en sviken ledsen och arg man som lägger all skuld på exfrun mer än att hon skulle vara narcissist.
Sårad, ensam, svartsjuk man med en psykiskt jobbig uppväxt:
Citat:
"Exet lämnade mig, jag har varit arg, sorgsen, nedstämd, panikattacker"
"exet lämnar, på samma sätt som när mina föräldrar lämnade mig/glömde bort mig i den stökiga uppväxten"
"enligt 7 åringen har hon dejtat 3 o dottern redan träffat en"
"till slut ville inte kristerapeuten inte jobba mer med mig, då jag mådde sämre o sämre, panikångest etc"
"exet lämnar, på samma sätt som när mina föräldrar lämnade mig/glömde bort mig i den stökiga uppväxten"
"enligt 7 åringen har hon dejtat 3 o dottern redan träffat en"
"till slut ville inte kristerapeuten inte jobba mer med mig, då jag mådde sämre o sämre, panikångest etc"
De otaliga flyttarna verkar bero på att de försökte hålla ihop familjen men gjorde säkert situationen än värre.
Citat:
"vi hoppades att genom att flytta att saker skulle ändra sig. visst det var kul att se nya omgivningar, men dyrt, slitigt o vi var tebax på ruta ett, fast på ett nytt ställe efter en månad"
"flyttat massa, så inga kompisar längre"
"flyttat massa, så inga kompisar längre"
Exfrun ville bo nära släkt igen efter separationen
Citat:
"har inga släktingar eller någon avlastning. exet har där hon flyttar"
Min spekulation:
Exfrun insåg till slut att det inte fungerade längre och ville separera. (då lämnar mannen in skillsmässoansökan) Exfrun bestämde sig för att flytta närmare sin släkt och börja på nytt.
När hon redan efter en månad vill börja träffa andra slår det slint.
Han blir arg, ledsen, svartsjuk och hatet mot henne börjar gro starkt.
ALLT är helt plötsligt hennes fel och hon blir en Narcissist i hans ögon.