2024-07-09, 12:49
Moderator
Lapapps avatar
Flyttar

Medicin och hälsa --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2024-07-09, 18:18
Bannlyst
Böjd uppåt är bäst. Man vill ju komma åt g-punkten. Men de allra flesta har helt rak
Citera
2024-07-09, 18:23
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
Frekvensen av böjd joystick anges lite olika på olika ställen:

USA:

https://nypost.com/2023/07/04/nearly-10-of-men-suffer-in-silence-with-curved-penises-doctor/

Peyronie's disease är en orsak.

"Millions of men in the US reportedly suffer from a curved penis, but are too embarrassed to seek help due to societal stigma, a Texas urologist has cautioned."
-
"Khera estimates that “up to 7% to 9% of men in the US” have this unfortunate curvature of the phallus. However, statistics indicate that this number is only around 1 in 100 as many men refuse to report the condition due to the humiliation factor."

Australien:

https://www.medicalnewstoday.com/articles/curved-penis

"Penile curvature is common and typically does not affect functionality. In a 2018 Australian study, roughly 1 in 5 males reported a curve in their penis. Of those, only 1 in 6 males noted an adverse impact of penile curvature in their lives, complaining of pain or discomfort when they had an erection."

Den här artikeln verkar bara gå ut på att sälja RestoreX.
Citera
2024-07-09, 21:26
Medlem
Traveller7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindsurfaren
Läste en artikel om att majoriteten av män har böjda kukar. Har frågat ett par kvinnor om detta och alla har sagt att alla män de legat med haft stenraka kukar. Utgår man ifrån porr så har de flesta helt raka kukar, men hur ser det ut i verkligheten egentligen? Och åt vilket håll är de böjda?. Hur mäts en sådan kuk?. En sidan kan vara betydligt längre än den andra beroende på varifrån man mäter. Läser man artiklar om kuklängd så görs väl sådan mätningar på män med raka kukar?.
Kanske går hand i hand med lite sned, krökt rygg. Skolios?
Och om näsan är vänster.hdominant.

Böjd som en banan uppåt är ganska vanligt har jag förstått.

Det kan bli ett jack i tillväxten nånstans i ledet. Så det kan ta sig ett sånt här uttryck.

Ingen fara. Bara samla sig.
Citera
2024-07-19, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Böjd uppåt är bäst. Man vill ju komma åt g-punkten. Men de allra flesta har helt rak

Hur vet du det?. Nästan all info jag kommer över tyder på att det är någon böjning åt någor håll, upp, ner, vänster eller höger.
Citera
2024-08-27, 21:35
Medlem
Wooqiprwos avatar
Är det vanligaste att den är helt rak? Min är kraftigt böjd inåt kroppen när den är hård, som en båge.
Citera
2024-08-27, 21:43
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Såg ett ganska stort urval kukar på en sexdrjtingsida för några år sen och såna som är böjda helt uppåt är inte jättevanligt, men inte heller ovanligt. Det är jädrigt sexigt när de är helt uppåt, hoppas få uppleva en sån i verkligheten nån gång.

Menar du en helt rak då eller böjd uppåt/in mot kroppen?
Citera
2024-08-31, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia

Ja det har jag hört av dom flesta jag har knullat. Och min fru får ju sprutorgsam i princip varje gång vi knullar
Citera
2024-08-31, 01:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av F0gelholk
Ja det har jag hört av dom flesta jag har knullat. Och min fru får ju sprutorgsam i princip varje gång vi knullar
Man kan skaffa en Prince Albert så ger det en mkt bra effekt
Citera
2024-08-31, 01:55
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Min gubbes pick är böjd åt höger.
Han brukar skämta om det och säga att det beror på att han runkade så kopiöst i tonåren.
Men det kan väl inte stämma heller?

MVH/Gnomegirl
Jag tror att det kan ligga något i det. Jag har själv böjd åt vänster och har själv funderat på om det kan bero på för mycket onani när den fortfarande höll på att utvecklas. Minns att jag runkade redan som 10-åring, och det var ganska så tidigt att börja då. De flesta andra började dra en Tarzan i och runt 6an, alltså vid 12 års ålder.
Citera
2024-09-08, 23:44
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Menar du en helt rak då eller böjd uppåt/in mot kroppen?
Böjd uppåt ofta inåt kroppen, lite som böjen på ett J.
Citera
2024-09-08, 23:54
Medlem
KinesiskaNudelns avatar
Alla har en böjd nudel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in