2024-07-04, 16:44
Medlem
Läste en artikel om att majoriteten av män har böjda kukar. Har frågat ett par kvinnor om detta och alla har sagt att alla män de legat med haft stenraka kukar. Utgår man ifrån porr så har de flesta helt raka kukar, men hur ser det ut i verkligheten egentligen? Och åt vilket håll är de böjda?. Hur mäts en sådan kuk?. En sidan kan vara betydligt längre än den andra beroende på varifrån man mäter. Läser man artiklar om kuklängd så görs väl sådan mätningar på män med raka kukar?.
Citera
2024-07-04, 17:20
Avstängd
Det kan vara åt höger, åt vänster, snett nedåt eller uppåt. Inget ovanligt alls, och fungerar lika bra sexuellt
Citera
2024-07-04, 17:34
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Fick ni inte lära er hur man mäter kuken på sexualkunskapen i skolan? Eller du kanske inte gick där?
Ööh, nej, vem fick göra det?

Låter som att du blev molestad i skolan!

Citat:
Ursprungligen postat av Vindsurfaren
Läste en artikel om att majoriteten av män har böjda kukar. Har frågat ett par kvinnor om detta och alla har sagt att alla män de legat med haft stenraka kukar. Utgår man ifrån porr så har de flesta helt raka kukar, men hur ser det ut i verkligheten egentligen? Och åt vilket håll är de böjda?. Hur mäts en sådan kuk?. En sidan kan vara betydligt längre än den andra beroende på varifrån man mäter. Läser man artiklar om kuklängd så görs väl sådan mätningar på män med raka kukar?.
Min är "böjd" ungefär såhär: https://beerleaguetalk.com/wp-content/uploads/2018/10/CzYMGjS.jpg

Alltså, att den bågar uppåt vid fräs, så att det inte syns för mig.
Citera
2024-07-04, 18:58
Medlem
Dr.Jan.Itors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Ööh, nej, vem fick göra det?

Låter som att du blev molestad i skolan!

Min är "böjd" ungefär såhär: https://beerleaguetalk.com/wp-content/uploads/2018/10/CzYMGjS.jpg

Alltså, att den bågar uppåt vid fräs, så att det inte syns för mig.
Har bsra sett en erigerad manslem i hela mitt liv dvs min egen, i det statistiska underlaget baserar jag slutsatsen att detta bör vara den vanligaste krökningen
Citera
2024-07-04, 19:46
Medlem
Blaskas avatar
Det kanske är en artikel som vill få männen med böjda kukar att känna sig bättre. Nog har många nöjda kukar men det är inte majoriteten.
Citera
2024-07-04, 21:16
Medlem
Frekvensen av böjd joystick anges lite olika på olika ställen:

USA:

https://nypost.com/2023/07/04/nearly-10-of-men-suffer-in-silence-with-curved-penises-doctor/

Peyronie's disease är en orsak.

"Millions of men in the US reportedly suffer from a curved penis, but are too embarrassed to seek help due to societal stigma, a Texas urologist has cautioned."
-
"Khera estimates that “up to 7% to 9% of men in the US” have this unfortunate curvature of the phallus. However, statistics indicate that this number is only around 1 in 100 as many men refuse to report the condition due to the humiliation factor."

Australien:

https://www.medicalnewstoday.com/articles/curved-penis

"Penile curvature is common and typically does not affect functionality. In a 2018 Australian study, roughly 1 in 5 males reported a curve in their penis. Of those, only 1 in 6 males noted an adverse impact of penile curvature in their lives, complaining of pain or discomfort when they had an erection."
Citera
2024-07-04, 21:41
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Fick ni inte lära er hur man mäter kuken på sexualkunskapen i skolan? Eller du kanske inte gick där?

Kanske inget vi fick lära oss i skolan men alla vet väl ändå om att här på flashback mäter man kuken från rövhålet
Citera
2024-07-04, 23:13
Medlem
Citronfrommages avatar
Såg ett ganska stort urval kukar på en sexdrjtingsida för några år sen och såna som är böjda helt uppåt är inte jättevanligt, men inte heller ovanligt. Det är jädrigt sexigt när de är helt uppåt, hoppas få uppleva en sån i verkligheten nån gång.
Citera
2024-07-05, 04:22
Medlem
Gnomegirls avatar
Min gubbes pick är böjd åt höger.
Han brukar skämta om det och säga att det beror på att han runkade så kopiöst i tonåren.
Men det kan väl inte stämma heller?

MVH/Gnomegirl
Citera
2024-07-05, 07:08
Medlem
Panchreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Min gubbes pick är böjd åt höger.
Han brukar skämta om det och säga att det beror på att han runkade så kopiöst i tonåren.
Men det kan väl inte stämma heller?

MVH/Gnomegirl

Nej jag tror inte det stämmer - hade penisen påverkats av ... Yttre påverkan tror jag det hade varit väldokumenterat vid det här laget.
Citera
2024-07-05, 07:13
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panchrea
Nej jag tror inte det stämmer - hade penisen påverkats av ... Yttre påverkan tror jag det hade varit väldokumenterat vid det här laget.

Ungefär som jag också tänker. En kuk skall väl inte böja sig åt det håll man befläckar sig åt heller? Oavsett hur ofta det sker??

MVH/Gnomegirl
Citera
2024-07-05, 10:12
Medlem
Panchreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ungefär som jag också tänker. En kuk skall väl inte böja sig åt det håll man befläckar sig åt heller? Oavsett hur ofta det sker??

MVH/Gnomegirl

Jag har ju mest erfarenhet av min egen så att säga och den har ju haft samma heading och kurvatur rätt länge. Men man kanske ska börja växla hand så den slits jämnt, typ som att rotera däcken på sin bil?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in