2024-07-09, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Just sånt här som gör att det blir jä jäkla svårt att försvara uthängningar i syfte att stoppa övergrepp.
Sänt här tar som sagt fokus ifrån frågan.
Goes together like a horse and carriage
Citera
2024-07-09, 17:58
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Vem som helst kan kalla sig reporter, inte direkt en skyddad yrkestitel.
Det var inte poängen.
Citera
2024-07-09, 18:10
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Han verkar ha gjort bort sig ännu mer o verkar vara en riktigt korkad, ljugande, självgod och låg person- men det vet vi ju redan då, han velat våldta barn. MEN han ligger redan han är en slagen man. Man måste sluta sparks ngn gång. Det börjar bli otäckt.

Har du lyssnat på telefonsamtalet? Han tar inget som helst ansvar för vad han har skrivit till vad han trodde var en fjortonårig tjej. Han tipsar henne som att smörja upp stjärten med matolja när hon är "nyskiten" och han ska guida henne till en skön orgasm. Fy fan. Även en vuxen person hade mått dåligt av att få det där i luren. Det pratas inte om nåt sånt öht, det är istället 37 minuter där Hank (#292) sitter och pratar om vilken schysst, duktig och ärlig man han är. Bisarrt.

Som jag skrev så tycker jag att gäddorna som sladdrar till nån de inte har nån som helst aning om vem det är får skylla sig själva. Att de har noll konsekvenstänk vet vi ju redan, men nog borde de kunna tänka några varv till? Särskilt när det som i Hanks fall inte handlar om nån som är efterbliven och på så vis blir lurad att prata. Men ja, visst finns det gränser för pöbelrättvisa och lynchmobbar. Dock så har gäddorna satt sig i situationen själva. Det är de som har snuskat sig med vad de tror är unga tonåringar (eller föräldrar som vill låna ut sina småbarn) och de får stå sitt kast. Givetvis ska anhöriga inte förföljas och attackeras. Det är förkastligt. När gäddor inte visar nån som helst ånger så har dock åtminstone jag personligen mycket svårt att känna med dem, men där är vi alla olika antar jag.
Citera
2024-07-09, 18:27
Medlem
Snart kommer det alltså, enligt Sara Nilsson, en gädda som har skickat videomaterial där han förgriper sig på en hund.

Herregud...
Citera
2024-07-09, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Snart kommer det alltså, enligt Sara Nilsson, en gädda som har skickat videomaterial där han förgriper sig på en hund.

Herregud...

Helt sjukt och mentalt stört, samtidigt så man får vara tacksam över att det inte var ett barn.
Citera
2024-07-09, 18:36
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Udslidt
Synd, för det framkommer ganska mycket om vad det leder till som moraliskt högstående påhejare försvarar in absurdum.
Kan du utveckla vad du menar med det sista?
Citera
2024-07-09, 18:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Kan du utveckla vad du menar med det sista?
Att du sätter dig på höga hästar.
Citera
2024-07-09, 18:39
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Vad hette han innan, förnamnet i chatten och efternamnet var färgen som bajs och choklad har? Rebus på nya namnet?
Man kan kanske misstänka att det byttes namn efter konfrontationen?
Citera
2024-07-09, 18:43
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Man kan kanske misstänka att det byttes namn efter konfrontationen?

Prolific skrev en bra rebus, han heter ett nytt efternamn men inte bytt förnamn tydligen. Frun på samma adress heter samma i efternamn som innan.
Citera
2024-07-09, 18:46
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Udslidt
Att du sätter dig på höga hästar.
Intressant. Förklara gärna varför du tolkar mitt inlägg så. Är det defensivt från din sida? Svårt att se någon annan anledning.
Citera
2024-07-09, 18:47
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Prolific skrev en bra rebus, han heter ett nytt efternamn men inte bytt förnamn tydligen. Frun på samma adress heter samma i efternamn som innan.
Jag löste den direkt men funderade över namnbytet. Frugan heter samma fortfarande, de har inte skilt sig. Konfronterades han för ett tag sen och har bytt pga Dumpen var min spekulation.
Citera
2024-07-09, 19:28
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Jag löste den direkt men funderade över namnbytet. Frugan heter samma fortfarande, de har inte skilt sig. Konfronterades han för ett tag sen och har bytt pga Dumpen var min spekulation.

Jag gissar att han har bytt p.g.a. publicering på Dumpen och han har gjort sig dold på Ratsit. Svårt att veta hur de faktiskt lever och har det men som det ser ut så bor de fortfarande ihop och är fortfarande gifta. Jag är förvisso mot att anhöriga ska behöva byta namn, stänga ner sociala medier osv för att gäddan har gäddat sig. Men om det nu är så att de tagit beslutet att fortsätta leva tillsammans så är det lite skumt att ena parten byter från det gemensamma namnet till ett annat.

Han var ju världsfrånvänd på sitt sätt den här Herr Vacuum. Han började ganska omgående prata med barnet om drinkar han tycker om. Rom och cola och Long Island Iced Tea som han hade väldigt mysko stavningar av. Efter två "Long island icethe" ska han och barnet ha passionerat sex. Bra att komma med drinktips till barn liksom.

Även han får omgående reda på att barnet är 14 och han nämner att han sitter med sin fru för att i meddelandet direkt efter berätta att han söker KK och spänning. Och han frågar barnet om hon vill se hans håriga ben. Han skickar bild på dem när de är under ett restaurangbord i Spanien (?). Och han skickar en bild på sitt shortsklädda skrev från ett restaurangbord. Bilder på ben, skrev och alkohol från vad som verkar vara en familjesemester/semester med vänner i Spanien. Hur är han man funtad när man tror att en högstadieelev är intresserad av bilder på gäddben?

Han skriver också nåt skumt om att "Nu ska grabbarna kolla vuxen film Funkar inte så bra för jag tänker få bara på dig."

Vad i helvete menar han? Vadå titta på vuxenfilm? Är det en gemensam aktivitet när man är runt 60 och åker på semester? Jag trodde att det var sånt folk gjorde back in the days när det fanns en (1) VHS-film att tillgå i kompisgänget. Och man var typ 17. Men i modern tid och när man är gammal gubbe?

Han skriver sen att han självklart inte går ut ikväll av respekt för barnet. Wtf? Av respekt för sin fru så kanske han borde stanna på hotellrummet? Nåt han verkligen inte borde göra av respekt mot sin fru är att sitta och sexchatta med högstadieelever.

Jag minns att jag inte fattade hur den här gäddan hade tid att chatta så mycket. Han verkade leva ett aktivt jobb med familj, jobb, resor, vänner och mycket annat. Han måste konstant suttit med luren. #293
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in