Citat:
Ursprungligen postat av
Lagopussy
Jag löste den direkt men funderade över namnbytet. Frugan heter samma fortfarande, de har inte skilt sig. Konfronterades han för ett tag sen och har bytt pga Dumpen var min spekulation.
Jag gissar att han har bytt p.g.a. publicering på Dumpen och han har gjort sig dold på Ratsit. Svårt att veta hur de faktiskt lever och har det men som det ser ut så bor de fortfarande ihop och är fortfarande gifta. Jag är förvisso mot att anhöriga ska behöva byta namn, stänga ner sociala medier osv för att gäddan har gäddat sig. Men om det nu är så att de tagit beslutet att fortsätta leva tillsammans så är det lite skumt att ena parten byter från det gemensamma namnet till ett annat.
Han var ju världsfrånvänd på sitt sätt den här Herr Vacuum. Han började ganska omgående prata med barnet om drinkar han tycker om. Rom och cola och Long Island Iced Tea som han hade väldigt mysko stavningar av. Efter två "Long island icethe" ska han och barnet ha passionerat sex. Bra att komma med drinktips till barn liksom.
Även han får omgående reda på att barnet är 14 och han nämner att han sitter med sin fru för att i meddelandet direkt efter berätta att han söker KK och spänning. Och han frågar barnet om hon vill se hans håriga ben. Han skickar bild på dem när de är under ett restaurangbord i Spanien (?). Och han skickar en bild på sitt shortsklädda skrev från ett restaurangbord. Bilder på ben, skrev och alkohol från vad som verkar vara en familjesemester/semester med vänner i Spanien. Hur är han man funtad när man tror att en högstadieelev är intresserad av bilder på gäddben?
Han skriver också nåt skumt om att "Nu ska grabbarna kolla vuxen film Funkar inte så bra för jag tänker få bara på dig."
Vad i helvete menar han? Vadå titta på vuxenfilm? Är det en gemensam aktivitet när man är runt 60 och åker på semester? Jag trodde att det var sånt folk gjorde back in the days när det fanns en (1) VHS-film att tillgå i kompisgänget. Och man var typ 17. Men i modern tid och när man är gammal gubbe?
Han skriver sen att han självklart inte går ut ikväll av respekt för barnet. Wtf? Av respekt för sin fru så kanske han borde stanna på hotellrummet? Nåt han
verkligen inte borde göra av respekt mot sin fru är att sitta och sexchatta med högstadieelever.
Jag minns att jag inte fattade hur den här gäddan hade tid att chatta så mycket. Han verkade leva ett aktivt jobb med familj, jobb, resor, vänner och mycket annat. Han måste konstant suttit med luren. #293