2024-07-09, 12:27
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Udslidt
Här har du intervjun så du kan lyssna och våndas över det omoraliska!
https://t.me/c/1874149663/31315/88190
Nej tack. Jag gottar mig inte och deltar inte i någon slags sjuk ikonisering av uppenbart störda personer. Det tar dessutom fokus från det verkliga problemet, mäns (främst) problematiska beteende mot barn och unga (och mot kvinnor också vilket är en endast lite mindre äcklig nyans av samma problematik) på nätet.
Citera
2024-07-09, 12:30
Medlem
PROLIFICs avatar
Visst kan man tycka att tillvägagångssättet är omoraliskt när man säger att det som sägs inte ska publiceras på ett sånt sätt att det går att koppla till gäddan. Dock tycker jag att gäddorna har ett egenansvar för vem man pratar med och vad man säger. Vem som helst kan kalla sig journalist och reporter så man bör tänka sig för innan man öppnar upp och sladdrar på. Väldigt många har, med all rätt, varit tveksamma och inte velat prata. Hank dock, såg det som en möjlighet att berätta vilken duktig, bra och ärlig man han är. Väldigt, väldigt konstigt beteende. Han som pratar så mycket studieskulder hit och dit borde väl vara mer om sig och kring sig än så? #292
Citera
2024-07-09, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Jag har inte lyssnat men att utge sig för att vara reporter... Nä. Och vad vet du om Preventell, Hanks ord på det?
Vem som helst kan kalla sig reporter, inte direkt en skyddad yrkestitel.
Citera
2024-07-09, 12:54
Medlem
Hur går det med Bajs Hank, vad gör han idag?
Citera
2024-07-09, 13:00
Medlem
Vaccumgäddan minns jag som en sån där med hög fallhöjd, VD för ett bolag med 26 milj i vinst.
Bolaget kickade honom som VD, men undrar om han jobbar kvar i annan position.
Verkar ha fått behålla frun, men bytt efternamn.

https://dumpen.se/2023/10/16/vacuumgaddan-napp-293-upplands-vasby/
Citera
2024-07-09, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Hur går det med Bajs Hank, vad gör han idag?

Finns flera inlägg om Hank precis före ditt.
Citera
2024-07-09, 15:17
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Vaccumgäddan minns jag som en sån där med hög fallhöjd, VD för ett bolag med 26 milj i vinst.
Bolaget kickade honom som VD, men undrar om han jobbar kvar i annan position.
Verkar ha fått behålla frun, men bytt efternamn.

https://dumpen.se/2023/10/16/vacuumgaddan-napp-293-upplands-vasby/

Vad hette han innan, förnamnet i chatten och efternamnet var färgen som bajs och choklad har? Rebus på nya namnet?
Citera
2024-07-09, 15:34
Avslutad
Citat:
Nej tack. Jag gottar mig inte och deltar inte i någon slags sjuk ikonisering av uppenbart störda personer. Det tar dessutom fokus från det verkliga problemet, mäns (främst) problematiska beteende mot barn och unga (och mot kvinnor också vilket är en endast lite mindre äcklig nyans av samma problematik) på nätet.

Synd, för det framkommer ganska mycket om vad det leder till som moraliskt högstående påhejare försvarar in absurdum.
Citera
2024-07-09, 15:48
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Vad hette han innan, förnamnet i chatten och efternamnet var färgen som bajs och choklad har? Rebus på nya namnet?

Förnamn 1 och det som används i chatten: samma som f.d. statsminister Löfven
Förnamn 2: samma som f.d. statsminister Branting
Förnamn 3: samma som italienska alpina skidåkaren Mölgg
Nytt efternamn: son till förnamn 2

Född: 1960 + 4, årets tionde månad, dag 20 + 3

Tidigare efternamnet är bajsfärgen som på engelska heter brown.

#293 Vacuumgäddan
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-07-09 kl. 16:03.
Citera
2024-07-09, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Visst kan man tycka att tillvägagångssättet är omoraliskt när man säger att det som sägs inte ska publiceras på ett sånt sätt att det går att koppla till gäddan. Dock tycker jag att gäddorna har ett egenansvar för vem man pratar med och vad man säger. Vem som helst kan kalla sig journalist och reporter så man bör tänka sig för innan man öppnar upp och sladdrar på. Väldigt många har, med all rätt, varit tveksamma och inte velat prata. Hank dock, såg det som en möjlighet att berätta vilken duktig, bra och ärlig man han är. Väldigt, väldigt konstigt beteende. Han som pratar så mycket studieskulder hit och dit borde väl vara mer om sig och kring sig än så? #292

Han verkar ha gjort bort sig ännu mer o verkar vara en riktigt korkad, ljugande, självgod och låg person- men det vet vi ju redan då, han velat våldta barn. MEN han ligger redan han är en slagen man. Man måste sluta sparks ngn gång. Det börjar bli otäckt.
Citera
2024-07-09, 17:23
Medlem
Citat:

Just sånt här som gör att det blir jä jäkla svårt att försvara uthängningar i syfte att stoppa övergrepp.
Sänt här tar som sagt fokus ifrån frågan.
Citera
2024-07-09, 17:31
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Förnamn 1 och det som används i chatten: samma som f.d. statsminister Löfven
Förnamn 2: samma som f.d. statsminister Branting
Förnamn 3: samma som italienska alpina skidåkaren Mölgg
Nytt efternamn: son till förnamn 2

Född: 1960 + 4, årets tionde månad, dag 20 + 3

Tidigare efternamnet är bajsfärgen som på engelska heter brown.

#293 Vacuumgäddan

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in