2023-10-12, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Panther
Jag gillar industrivärden o kommer köpa mer av den. Jag brukar kolla igenom tråden om folks portföljer o mycket oftare som kinnevik eller lund dyker upp än iv. Det är såklart ingen trovärdig källa men får den känslan i alla fall. Kanske för att iv kostar mer?
Lundberg företagen! Ja den gillar jag med och de är ju även storägare i just Industrivärden. Industrivärden är mer enkel och rak då de enbart äger i noterade och svenska bolag och har ingen portfölj av onoterade bolag. Det gör den kanske till en mindre snackis?
Senast redigerad av Truefighter 2023-10-12 kl. 18:07.
Citera
2024-07-09, 14:16
Medlem
xendfoxs avatar
Varför bor Industrivärdens VD (Helena Stjernholm) på hotell i centrala Stockholm? Villa i Bromma med maken, fd aktieanalytiker, men bor ändå på hotell?
Citera
2024-07-09, 14:32
Medlem
Raytheons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xendfox
Varför bor Industrivärdens VD (Helena Stjernholm) på hotell i centrala Stockholm? Villa i Bromma med maken, fd aktieanalytiker, men bor ändå på hotell?

Vet inte men det måsta vara chillaste jobbet på Jorden så vi kan nog utesluta hög arbetsbelastning som orsak.
Citera
2025-08-29, 13:26
Medlem
Adelsdams avatar
Lundbergföretagen har i affärer som rapporterats in under torsdagen köpt totalt 500.000 aktier i Industrivärden.

Det framgår av Finansinspektionens insynsrapportering.

Köpen gjordes i två transaktioner till kurser om 376 respektive 378:66 kronor och var totalt värda omkring 189 miljoner kronor.

https://www.placera.se/telegram/industrivarden-lundberg-kopt-totalt-500-000-aktier-20250828
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in