2024-07-09, 10:55
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Grävs uppringare presenterar sig som nyhetsreporter, så han trodde nog att det var en trevlig journalist. Vet inte hur snubben bär sig åt, men han lyckas få gäddorna att ibland bli väldigt snacksaliga, Hank pratade exempelvis med honom i 37 minuter!!

Håller med om att det blir intressant att följa hur det går för gäddorna framöver.
Gädd-Hank är en vidrig människa men det där beteendet av vuxna människor är inte riktigt okej det heller.
Citera
2024-07-09, 11:24
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetsomenget
Nu har #435 öppnat sin Facebook igen. Hans gamla meddelande om "förtal" står kvar och hans fru verkar inte lämnat honom med 'relationsstatus' samt att de fortfarande är 'vänner' som referenser.

Med tanke på att han öppnat FB så tror han väl att det är över?

Det är väl över? Alla i hans närhet har sett 435:ans kuk och chattar. Han blev av med jobbet. Finns ju inte mycket mer som kan hända eller pågå i ärendet. De som säger upp bekantskapen har redan gjort det och de som är kvar är kvar.
Citera
2024-07-09, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
#431 Johan Ensam har flyttat med frugan till "nya" fina villan värd 15 millisar i Helsingborg.

#437 Tempelriddargäddan är däremot singel nu
Citera
2024-07-09, 11:34
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen

Hank är en utomordentlig skitsnackare, i dubbel bemärkelse. Man fattar att han verkligen älskar att prata om sig själv och sina egna grejer, ett solklart drag av narcissism. Det här tyder dock på att Hank är en av gäddorna som nog kommer klara sig förhållandevis bra, eftersom han verkar så pass avskärmad från verkligheten.

It's all about Hank.

Jag tror också att han kommer att klara sig skapligt. Intressant är dock att han enligt utsago var "mellan två jobb" när han åkte fast på Dumpen. Det lär ju inte vara enklare att hitta ett nytt jobb nu.

Telefonsamtalet var bedrövligt att lyssna på. En man helt utan verklighetskontakt. Han ville typ ha beröm för att han gav sin exfru "mer än hälften" vid skilsmässan. Som att han är en nobel man som tänker på andra. Han har dragit skitskam över sin familj så det är fan inte mer än rätt.

Han pratar om att han jobbat som operationstekniker och att han sydde ihop personer som försökt ta sitt liv. Jag tror till och med att han säger att han gjort dem "fina". Orkar inte lyssna igen men jag tror att det var så han uttryckte sig. Mig veterligen sysslar operationstekniker med annat. Jag har alltid trott att de steriliserar och förbereder operationssalen samt är handräckare under operationens gång. Men inte Hank. Han var så duktig så han var med och sydde, lagade och gjorde folk fina.

Skitsnackare. I många bemärkelser. Som sagt. #292
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-07-09 kl. 11:46.
Citera
2024-07-09, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Gädd-Hank är en vidrig människa men det där beteendet av vuxna människor är inte riktigt okej det heller.

Väldigt moraliskt tveksamt och därför även tveksamt att återge det, men jag själv tycker att det fanns intressanta delar i det (t.ex Preventells sjuka pris samt sjukvårdens friskförklaring av honom ) och då jag vet hur noga det är med källhänvisning på Flashback, bedömde jag att det var värt det.
Citera
2024-07-09, 11:58
Avslutad
Citat:

Här har du intervjun så du kan lyssna och våndas över det omoraliska!
https://t.me/c/1874149663/31315/88190
Citera
2024-07-09, 12:09
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
#431 Johan Ensam har flyttat med frugan till "nya" fina villan värd 15 millisar i Helsingborg.

Det var väl han som bodde i en lägenhet/våning värderad till ännu mer? Väldigt snabb flytt efter publiceringen, antingen måste det vara planerat sedan innan eller så har grannarna i flerfamiljshuset/BRF:en jagat bort honom?
Citera
2024-07-09, 12:24
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Väldigt moraliskt tveksamt och därför även tveksamt att återge det, men jag själv tycker att det fanns intressanta delar i det (t.ex Preventells sjuka pris samt sjukvårdens friskförklaring av honom ) och då jag vet hur noga det är med källhänvisning på Flashback, bedömde jag att det var värt det.
Jag har inte lyssnat men att utge sig för att vara reporter... Nä. Och vad vet du om Preventell, Hanks ord på det?
Citera
2024-07-09, 12:24
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Jag undrar mer hur man INTE kan hata pedofiler och vilja dem allt ont? Hur är man funtad om man på något sätt kan sitta och ömma för folk som går omkring och planerar att våldta våra barn? Det kan drabba vilken unge som helst som är ute på nätet (och det är nog alla), tur att Dumpens fiktiva barn tar smällen i några få fall och kanske får bort några pedofiler/rovdjur. Men du sitter alltså och oroar dig för hur peddona mår?
Du vet nog svaret på det redan.
Citera
2024-07-09, 12:27
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Udslidt
Här har du intervjun så du kan lyssna och våndas över det omoraliska!
https://t.me/c/1874149663/31315/88190
Nej tack. Jag gottar mig inte och deltar inte i någon slags sjuk ikonisering av uppenbart störda personer. Det tar dessutom fokus från det verkliga problemet, mäns (främst) problematiska beteende mot barn och unga (och mot kvinnor också vilket är en endast lite mindre äcklig nyans av samma problematik) på nätet.
Citera
2024-07-09, 12:30
Medlem
PROLIFICs avatar
Visst kan man tycka att tillvägagångssättet är omoraliskt när man säger att det som sägs inte ska publiceras på ett sånt sätt att det går att koppla till gäddan. Dock tycker jag att gäddorna har ett egenansvar för vem man pratar med och vad man säger. Vem som helst kan kalla sig journalist och reporter så man bör tänka sig för innan man öppnar upp och sladdrar på. Väldigt många har, med all rätt, varit tveksamma och inte velat prata. Hank dock, såg det som en möjlighet att berätta vilken duktig, bra och ärlig man han är. Väldigt, väldigt konstigt beteende. Han som pratar så mycket studieskulder hit och dit borde väl vara mer om sig och kring sig än så? #292
Citera
2024-07-09, 12:41
Medlem
Citat:
Jag har inte lyssnat men att utge sig för att vara reporter... Nä. Och vad vet du om Preventell, Hanks ord på det?
Vem som helst kan kalla sig reporter, inte direkt en skyddad yrkestitel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in