Citat:
Ursprungligen postat av
HassanVonEssen
Hank är en utomordentlig skitsnackare, i dubbel bemärkelse. Man fattar att han verkligen älskar att prata om sig själv och sina egna grejer, ett solklart drag av narcissism. Det här tyder dock på att Hank är en av gäddorna som nog kommer klara sig förhållandevis bra, eftersom han verkar så pass avskärmad från verkligheten.
It's all about Hank.
Jag tror också att han kommer att klara sig skapligt. Intressant är dock att han enligt utsago var "mellan två jobb" när han åkte fast på Dumpen. Det lär ju inte vara enklare att hitta ett nytt jobb nu.
Telefonsamtalet var bedrövligt att lyssna på. En man helt utan verklighetskontakt. Han ville typ ha beröm för att han gav sin exfru "mer än hälften" vid skilsmässan. Som att han är en nobel man som tänker på andra. Han har dragit skitskam över sin familj så det är fan inte mer än rätt.
Han pratar om att han jobbat som operationstekniker och att han sydde ihop personer som försökt ta sitt liv. Jag tror till och med att han säger att han gjort dem "fina". Orkar inte lyssna igen men jag tror att det var så han uttryckte sig. Mig veterligen sysslar operationstekniker med annat. Jag har alltid trott att de steriliserar och förbereder operationssalen samt är handräckare under operationens gång. Men inte Hank. Han var så duktig så han var med och sydde, lagade och gjorde folk fina.
Skitsnackare. I många bemärkelser. Som sagt. #292