Citat:
Jag hade inte ens gått in där utan ansiktsmask och skyddsoverall Så om man tog bort skräpet han kastat över hela lägenheten så tycker du toalett, handfat, köksvask, porslin, köksbänk, skåpsluckor, soffa ser trevligt ut? 
Många Flashbackare bor säkert i liknande misär och tror därför det är acceptabelt. Själv hade jag ej spenderat en natt där ens för hundratusen även om man kastade ut varje läskburk, snacks-påse och matförpackning.

Många Flashbackare bor säkert i liknande misär och tror därför det är acceptabelt. Själv hade jag ej spenderat en natt där ens för hundratusen även om man kastade ut varje läskburk, snacks-påse och matförpackning.

Ja det verkar vara många som bor i liknande misär och som tycker det bara är att städa lite.
Saneringsfirman skulle ha 40.000 kr för att städa och sen tillkom troligen byten av golv för allt mögligt och ruttet som har runnit ner på golvet.
"Carl Kyrk på saneringsfirman Banerry är expert på olika typer av sanering och grovstädning.
Enligt honom skulle det kosta cirka 40 000 kronor att återställa Antons lägenhet.
– Här krävs det vad vi kallar en ”socialstädning”. I det här fallet skulle vi börja med en sortering av det som ska ut. Det luktar illa i sådana här bostäder och förutom luktförbättrare i olika medel använder vi en ozongenerator för att få bort all lukt, säger han.
Carl Kyrk har sett många lägenheter som ser ut som Antons, och hans erfarenhet är att ytskikten under allt avfall ofta är förstörda.
– När det rinner ner matrester och vätskor filtrerar det golvet och skapar fläckar och skador som inte går bort. Många gånger måste man lägga nytt golv efter en städning."
https://www.aftonbladet.se/minekonom...dromssituation