2024-07-07, 19:40
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Var inte så säker på det. E

n vän till mig åkte dit på just detta. I hens fall så var det inget peddo som han skrev till utan till en kvinnoboxare. Detta är vida känt att personen är det men min vän åkte på rättegång och det slutade med dryga böter för ärekränkning/förtal.

Så tänk på det för hur kul är det att betala böter som går till ett peddo? Finns andra sätt att uppmärksamma omgivningen effektivt mot dessa svin.

Minst sagt konstigt land vi lever i.

Fast är du säker på att det var ett allmänt åtal och inte ett enskilt dito?
Citera
2024-07-07, 19:44
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B

Det blev polisförhör och efter det fick hen brev hem om att det skulle bli rättegång, vilket det blev med.
Citera
2024-07-07, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Är det någon som har koll på vad det blev av Tweedygäddan?

Bor i falun tillsammans med en 76 årig kvinna som är utbildad psykoterapeut
Citera
2024-07-07, 19:49
Medlem
HolgerDjups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B

Det händer att åklagare att väcker allmänt åtal, men det måste vara tillräckligt allvarligt för att det ska bli av.

Det som nästan aldrig händer är alltså att JK väcker åtal mot ansvarig utgivare av en publikation med utgivningsbevis.

Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Det blev polisförhör och efter det fick hen brev hem om att det skulle bli rättegång, vilket det blev med.

Samma visa blir det med en kvinna i Kalmar som sa diverse grejer om någon på Dumpen
(FB) Kvinna i Kalmar uppmanade en man avslöjad av Dumpen att begå självmord 2024-04-22
Citera
2024-07-07, 19:53
Medlem
ScottFrees avatar
Jag kom osökt att tänka på ärke-peddot #351. Det sista jag hörde var i vintras, att polisen tog in honom när han skulle åka till Filippinerna och gädda sig. Han missade därför planet.
Men vad hände sen? Efter det så blev det tyst. Kom han iväg till slut, eller vad hände?
Tacksam om någon som vet kan dela med sig.

https://dumpen.se/2024/01/21/mannen-...kvan-napp-351/
Citera
2024-07-07, 19:54
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Fast det stod i facebook falun att några barn 13-14år hade hittat på att Tweedy hade följt efter dom. Ca 1månad sedan. Inget fan av Tweedy, men rätt ska vara rätt.
Det tror jag inte tills jag ser det.
Citera
2024-07-07, 19:55
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Fast det stod i facebook falun att några barn 13-14år hade hittat på att Tweedy hade följt efter dom. Ca 1månad sedan. Inget fan av Tweedy, men rätt ska vara rätt.

Du tänker på detta? https://i.imgur.com/p7wcnP1.jpeg
Citera
2024-07-07, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
När vi ändå har nostalgitema, hur går det för rektorn som ville köpa barnavsugning för 500:-? Fick han bo kvar? Nytt jobb? Knappast inom skolvärlden isf, då skolverket återkallade legitimationen som jag minns det. Skevt att han ledde värdegrundsarbete på en skola med den hemliga agendan.

Red.

Utvandrad till Portugal 240701 enligt ratsit.
Dom övriga som delade bostad bor kvar.
Citera
2024-07-07, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Utvandrad till Portugal 240701 enligt ratsit.
Dom övriga som delade bostad bor kvar.

Man borde ta reda på var i Portugal och varna folk i omgivningen. Med största sannolikheten fortsätter svinet med samma skit där borta.
Citera
2024-07-07, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Man borde ta reda på var i Portugal och varna folk i omgivningen. Med största sannolikheten fortsätter svinet med samma skit där borta.

Adressen finns på Ratsit
Citera
2024-07-07, 21:00
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Har inte hittat något nytt om honom men har iof bara för och efternamn. Konfrontationen var jätterolig har jag för mig, han skrek och fäktade och hade minsann bara handlat på coop.

Ja där bjöd han på ett par pärlor: "Det är inte på allvar, det är en lek!" förklarade den 60-åriga skolledaren sig. Och 'Vad gör ni med MIG!", där betoningen på MIG antyder narcissistiska drag. Fin dramaturgi att han är är förhindrad fly, inparkerad.
Citera
2024-07-07, 21:04
Medlem
Citat:

Tvek på den då han fotograferades av en vuxen som Kände igen honom och såg hela händelsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in