2024-07-07, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det är också jävligt wt att ta åt sig när en främmande person på ett anonymt forum beskyller dig för att vara wt.

Jag kommer att fortsätta tycka carport är ett riktigt vidrigt wt-uttryck. Du får gärna tycka annorlunda.
Nej det handlar om att jag försöker ge dig lite BILDNING.
Något som du i WT-gruppen saknar.
Men du verkar inte förstå att du kan lära dig något här -vilket i sig är en klassisk WT-markör.
"jag kan redan allt".
Citera
2024-07-07, 13:09
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Nej det handlar om att jag försöker ge dig lite BILDNING.
Något som du i WT-gruppen saknar.
Men du verkar inte förstå att du kan lära dig något här -vilket i sig är en klassisk WT-markör.
"jag kan redan allt".

De jag vet som talar om sina carports är lägre medelklass-folk med foppatofflor, jättestudsmattor och plastleksaker spridda över hela tomten. Alltså urtypen av wt-folk.
Citera
2024-07-07, 13:29
Medlem
BuckshotBills avatar
Tanken med kommentaren "Frågor på det?" är att genom att få frågor så kommer man själv bli upphöjd och eftersom ingen kan tänkas vilja upphöja en så kommer inga frågor och då har man framgångsrikt dödat diskussion som man själv fått sista ordet i, oftast med något svagsint eller förolämpande. Det kan knappast bli bättre när man ändå bara var ute efter pajkastning, fast helst ska bara man själv kasta.
Om någon ändå svarar så skickar man något förolämpande och sedan smilys på det.

Sedan är det klart. Ett gott wt-dagsverke.
Citera
2024-07-07, 14:16
Medlem
Stakeholders avatar
Min favorit är annars: "I min bok'. Vad fan ska det betyda?

Typ: "I min bok dricker man rödvin till kött."

Skriver man en bok hemma på kvällarna om uppförandekoder eller är det en gardering för att man har fel?
Citera
2024-07-07, 14:44
Medlem
Alla som har ett Flashback-konto har drag av WT-personligheten.

Ja, till och med jag. Vi är alla WT. Tråd kan låsas.
Citera
2024-07-07, 14:47
Medlem
Taskpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Min favorit är annars: "I min bok'. Vad fan ska det betyda?

Typ: "I min bok dricker man rödvin till kött."

Skriver man en bok hemma på kvällarna om uppförandekoder eller är det en gardering för att man har fel?
Oförmåga att tänka bildligt? Tror du att man ställer sig och bokstavligt talat hoppar i duschen, när man ska hoppa i duschen också?
Citera
2024-07-07, 14:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Men utan Wallenberg inget SAAB och Ericsson. Vad skulle du leva av då? En 5 års plansekonomii , där man få köa i 3 timmar för att få köpa limpa bröda. En köa för 15 år för att få köpa en dålig?

Sådan är Vänsterpartiets politik. Men visst! Flytta tiill Nordkorea, så få du uppleva hur bra V ideologi fungerar för den inte har partibok.

Det blir ju framtiden här i det nya Sovjet Europeiska Unionen.
Citera
2024-07-07, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Det blir ju framtiden här i det nya Sovjet Europeiska Unionen.

Så är det! Det hörde vi EU valet, stöveltrampet ifrån bolsjevikerna . Och om dom får bestämma ,då skall man vänta i 15 år rutten bil. Trabant 601 är tom sämre än Volvo 66 och stå 3 timmars kö för en limpa bröd är ok. bara partipampen i V som slipper detta.

Det komiska är WT finns inte ens i Sverige. Socialgrupp 3 finns, men det inte samma sak som WT . Frågan om man ens kan översätta WT till Svenska förhållande.. En del i den här tråden skulle t.ex kalla någon kör runt med Cadicall 1956 i premium skicka för WT, bara för den spela Eddie Medusa. Att sedan bilen är värd 600k spela mindre roll, personen är WT bara för den spela Eddie Medusa.

Så WT används som något billigt sätt att sätta etiketter på avvinkade människor som någon annan inte gillar dvs har inget med den ursprung defintionen av WT.

Jag tycker det väldig "WT" nät folk tattuerar sönder hela kroppen, gå runt med baseball mössa. Eller så är det klassiska bonnläppar och som Stockholmare ser min världsbild lite annelunda ut än den norr om Dalälven.

Vi har faktiskt en landshövdning som anser att Stockholmare är smartare än lantisar.
Senast redigerad av PalmeKiller 2024-07-07 kl. 15:08.
Citera
2024-07-07, 15:02
Medlem
boba fetts avatar
Det kommer ju från det militära: ”Frågor på detta!”
Citera
2024-07-07, 15:04
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Tycker det är helt ok ändå.

Värre är det med pseudosmarta hipsters och vänstermänniskor som använder uttryck som ”tankegods”, ”värdegrund” och börjar alla inlägg och meningar med ”fast, …”, eller ”vi måste prata om…”

De arbetat oftast i offentlig verksamhet, vilket formligen är grunden att de röstar för högre skatter. Jag menar, det är ok med höga skatter så länge andra betalar.

Denna samhällsröta skadar landet betydligt värre än hantverkarna på Sweden rock, som faktiskt drar in reella pengar till samhället.

Frågor på det?

Du glömde att dom avslutar med "rymdkram"
Citera
2024-07-07, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Ingenstans i mitt inlägg tolkar jag det som att jag bara tror att WT:n kan ha dessa problem? Det handlar om att folk som påstår sig ha ett liv som kräver väldigt mycket energi ändå kan sitta på nätterna och typ fråga "Öhh jag käka 5 BENSO och drack 8 folköl, varför gör jag så?!" .

Det vill säga att dessa WT:n ljuger om att de är framgångsrika egenföretagare med villa i dyrt område - vilket i sig är riktigt patetiskt. Om man som vuxen sitter och ljuger om sitt liv på ett anonymt forum inför totala främlingar som man aldrig kommer träffa - då är något riktigt galet med självkänslan eller liknade.

Ok. Då förstår jag bättre vad du menar, och håller med dig i mycket av dina kommentarer här ovan.
Citera
2024-07-07, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boba fett
Det kommer ju från det militära: ”Frågor på detta!”

Exat! Precis som muck, ett jävla härke, inga jävla bögavstånd, det är ludderaktig osv osv. Det som är bara västerblivna vapenvägrade hipster som inte har gjort lumpen, därav aldrig blivit fostrade på rätt sätt.
Senast redigerad av PalmeKiller 2024-07-07 kl. 15:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in