Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-07-07, 01:57
Citat:
Hanif Bali född 10 april 1987 i Kermanshah i Iran, är en svensk moderat politiker som var ordinarie riksdagsledamot mellan 2010 och 2022, invald för Stockholms läns valkrets.
Hanif Bali är en politiker som gjort sig känd i den smygrasistiska vegetationen som vill kasta ut svartskallar men Bali är själv svartmuskig.
Utanpå sådana åsikter "mediesimpar" han för kvinnors "rätt" att i offentliga register ta reda på allt som angår kvinnor men som inte är av särlades intresse för män att veta innan de dejtar, tex antalet aborter, anmälningar för våldtäkt m.m.

Är Hanif en person bland andra Moderater som med tiden kommer ge endast kvinnor rätt att ta det av offentliga handlingar om uppgifter som dessutom bara ligger i kvinnors intresse att veta. Är det vad han vill?
Varför tänker han inte nytt eller föregår med gott exempel och åker hem till Iran?
Citera
2024-07-07, 02:09
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clitorisa
Varför tänker han inte nytt eller föregår med gott exempel och åker hem till Iran?
Han tänker mycket nytt.
Han stannar här i landet för han har ju varit här sedan han var liten och har svenskt medborgarskap.
är du dum i huvudet eller?
Det är ju inte sådana invnadrare vi skall konvemnterar oss på att få ut.
Det är de som inte tillför något.
Å det gäller ju även svenska infödingar som är parasiter
--------
Du vet väl att det bara är idioter som anser att ALLA invandrare skall åka ut ur landet?
Visste du det?
Citera
2024-07-07, 02:09
Medlem
maktspels avatar
Föräldrar medlemmar i Mujahideen så han kan inte återvända. Många moderater och icke-moderater gillar honom så det finns begränsad opinion att be honom åka till annat land.
Citera
2024-07-07, 02:11
Tycker StudiumValor att det är nytt att vurma om kvinnors s.k. rättigheter så som han gör och dessutom så sliskigt offentligt i något syfte han själv får svara på varför.

Han är från Iran men beter sig som en fjolla. Det finnns många länder som Hanif Mujahideen kan åka till. Han måste inte träcka bidrag i Sverige!
Citera
2024-07-07, 02:14
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Han tänker mycket nytt.
Han stannar här i landet för han har ju varit här sedan han var liten och har svenskt medborgarskap.
är du dum i huvudet eller?
Det är ju inte sådana invnadrare vi skall konvemnterar oss på att få ut.
Det är de som inte tillför något.
Å det gäller ju även svenska infödingar som är parasiter
--------
Du vet väl att det bara är idioter som anser att ALLA invandrare skall åka ut ur landet?
Visste du det?
Han är en pajas av Trump-kaliber. Han hör inte hemma här. Han hör inte hemma som skattebetald riksdagsledamot. Menmen, det är ju en demokrati osv.
Citera
2024-07-07, 02:29
Citat:
Ursprungligen postat av Olduvai
Han är en pajas av Trump-kaliber. Han hör inte hemma här. Han hör inte hemma som skattebetald riksdagsledamot. Menmen, det är ju en demokrati osv.
Visst sitter han i Riksdagen i en så kallad demokrati och har gjort så länge men det är precis därför han är en bidragsparasit av stora mått.

Till en början trodde man att han hade vettiga åsikter men nu vill han bara pumpa upp bl.a. bostäders priser än mer genom att tillåta nyliberala visa hur hur de tjänar och vad villorna är värda och på så sätt stampa Sveriges övriga befolkning nedåt till mer lån och skulder.

När ska han börja tänka på vanligt folk och även män eller är han feminist?
Citera
2024-07-07, 02:34
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Visst sitter han i Riksdagen i en så kallad demokrati och har gjort så länge men det är precis därför han är en bidragsparasit av stora mått.

Till en början trodde man att han hade vettiga åsikter men nu vill han bara pumpa upp bl.a. bostäders priser än mer genom att tillåta nyliberala visa hur hur de tjänar och vad villorna är värda och på så sätt stampa Sveriges övriga befolkning nedåt till mer lån och skulder.

När ska han börja tänka på vanligt folk och även män eller är han feminist?
Håller helt med. Han är en tydlig symbol för vad som är fel med moderaterna. De har aldrig en endaste tanke på vanligt folk, eller på sveriges behov. De vill hela tiden bara göra saker sämre för alla svenskar som inte är rika. Fan vad jag hatar moderaterna
Citera
2024-07-07, 02:41
Citat:
Håller helt med. Han är en tydlig symbol för vad som är fel med moderaterna. De har aldrig en endaste tanke på vanligt folk, eller på sveriges behov. De vill hela tiden bara göra saker sämre för alla svenskar som inte är rika. Fan vad jag hatar moderaterna
Jag kan väl Inte säga att jag hatar någon för alla har rätt till egna åsikter men jag avskyr de som inte har tänkt igenom vad de tycker och varför.
Moderaterna gör inte livet bättre för majoriteten svenskar. De sparkar som alltid nedåt på bland annat invandrare i sin uppblåsta tro på sig själva och sina egon. Det hatar jag.

Samma som SD. Samma grisar fast i en lite annorlunda färg. Lite brunare blå.
Citera
2024-07-07, 02:49
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Jag kan väl Inte säga att jag hatar någon för alla har rätt till egna åsikter men jag avskyr de som inte har tänkt igenom vad de tycker och varför.
Moderaterna gör inte livet bättre för majoriteten svenskar. De sparkar som alltid nedåt på bland annat invandrare i sin uppblåsta tro på sig själva och sina egon. Det hatar jag.

Samma som SD. Samma grisar fast i en lite annorlunda färg. Lite brunare blå.
Nä, SD är inte likadana. De är inte borgare. SD är för folk som mig, som har gett upp på det Sverige som fanns, och som folk fortfarande låtsas finns. Är man svensk man så finns det inga alternativ till att avveckla feministernas förtryckarstat. SD vill börja i rätt enda, till skillnad från borgerliga partier som C och M, som vill avskaffa arbetstrygghet och göra svenska arbetare till nervösa slavar åt dem rika.
Citera
2024-07-07, 02:52
Medlem
Citat:
Nä, SD är inte likadana. De är inte borgare. SD är för folk som mig, som har gett upp på det Sverige som fanns, och som folk fortfarande låtsas finns. Är man svensk man så finns det inga alternativ till att avveckla feministernas förtryckarstat. SD vill börja i rätt enda, till skillnad från borgerliga partier som C och M, som vill avskaffa arbetstrygghet och göra svenska arbetare till nervösa slavar åt dem rika.

SD är absolut det nya partiet för den vanlige svensken, beroende på vilket skit till styra vi har haft under de senaste åren. Men samtidigt kommer SD aldrig kunna bidra eller förändra något, de är ynkryggar. Den svenska vänstern bör komma tillbaka såsom den för förut, det är dem som vi ska tacka för våra arbetsförhållande nu.
Citera
2024-07-07, 02:58
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janedoe88161
SD är absolut det nya partiet för den vanlige svensken, beroende på vilket skit till styra vi har haft under de senaste åren. Men samtidigt kommer SD aldrig kunna bidra eller förändra något, de är ynkryggar. Den svenska vänstern bör komma tillbaka såsom den för förut, det är dem som vi ska tacka för våra arbetsförhållande nu.
Helt rätt, men det kommer inte att hända. Den är övertagen av medelklasskärringar som aldrig har haft vanliga jobb eller en endaste motgång i hela sitt liv. De kommer fortsätta att leta efter HBTQ-frågor och annat trams som de tror är vänster. Arbetarrörelsen är död och begraven, och den kommer inte tillbaks.
Citera
2024-07-07, 03:00
Medlem
Citat:
Helt rätt, men det kommer inte att hända. Den är övertagen av medelklasskärringar som aldrig har haft vanliga jobb eller en endaste motgång i hela sitt liv. De kommer fortsätta att leta efter HBTQ-frågor och annat trams som de tror är vänster. Arbetarrörelsen är död och begraven, och den kommer inte tillbaks.

Håller helt med dig, den vänsterrörelsen som byggde vårt land kapades av nollor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in