2024-07-05, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Så du menar alltså att jag har rätt i min kommentar även om du inte gillade den?

// CC

Nä, inte riktigt.

Älskar man verkligen nån på liv och död så kan man tilintetgöra sig själv och ändå kämpa på för nåt man verkligen tror på.

Tron kan försätta berg.
2024-07-05, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AterstallTorrmark
Dumpa henne. Helst flera månader sedan. Ha lite självrespekt.

När du slipper henne kan du börja jobba på att gå vidare med ditt liv. Utan henne.

Been there, done that.

Lustigt du nämner självrespekt. Hon påstog sig ha självrespekt men den förlorade hon...eller gjorde hon?

Leopard BH säger en del och jag borde fattat grejen tidigare. (Vissa saker vill man bara inte fatta.)
Senast redigerad av Mistyarrow 2024-07-05 kl. 02:31.
2024-07-05, 03:07
Medlem
SpelarAllanballans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Min tjej var otrogen och låg med en annan kille och nu vill hon ha mig tillbaka! Men hur ska jag kunna gå i hans kukspår när hon gjort så? Känns lite äckligt att knulla henne nu är hon krossat mitt hjärta och haft en annan kuk i sig! Det är inte längre samma känsla som det var förut! Jag ser inte tjejer som horor normalt sett men detta känns äckligt!
Lider med dig fyfan…
2024-07-06, 06:44
Medlem
slutbits avatar
Inte fint. Du lägger ut hennes namn och bostad.

Citat:
PS! Ska jag lägga till personnummer också?

och sen...
Citat:
Jag älskar henne så mycket och vill så väl men hon kastar bara skit tillbaka!

Jag skulle vilja ha hennes perspektiv på saken också. Det är bara en tidsfråga innan hon hittar tråden nu. Kan du inte be henne skapa ett konto och joina tråden?
...och be henne sluta köra bil utan körkort
2024-07-07, 01:13
Medlem
Nä, det är inte fint gjort av mig men jag är förkrossad och hon är mitt allt men drog iväg med en annan så jag dög väl inte helt enkelt.

Jag var väl inte tilräckligt fin!

Jag valde tidigare i mitt liv leva ensam för jag är trött på ytliga, materalistiska och egoistiska tjejer som bara drar så fort det inte passar.

Sen jag råkade träffa henne och blev störtförälskad i hennes pesronlighet tilsl jag var tvingad att ta hand om mig själv ett tag typ en månad och hon trodde jag svek henne.

Jag har sagt till henne att jag kommer inte skaffa nån annan och jag finns här för henne men det hon gjorde genom att straffa mig genom att dra till finland och hoppa i säng med en annan kille bara för det är nästan oförlåtligt.

Jag vet inte hur jag ska kunna komma över det och kunna lita på henne igen.
Senast redigerad av Mistyarrow 2024-07-07 kl. 01:51.
2024-07-08, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Oj, hon har tyvärr hjärntvättat dig. Du förstår att hon säger så för att berättiga otroheten va? Hon har förmodligen dåligt samvete nu och säger så för att dämpa det. Hon KOMMER vara otrogen igen. Lita på mig.

Har du inte varit med några, hade killar och var de otrogna? frågade du?
Hade du doppat i andra och sen i din sambo, talade du om hur många du legat med?
Du skall stå upp för din tjej, ge henne förlåtelse och tala om att det gäller denna gången, jag tror att Ni liksom många andra som råkat ut för otrohet blivit lyckliga med varandra. Krama om henne och säg att du förlåter henne.
Låt inte alla insändare här förstöra Er framtid, de flesta vill bara förstöra för Er framtid.
2024-07-08, 21:31
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Jag älskar henne så mycket och vill så väl men hon kastar bara skit tillbaka!
Det är för att du är efterbliven ju. Skit i henne hon är ju äcklig och du har sagt det själv. Äckligt och tattigt att vara otrogen. Kastar ut sådant direkt. Det är att vara hora. Prostituerade är hur fina som helst i jämförelse.

Du är bara desperat. Inget annat. Bara desperat. Hade du haft 20 andra snygga unga brudar att välja mellan, hade du skitit i henne direkt, du hade inte tittat på henne ens. Desperationen du har nu tvingar ditt psyke till galenskap. Men så är det i Sverige. Mansinvandringen har gjort könsmarknaden skev så för män blir det svårare hitta en bra snygg ung tjej att skaffa barn och familj med. Allt detta är 100 % orkestrerat.

Socialt ingenjörsskap kallas det. Nu är det socialt ingejörskap för att fördärva landet helt och hållet. Det gör man genom att fördärva befolkningen. Göra den helt rotlös, förvirrad, gay, trans osv. Så leder det till att landet blir en failed state. Sedan kan någon ta över förstår du. Man behöver inte högre IQ än typ 105 för att glasklart se detta. Tyvärr är gemene folk under denna nivå och allt sjunkande. IQ går mot 60-70 i Sverige liksom här på Flashback.
Senast redigerad av Oh-be-wan 2024-07-08 kl. 21:36.
2024-07-08, 22:25
Medlem
Citat:
Nä, det är inte fint gjort av mig men jag är förkrossad och hon är mitt allt men drog iväg med en annan så jag dög väl inte helt enkelt.

Jag var väl inte tilräckligt fin!

Jag valde tidigare i mitt liv leva ensam för jag är trött på ytliga, materalistiska och egoistiska tjejer som bara drar så fort det inte passar.

Sen jag råkade träffa henne och blev störtförälskad i hennes pesronlighet tilsl jag var tvingad att ta hand om mig själv ett tag typ en månad och hon trodde jag svek henne.

Jag har sagt till henne att jag kommer inte skaffa nån annan och jag finns här för henne men det hon gjorde genom att straffa mig genom att dra till finland och hoppa i säng med en annan kille bara för det är nästan oförlåtligt.

Jag vet inte hur jag ska kunna komma över det och kunna lita på henne igen.
Du ska inte lita på henne igen. Du ska glömma henne totalt. Du är dum i huvudet som tog tillbaka henne från första början, och vi sa det till dig. Ska du lyssna på oss nu, eller ska du fortsätta komma med ursäkter till hennes beteende?
2024-07-09, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Du ska inte lita på henne igen. Du ska glömma henne totalt. Du är dum i huvudet som tog tillbaka henne från första början, och vi sa det till dig. Ska du lyssna på oss nu, eller ska du fortsätta komma med ursäkter till hennes beteende?

Tack! Hmm..
Senast redigerad av Mistyarrow 2024-07-09 kl. 04:27.
2024-07-09, 06:03
Medlem
Gör de fan inte. Lär dig av en som gjort det.
Det blir bara att nytt helvete nästa gång.
Skaffa nån bra tjej istället vad det nu är.
Tänkte prova skaffa mig en kristen tjej nästa gång dom kanske har några sunda värderingar kvar nånstans.
GÅ i frid och lycka till.
2024-07-09, 06:11
Medlem
Conams avatar
Citat:
Tack! Hmm..
Skit i råden från dina FB vänner, gör som du känner och tacka för den lärdom du fått när du om tio år ser tillbaka och ser alltihop med klokare ögon.
2024-07-20, 07:46
Medlem
Håll dig borta från horan hon är värdelös tjej vilket hon bevisat genom sin otrohet mot dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in