2024-07-02, 22:52
Medlem
CC75s avatar
Du bör ta dig i kragen och inse ditt egenansvar i det som har skett. Ingen kan behandla dig så om du själv inte tillåter det. Att hämnas som du nu gör visar bara att du har en lång väg att gå till insikt om dig själv, ditt egna agerande och vad du behöver göra för att bli en bra vettig person.

// CC
2024-07-02, 23:04
Medlem
CC75 och Smugumin säger mera om sig själv än om andra!

WOW!

Inte undra på att det är krig mellan Ryssland Och Ukraina!
Senast redigerad av Mistyarrow 2024-07-02 kl. 23:07.
2024-07-02, 23:12
Medlem
Be henne att få sätta på hennes syrra,morsa,kompis, när hon tittar på. Om hon är okej med det... Give her a chance
2024-07-02, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Grejen är så här att om jag tar henne tillbaka kan det resultera i att jag ser henne som en knulldocka i latex! Alltså det blir inget känslomässigt utan jag kommer hålla henne på en arms avstånd för jag kan vinna henne en dag och nästa dag drar hon med en kille i ferrari!
Amen
2024-07-02, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhovding
Amen

Grejen är att hon vill inte ens att jag har henne som knulldocka!
2024-07-02, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhovding
Be henne att få sätta på hennes syrra,morsa,kompis, när hon tittar på. Om hon är okej med det... Give her a chance

Då dör jag bokstavligen!
2024-07-02, 23:29
Medlem
Har bara läst TS. Jag tycker att oavsett hur mycket du än älskar henne så är det Nej på det. Du skall inte bli cuck. Du tappar då respekten för dig själv, det är bättre att vara ensam incel och gråtrunka än att förlåta en sådan sak.
2024-07-02, 23:33
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Min tjej var otrogen och låg med en annan kille och nu vill hon ha mig tillbaka! Men hur ska jag kunna gå i hans kukspår när hon gjort så? Känns lite äckligt att knulla henne nu är hon krossat mitt hjärta och haft en annan kuk i sig! Det är inte längre samma känsla som det var
förut! Jag ser inte tjejer som horor normalt sett men detta känns äckligt!

Det är en hel del som passerar förbi i de där fruntimren, så det är väl ingen fara.

Däremot brukar tjejer som beter sig så hamna i samma situation igen och igen.

Stalltipset är att köra på men sikta på att träffa en ny, och då dumpa med glatt humör.
2024-07-02, 23:46
Medlem
Det är nåt stort fucking fel i huvudet på mig som fortfarande bryr mig om henne!
2024-07-03, 00:01
Medlem
Jag älskar henne så mycket och vill så väl men hon kastar bara skit tillbaka!
2024-07-03, 07:41
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Du bör ta dig i kragen och inse ditt egenansvar i det som har skett. Ingen kan behandla dig så om du själv inte tillåter det. Att hämnas som du nu gör visar bara att du har en lång väg att gå till insikt om dig själv, ditt egna agerande och vad du behöver göra för att bli en bra vettig person.

// CC

Citat:
Det är nåt stort fucking fel i huvudet på mig som fortfarande bryr mig om henne!

Så du menar alltså att jag har rätt i min kommentar även om du inte gillade den?

// CC
2024-07-04, 12:11
Medlem
Dumpa henne. Helst flera månader sedan. Ha lite självrespekt.

När du slipper henne kan du börja jobba på att gå vidare med ditt liv. Utan henne.

Been there, done that.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in