2024-07-06, 15:42
Medlem
ElakBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fletchman
Väldigt wt att säga ryzzar och putte

Jo, RyZZar, Putler m.m och i princip alla såna där typer av nedsättande omskrivningar av ord som man själv uppenbarligen tycker är så otroligt klämkäckt jättefyndiga skriker ju låg IQ och WT så det hörs över halva landet, och bekräftas ju också tämligen omgående när man ser hur personen formulerar sina meningar och drar sina slutsatser i övrigt i inläggen.

En annan otroligt tillförlitlig markör på låg IQ och sannolikt även där i kombination med wt-ursprung är folk som ständigt använder en varierande mängd punkter i sina textstycken istället för de sedvanliga och korrekta 1 eller 3.

Typ folk som...... skriver såhär.. där det hela tiden är ett nytt antal punkter vid varje konstpaus.... och dessutom lägger....... pauserna där man normalt INTE.. gör paus i en mening när man talar.

Den absolut lägsta smutsgraden av detta wt-språkbruk är de som använder,,,,,,,, kommatecken istället för,,,, punkter eller bara.... blandar ihop båda två helt slumpmässigt. Där kan man utgå från en IQ på som absolut högst 80 och en skokollektion bestående endast av gamla slitna foppatofflor i regnbågens alla färger.
Citera
2024-07-06, 16:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eatler
Hej Flashback!

Jag vill nyttja denna sfär av tribaltauerade, starkölsdrickande swedenrockare för att hitta fler idiotiska uttryck som det vita skräpet slänger sig med. Jag öppnar tråden med den hjärndöda slutklämmen på de flesta wt-inlägg som skrivs idag.

Frågor på det?

Tycker det är helt ok ändå.

Värre är det med pseudosmarta hipsters och vänstermänniskor som använder uttryck som ”tankegods”, ”värdegrund” och börjar alla inlägg och meningar med ”fast, …”, eller ”vi måste prata om…”

De arbetat oftast i offentlig verksamhet, vilket formligen är grunden att de röstar för högre skatter. Jag menar, det är ok med höga skatter så länge andra betalar.

Denna samhällsröta skadar landet betydligt värre än hantverkarna på Sweden rock, som faktiskt drar in reella pengar till samhället.

Frågor på det?
Citera
2024-07-06, 16:40
Medlem
Traveller7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rengarde
En fras jag hört flera gånger i WT-sammanhang är "slå dig ner och känn dig nedslagen".
Djupa grejer. Menar det finns ett djup där. Känn dig som hemma.
Citera
2024-07-06, 16:40
Medlem
”Dårå?”
Citera
2024-07-06, 16:50
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rengarde
En fras jag hört flera gånger i WT-sammanhang är "slå dig ner och känn dig nedslagen".

Isåfall är jag WT, trots förmögenhet och hög utbildningsnivå.

Får man inte vara humoristisk längre?
Citera
2024-07-06, 16:51
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Hej Flashback!

Jag vill nyttja denna sfär av tribaltauerade, starkölsdrickande swedenrockare för att hitta fler idiotiska uttryck som det vita skräpet slänger sig med. Jag öppnar tråden med den hjärndöda slutklämmen på de flesta wt-inlägg som skrivs idag.

Frågor på det?

Har en kollega som VARJE morgon säger: ”nu finns det färskt kaffe”! Vadå färskt?? Färsk säger man om typ frukt.
Citera
2024-07-06, 16:56
Medlem
LaLocas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Har en kollega som VARJE morgon säger: ”nu finns det färskt kaffe”! Vadå färskt?? Färsk säger man om typ frukt.
Det är ett uttryck. Det betyder nybryggt.
Citera
2024-07-06, 17:16
Medlem
GertBennys avatar
Jag är ett stolt WT och bär gärna T-shirts med tryck som "Riktiga Män Väger 3 siffrigt" eller min favorit som alltid går hem på afterworken med bandylaget: "FBI - Female Body Inspector". Här på Flashback är antagligen 99 procent riktiga WT:n som låtsas vara ett par snäpp högre på statusstegen. Alltid kul att kolla vissa användare som påstår sig vara framgångsrika entreprenör, har familj, barn, hus, företag, självklart flera miljoner på banken - men som har tid och kraft till att sitta och posta en massa skit i drogforumet/psykiska problem varenda vardagsnatt av någon outgrundlig anledning
Citera
2024-07-06, 17:24
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaLoca
Det är ett uttryck. Det betyder nybryggt.

Jag tycker ändå att det låter för jävligt. Sjukt wt.

Hatar även folk som säger ”carport”. Även det jävligt wt.
Citera
2024-07-06, 17:25
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Hej Flashback!

Frågor på det?
Pics or it did´nt happen.
Citera
2024-07-06, 17:30
Medlem
Knotknets avatar
"Sitter på ballen och dricker bira" "Hörde jag skål"
Citera
2024-07-06, 17:35
Medlem
LaLocas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag tycker ändå att det låter för jävligt. Sjukt wt.

Hatar även folk som säger ”carport”. Även det jävligt wt.

Det är ett tak man ställer bilen under. Som ett litet hus utan väggar ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in