Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-07-06, 14:50
Medlem
sigurdnaukhoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Inom manosfären finns det ett ord om tjejer som haft sex med många män: "roasties." Med det menas tjejer som haft så mycket sex att deras blygdläppar tänjts ut och liknar rostbiff-skivor som hänger ut.

Topic handlar om det stämmer eller inte. Vad är era erfarenheter? Vill ni dejta en "roastie?"

Det var en av de mest långdragna slutsatser jag har läst om något sånt här 🤣 Det är ingen större risk att manosfären lyckas med något större verkar det som.
Citera
2024-07-06, 14:51
Medlem
Citat:
Inom manosfären finns det ett ord om tjejer som haft sex med många män: "roasties." Med det menas tjejer som haft så mycket sex att deras blygdläppar tänjts ut och liknar rostbiff-skivor som hänger ut.

Topic handlar om det stämmer eller inte. Vad är era erfarenheter? Vill ni dejta en "roastie?"
Handler det om hur många olika sexpartners snarare än hur många gå ger man har knullat?

En tjej som har haft 100 samlag med 50 olika personer har rostbiffigare fitta än någon som legat med en kille 500 gånger?
Citera
2024-07-06, 15:16
Medlem
Minimuchers avatar
Knullade en fladderfitta i tonåren.
Så tror inte det är något som komme med åren.
Citera
2024-07-06, 15:22
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber-O-Granater
Nej det stämmer såklart inte, är du oskuld?

Lätt rätt att ta reda på om man är ung och har sex med kvinnor.

Incelrörelsen är så stark idag med bögar som hatar på kvinnor och deras kroppar och underliv så somliga kvinnor faktiskt blir osäkra.

Brinn i helvetet inceljävlar!

Vill bara säga: mycket bra skrivet. Mycket!
Och många av inläggen senare i tråden visar ju bara hur jävla rätt du har.
Citera
2024-07-06, 15:26
Över 100 ligg så börjar det ske förändringar.
Kroppen börjar växa kring anus och fittläppar.

Det trodde jag alla visste
Citera
2024-07-06, 16:33
Medlem
Citat:

Jag tror att fittan blir mer expanderad inuti och mer ihålig om man har stora och många objekt i den.

Detta går ju emot etiska principer att påstå så ingen forskning har ju bedrivits men om man använder hjärnan fattar man ju det.

Öronsnibbar blir sjukt långa när de används mycket av Afrikanska stammar. Klart som fan att fittorna blir uttänjda och rostbiffiga om de knullas och används mycket. 1..2...3 feminister kommer angripa mig men det skiter jag i, knulla mindre och bli religiösa så får ni bra och rätt killar istället. Sex är inget du ska hålla på med hela tiden. Det är något speciellt. En förening av två människor men har i dagens läge med vetenskap, p piller och kondomer, något som inte var avsett egentligen, kommit att bli något man gör varannan kväll som hedonistiska satans djävular.
Citera
2024-07-06, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Jag tror att fittan blir mer expanderad inuti och mer ihålig om man har stora och många objekt i den.

Detta går ju emot etiska principer att påstå så ingen forskning har ju bedrivits men om man använder hjärnan fattar man ju det.

Öronsnibbar blir sjukt långa när de används mycket av Afrikanska stammar. Klart som fan att fittorna blir uttänjda och rostbiffiga om de knullas och används mycket. 1..2...3 feminister kommer angripa mig men det skiter jag i, knulla mindre och bli religiösa så får ni bra och rätt killar istället. Sex är inget du ska hålla på med hela tiden. Det är något speciellt. En förening av två människor men har i dagens läge med vetenskap, p piller och kondomer, något som inte var avsett egentligen, kommit att bli något man gör varannan kväll som hedonistiska satans djävular.

Öronsnibbar är ju bråsk.

Fittan består ju av en massa muskler runto.kring. Man behöver ju använda den annars tappar den styrka. Allt hålls ju ihop därinne av muskler.

Ingen håller på och drar i blygdläpparna. Så att dom skulle töjas ut av att en kvinna ligger är ju osannolikt.
Senast redigerad av Tissetiss 2024-07-06 kl. 16:53.
Citera
2024-07-06, 16:50
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Vill ni dejta en "roastie?"

Den här frågan är ju nästan lite gullig.

Alltså, skulle någon snubbe rata någon brud bara för att läpparna ser "konstiga" ut?

Tror inte det va.

Ungefär som några lirare här påstår att de klädde på sig och gick hem när det vankades knulla men det visade sig att bruden inte var helrakad.
Citera
2024-07-06, 16:56
Medlem
zombie-nations avatar
Manosfären hittar på flera fejk news.

Det är pinsamt.
Citera
2024-07-06, 18:56
Citat:
Unga tjejer brukar ju inte ha köttiga, brunaktiga blygdläppar som hänger ner. Kommer kanske med kukar som åker ut och in och töjer?

Absolut inte. Hormoner och ålder. Speciellt graviditet kan medföra ändrad färg.
Citera
2024-07-06, 19:42
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe

Det kan finnas massor av godtagbara anledningar att utföra sådan forskning. Det vore kul med forskning om roasties.
Citera
2024-07-06, 19:49
Medlem
Citat:

Om jag vill, det är det sexigaste som finns.
TS måste sluta kolla på sina incelvideos och lämna pojkrummet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in