Citat:
Ursprungligen postat av
Kip.Kinkel
Inom manosfären finns det ett ord om tjejer som haft sex med många män: "roasties." Med det menas tjejer som haft så mycket sex att deras blygdläppar tänjts ut och liknar rostbiff-skivor som hänger ut.
Topic handlar om det stämmer eller inte. Vad är era erfarenheter? Vill ni dejta en "roastie?"
Jag tror att fittan blir mer expanderad inuti och mer ihålig om man har stora och många objekt i den.
Detta går ju emot etiska principer att påstå så ingen forskning har ju bedrivits men om man använder hjärnan fattar man ju det.
Öronsnibbar blir sjukt långa när de används mycket av Afrikanska stammar. Klart som fan att fittorna blir uttänjda och rostbiffiga om de knullas och används mycket. 1..2...3 feminister kommer angripa mig men det skiter jag i, knulla mindre och bli religiösa så får ni bra och rätt killar istället. Sex är inget du ska hålla på med hela tiden. Det är något speciellt. En förening av två människor men har i dagens läge med vetenskap, p piller och kondomer, något som inte var avsett egentligen, kommit att bli något man gör varannan kväll som hedonistiska satans djävular.