Citat:
Ursprungligen postat av
Gamsahaeyo
Jo, i detta fall är man autistisk för att man anmärker en sådan sak, då poängen med hans inlägg samt uträkning (trots att den var felaktig) är att risken att drabbas av TBE är extremt sällsynt.
Ingen bryr sig om att vaccinera sig, då det är större risk att dö i en bilolycka. Så ni kan lägga ned era desperata försök med att sprida rädsla och tvivel, Joakwim, Korrektamund0 och övriga autistiska skithögar.
Ja du är lite dum i huvudet fortfarande, poängen med min kommentar är att ge rätt förutsättningar för att sätta TBE i relation till andra problem. Vilket är tämligen svårt om man är 45x off

...
"Ingen bryr sig om vaccinera sig, då det är större risk att dö i en bilolycka." Jösses amalia, det är helt ofattbart för dig att man kan försöka få ned risk för mer än en sak åt gången?
Jag tror inte vi kommer längre än så här. Jag är inte så intresserad av att övertyga just dig. Ville göra det klart vad TBE kan jämföras med så får alla personer bilda sin egna uppfattning om det är värt eller ej att vaccinera sig.