Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-06, 07:59
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Inom manosfären finns det ett ord om tjejer som haft sex med många män: "roasties." Med det menas tjejer som haft så mycket sex att deras blygdläppar tänjts ut och liknar rostbiff-skivor som hänger ut.

Topic handlar om det stämmer eller inte. Vad är era erfarenheter? Vill ni dejta en "roastie?"
Senast redigerad av Kip.Kinkel 2024-07-06 kl. 08:36.
Citera
2024-07-06, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Inom manosfären finns det ett ord om tjejer som haft sex med många män: "roasties." Med det menas tjejer som haft så mycket sex att deras blygdläppar tänjts ut och liknar rostbiff-skivor som hänger ut.

Topic handlar om det stämmer eller inte. Vad är era erfarenheter? Vill ni dejta en "roastie?"

Nu har jag faktiskt läst, (ja faktiskt läst, inte bara tittat på bilderna), i en bok om mänsklig anatomi. Och i den framgick att en av skillnaderna mellan olika individer av människan, är blygdläppar. Andra kan vara hårfärg, storlek på örsnibbar, form på vårtgårdar.

Nåväl, angående blygdläppar så kan de vara väldigt synliga eller väldigt osynliga, och allt därimellan. Och det är oknullat.

Om det är som du säger, hur ser man skillnad på en knullad/oknullad med utstickande blygdläppar?
Eller är det bara trams? Vad tror du?

Förresten, vad är manosfär? Jag kan gissa baserat på ren ordkunskap, men berätta gärna om du har några tecken över? Ja, jag är för slö för att söka.
Citera
2024-07-06, 08:09
Bannlyst
Nej det stämmer såklart inte, är du oskuld?

Lätt rätt att ta reda på om man är ung och har sex med kvinnor.

Incelrörelsen är så stark idag med bögar som hatar på kvinnor och deras kroppar och underliv så somliga kvinnor faktiskt blir osäkra.

Brinn i helvetet inceljävlar!
Senast redigerad av Bomber-O-Granater 2024-07-06 kl. 08:13.
Citera
2024-07-06, 08:10
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
Nu har jag faktiskt läst, (ja faktiskt läst, inte bara tittat på bilderna), i en bok om mänsklig anatomi. Och i den framgick att en av skillnaderna mellan olika individer av människan, är blygdläppar. Andra kan vara hårfärg, storlek på örsnibbar, form på vårtgårdar.

Nåväl, angående blygdläppar så kan de vara väldigt synliga eller väldigt osynliga, och allt därimellan. Och det är oknullat.

Om det är som du säger, hur ser man skillnad på en knullad/oknullad med utstickande blygdläppar?
Eller är det bara trams? Vad tror du?

Förresten, vad är manosfär? Jag kan gissa baserat på ren ordkunskap, men berätta gärna om du har några tecken över? Ja, jag är för slö för att söka.

Unga tjejer brukar ju inte ha köttiga, brunaktiga blygdläppar som hänger ner. Kommer kanske med kukar som åker ut och in och töjer?
Citera
2024-07-06, 08:13
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber-O-Granater
Nej det stämmer såklart inte, är du oskuld?

Lätt rätt att ta reda på om man är ung och har sex med kvinnor.

Incelrörelsen är så stark idag med bögar som hatar på kvinnor och deras kroppar och underliv så somliga kvinnor blir faktiskt osäkra.

Brinn i helvetet inceljävlar!

Nja, så enkelt är det inte. Tjejer i porrrfilmer som är 25+ brukar alltid vara "roasties." Det kan inte vara en slump.
Senast redigerad av Kip.Kinkel 2024-07-06 kl. 08:39.
Citera
2024-07-06, 08:14
Medlem
Citat:
Unga tjejer brukar ju inte ha köttiga, brunaktiga blygdläppar som hänger ner. Kommer kanske med kukar som åker ut och in och töjer?
Min fitta förändrade utseende under graviditet och förlossning. Vilket iofs av naturen föregicks av iallafall en kuk.
Citera
2024-07-06, 08:19
Medlem
Galejans avatar
Citat:

Detta härstammar från den typ av fantasier som brukar florera hos unga män som inte sett mycket fitta IRL. Lustigt nog brukar ”manosfärerna” frekventeras av samma sorts unga män.

Manosfärtramset är exakt samma sorts dumheter som feminsimen och skapat av samma krafter. Ni män som ”going your own way” är inget annat än den manliga motsvarigheten till grönhåriga feta näsringsfeminister som ”väljer bort” män till förmån för katter och choklad. I själva verket väljer ingen av er bort någon. Ni blir bortvalda eftersom ni är andrasorteringen redan från början. Därför ökar ni på polariseringen mellan könen med ert trams och era fantasier om att ”alla män är djur” och att ”lövbiffsfittor beror på att kvinnan är en hora”.

-smileyn har aldrig varit rimligare att posta än nu.
Citera
2024-07-06, 08:20
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Min fitta förändrade utseende under graviditet och förlossning. Vilket iofs av naturen föregicks av iallafall en kuk.

Ja, exakt. Roasties formas av styva penisar. Jag tror att tjejer som ligger runt får härdade och läderlika blygdläppar och blodcirkulationen ökar. Precis som kroppen när man tränar.
Citera
2024-07-06, 08:22
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Detta härstammar från den typ av fantasier som brukar florera hos unga män som inte sett mycket fitta IRL. Lustigt nog brukar ”manosfärerna” frekventeras av samma sorts unga män.

Manosfärtramset är exakt samma sorts dumheter som feminsimen och skapat av samma krafter. Ni män som ”going your own way” är inget annat än den manliga motsvarigheten till grönhåriga feta näsringsfeminister som ”väljer bort” män till förmån för katter och choklad. I själva verket väljer ingen av er bort någon. Ni blir bortvalda eftersom ni är andrasorteringen redan från början. Därför ökar ni på polariseringen mellan könen med ert trams och era fantasier om att ”alla män är djur” och att ”lövbiffsfittor beror på att kvinnan är en hora”.

-smileyn har aldrig varit rimligare att posta än nu.

Vadå "ni män?" Jag pratar om hur blygdläpparna formas av mycket och hård sex. Håll dig till topic.
Citera
2024-07-06, 08:22
Medlem
Citat:
Nja, så enkelt är det inte. Tjejer i porrrfilmer som år 25+ brukar alltid vara "roasties." Det kan inte vara en slump.

Nu antar jag att du inte gillar flickor, skulle förklara en del i mina ögon.
Nåväl, jag skulle gissa att män gillar en utstickande, hängande blygdläpp.
Så, porrindustrin tillfredställer det behovet.
Citera
2024-07-06, 08:23
Medlem
halaltarzans avatar
Minnet börjar svika lite faktiskt men har inte rostbiffärgade blygdläppar att göra med hur mörk tjejen är då?
Citera
2024-07-06, 08:25
Medlem
Citat:
Ja, exakt. Roasties formas av styva penisar. Jag tror att tjejer som ligger runt får härdade och läderlika blygdläppar och blodcirkulationen ökar. Precis som kroppen när man tränar.
Tror ändå graviditet och förlossning har större påverkan på fittan är nitton cm kuk i tio minuter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in