Citat:
Att du är "kompetent" är inget svar på frågan. Om din perception är manipulerad så innebär det implicit att du inte kan hålla isär vad som är verkligt och vad du tror är verkligt.
Eller så har de bara manipulerat din perception så att du tror hon har blivit "rekryterad". I själva verket är hon en helt vanlig tjej.
Ser du inte likheten med röda bilar? De har manipulerat en TI så att han tror att de röda bilarna är gang-stalkers, de har manipulerat dig så att du tror din flickvän är en gang-stalker.
Eller så har de bara manipulerat din perception så att du tror hon har blivit "rekryterad". I själva verket är hon en helt vanlig tjej.
Ser du inte likheten med röda bilar? De har manipulerat en TI så att han tror att de röda bilarna är gang-stalkers, de har manipulerat dig så att du tror din flickvän är en gang-stalker.
Har du svårt att förstå? Jag har 11 år av erfarenhet i att bygga mental motståndskraft. Idag vet jag vad som är på riktigt dock var det inte enkelt att urskilja vad som var manipulation de första 5 år. Utöver ren erfarenhet har jag studerat ämnet i fråga på många sätt i över 1000 timmar sedan 2018.
Människor är i våra liv är vanliga. De kan rekryteras i olika mån när som helst. Om mina handlers arbetar med förtal och kontext att jag är en farlig person skulle jag aldrig ha en flickvän. Däremot har de andra syften med att "tillåta" mig ha en flickvän vilket är att de kan använda henne vid ett senare tillfälle för att manipulera mig via henne. Därför håller inte argumenten alltid att de vill "isolera" oss alla. Deras huvuduppgift är att manipulera oss via vår sociala krets och andra kanaler som sociala media.
Det svåra är att det finns inget vi kan göra mot GS-stimuli än att ignorera det och acceptera att det föreligger en olaglig och kriminell psykologisk operation mot oss som effektivt tar över vårt liv i det undangömda i syfte av psykologisk konditionering, hjärntvättning och/eller programmering samt psykologisk manipulation av en i realitet kriminell grupp som troligen är politiskt, socialt och/eller religiöst extrem med psykopater som handlers.
Jag väntar på cirkusets avslut.