2024-07-05, 13:55
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Att du är "kompetent" är inget svar på frågan. Om din perception är manipulerad så innebär det implicit att du inte kan hålla isär vad som är verkligt och vad du tror är verkligt.

Eller så har de bara manipulerat din perception så att du tror hon har blivit "rekryterad". I själva verket är hon en helt vanlig tjej.

Ser du inte likheten med röda bilar? De har manipulerat en TI så att han tror att de röda bilarna är gang-stalkers, de har manipulerat dig så att du tror din flickvän är en gang-stalker.

Har du svårt att förstå? Jag har 11 år av erfarenhet i att bygga mental motståndskraft. Idag vet jag vad som är på riktigt dock var det inte enkelt att urskilja vad som var manipulation de första 5 år. Utöver ren erfarenhet har jag studerat ämnet i fråga på många sätt i över 1000 timmar sedan 2018.

Människor är i våra liv är vanliga. De kan rekryteras i olika mån när som helst. Om mina handlers arbetar med förtal och kontext att jag är en farlig person skulle jag aldrig ha en flickvän. Däremot har de andra syften med att "tillåta" mig ha en flickvän vilket är att de kan använda henne vid ett senare tillfälle för att manipulera mig via henne. Därför håller inte argumenten alltid att de vill "isolera" oss alla. Deras huvuduppgift är att manipulera oss via vår sociala krets och andra kanaler som sociala media.

Det svåra är att det finns inget vi kan göra mot GS-stimuli än att ignorera det och acceptera att det föreligger en olaglig och kriminell psykologisk operation mot oss som effektivt tar över vårt liv i det undangömda i syfte av psykologisk konditionering, hjärntvättning och/eller programmering samt psykologisk manipulation av en i realitet kriminell grupp som troligen är politiskt, socialt och/eller religiöst extrem med psykopater som handlers.
Citera
2024-07-05, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Har du svårt att förstå? Jag har 11 år av erfarenhet i att bygga mental motståndskraft. Idag vet jag vad som är på riktigt dock var det inte enkelt att urskilja vad som var manipulation de första 5 år.

Det är du som verkar ha svårt att förstå. Om de har manipulerat din perception så har du svårt att hålla isär vad som är på riktigt och vad som inte är på riktigt.

Nu tror jag ifs inte det handlar om några "de" utan att det finns andra skäl till din störda perception.
Citera
2024-07-05, 14:30
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Det är du som verkar ha svårt att förstå. Om de har manipulerat din perception så har du svårt att hålla isär vad som är på riktigt och vad som inte är på riktigt.

Nu tror jag ifs inte det handlar om några "de" utan att det finns andra skäl till din störda perception.

Det du menar egentligen hur pass de har lyckats psykologiskt konditionerat, hjärntvättat och programmerat min perception över 11 år. Utan tvekan har jag blivit konditionerad att upptäcka deras GS-stimuli via perception. Däremot betyder det inte att det har en inverkan på mig som för många år sedan. Nu undrar jag mer varför de håller på och vad deras end-game är med mig. Vanliga frågor som måltavlor ställer sig efter 5-10 år - det är liksom meningslöst efter att vi upptäckt GS-termen online och ser förbi desinformationen online.

Därför är det också en riktig dålig clown-show Jag väntar på cirkusets avslut.
Citera
2024-07-05, 16:04
Medlem
Citat:
När det gäller vem som ligger bakom GS finns det uppenbarligen en hel del att bena ut.

Vad som slår mig är att ni TI egentligen är helt ointresserade att diskutera sakfrågan. Varför i hela världen snackar ni två inte om vem som ligger bakom det hela? Ni vill inte diskutera med oss GS-troll och ni vill inte heller diskutera med en annan TI. Vad fan gör ni i tråden egentligen?

Vem som ligger bakom man kan närmast likna detta med ett land där det pågår ett inbördeskrig det är dock inte ett synligt sådant. Situationen är den att i västerländska länder finns två olika stater en borgerlig och en vänster kommunist liberal som har sina egna lagar och politiska mål och det är från liberal kommunisterna som gang stalking kommer ifrån eftersom dom tycker att dom har rätt att göra detta.
Citera
2024-07-05, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Du antar helt fel, jag får inga bidrag från någon HBTQ-förening över huvud taget, jag har ingen aning om mina anställdas sexuella läggning. Mina anställdas sexuella läggning har inget med hur bra de utför sitt jobb att göra.

Vill du vara vänlig och lägga fram faktan på det du faktiskt just nu ljuger om?
Ljuger du för att du är osäker på din egen läggning, av rent hat eller vad handlar det egentligen om för din del?

Egentligen så gynnas targeted individuals av gay agendan oberoende vilken läggning dom har eftersom gang stalkarna har varit tvungen att göra sig av med den vita manliga heterosexuella delen av gang stalking grupperna. Vilket har gjort att gang stalking har blivit mindre aggressiv än vad det var för 15-20 år sedan.

Detta har orsakat att gang stalkers till största delen nu består av kvinnor med fåniga byxor 😆

Det måste ha varit ganska hårt slag för den manliga heterosexuella delen av gang stalking grupperna när dom inser att vad dom egentligen deltar i och att agendan inte kommer att gynna dem.

Jag vet av en kommun där dom fick vänta 10 år för att kunna ordna gay pride eftersom dom var tvungen att strukturera om gang stalking grupperna och göra sig av med en del av den vita manliga heterosexuella delen vilket för några år sedan var väldigt ivriga deltagare 😆

Dom skyller på kristna men det är en lögn för det finns väldigt få kristna i den kommunen.
Citera
2024-07-05, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Vem som ligger bakom man kan närmast likna detta med ett land där det pågår ett inbördeskrig det är dock inte ett synligt sådant. Situationen är den att i västerländska länder finns två olika stater en borgerlig och en vänster kommunist liberal som har sina egna lagar och politiska mål och det är från liberal kommunisterna som gang stalking kommer ifrån eftersom dom tycker att dom har rätt att göra detta.

Liberal kommunisterna minsann.

FIF anser ju att det är SD-nazister som ligger bakom GS. Och ni är ju inte heller överens om hur (bilar resp strålning) eller varför (bli bög resp döda) så ni borde ju ha en hel del att diskutera. Men det gör ni ju och inte, ni verkar helt ointresserade av att diskutera ämnet sinsemellan.

Och era spretiga upplevelser och förklaringar är ju ett stort problem för er trovärdighet. Blir ju liksom lite löjligt när ni påstår att SD-Nazi-liberal-kommunister både vill döda er och göra er homosexuella. Så man kan ju tycka att det borde ligga i ert intresse att snacka ihop er.
Citera
2024-07-05, 17:02
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Liberal kommunisterna minsann.

FIF anser ju att det är SD-nazister som ligger bakom GS. Och ni är ju inte heller överens om hur (bilar resp strålning) eller varför (bli bög resp döda) så ni borde ju ha en hel del att diskutera. Men det gör ni ju och inte, ni verkar helt ointresserade av att diskutera ämnet sinsemellan.

Och era spretiga upplevelser och förklaringar är ju ett stort problem för er trovärdighet. Blir ju liksom lite löjligt när ni påstår att SD-Nazi-liberal-kommunister både vill döda er och göra er homosexuella. Så man kan ju tycka att det borde ligga i ert intresse att snacka ihop er.

Varför ska vi "snacka ihop oss"? Allmänheten har olika uppfattningar om UFO:n beroende på vittnes uppfattning, åskådning, trossystem och erfarenhet.

Sedan finns de extrema som anser att de har blivit bortförda av UFO:n vilka kan jämföras i sin extrema vittnesmål med de som påstår att de bombarderade av DEW-vapen dygnet runt som Dr Katherine Horton och f.d. DoD-anställde Bryan Tew, eller de måltavlor som är styrda som robotar genom satelliter och allsmäktiga mind control-vapen.

Därför verkar GS osynligt, och ingen vill berätta vad det går ut på och vilka de ansvariga är eftersom meningen är att vi ska bli psykologisk manipulerade efter deras agenda mot vår vilja. Därmed har alla olika uppfattningar om vad GS är vilket är menat så. Men en sak är säker: vi är utsatta för GS-stimuli i olika utsträckningar av en professionell psykologisk krigförings-grupp som verkar undangömd genom olika medel.
Citera
2024-07-05, 17:05
Medlem
Citat:
Då så, då har vi rätt ut det. Det finns inget konsensus och ni TI upplever inte samma saker.

Det gör de inte. Ni TI upplever vitt skilda saker. Du upplever strålning, andra upplever att det finns för många röda bilar eller att rubrikerna i tidningen är adresserat direkt till dem.

Nej, lille Wille. Nu har du fått allting om bakfoten igen. Misstolkar du med flit, kanske?
De flesta TI har upplevt flera av de metoder som nämns i Gangstalking-manualen. Du kan inte vara så dum att du tror att ALLA Ti:s blir utsatta för SAMTLIGA av de metoderna. Eller.....?
Citera
2024-07-05, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo har läst den där manualen och taktiker som dom använder idag är ungefär samma som användes på 90 talet.

Men skillnaden mellan 90 talet och nu är att gang stalkare verkar ha fått en mer tydlig politisk inriktning vilket dom inte hade under 90 talet.

Man märkte att likriktning inom gang stalking började där i slutet av 90 talet och början av 2000 talet till exempel användning av färger i gang stalking och vilka de får och inte får attackera och en mer klar politisk vänster inriktning 🤔

Jag menar på 90 talet kunde gang stalkare attackera grupper som dom idag måste försvara.

Ett sådant exempel hur dom förhåller sig till homosexualitet vilket gang stalkers hade en helt annan inställning till under 90 talet.

Så dom tar definitivt order från någon auktoritet hur dom ska handla och förhålla sig till olika saker vilket kan som jag har märkt ändras efter 5-10 år🤔

Jag visste inte vad Gangstalking var fram till dess att jag själv drabbades. Så jag har ingen aning om hur det gick till på 90-talet. Men min ganska bestämda uppfattning är att det handlar om nazism, fascism (givetvis) och ev. satanism. Zersetzung och Gangstalking är ju nära kopplat till nazism som i sin tur är kopplat till både fascism och till viss del även satanism.

Med det sagt är det inte självklart att alla känner till det (om det nu är som jag tror). Inte ens politiker som nu har lagt hela Sveriges framtid i händerna på USA och Nato - majoriteten av våra politiska partier har ju visat sig vara positiva till USA och Natos makt över landet och att högern och de högerextrema är det, är ju ingen direkt hemlighet eller en nyhet. De flesta inom det militära är ju ultrakonservativa högeranhängare.
Citera
2024-07-05, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
..Och de flesta TI:s vittnar om precis samma sak. ....

Det är verkligen inte sant. I den här tråden finns det massor av TI som vittnar om väsensskilda saker. Vi har hela spannet från subtila påverkansoperationer till de som vittnar om att de har hjärnchip och är utsatta för V2K.

Ta dig och Riktigt i som exempel. Era vittnesmål skiljer sig avsevärt och du kan aldrig få honom att vittna om "strålning"
Citera
2024-07-05, 17:45
Medlem
Citat:

... Målet är, som NSA beskrev det att offren ska "bada i microvågor" och detta ska utmynna i inducerad cancer, stroke, hjärtinfarkt etc. ...

Ganska säker på att du eller någon annan stolle har grovt missuppfattat något.

Har du någon källa på att NSA har sagt att offret ska bada i kroppen mikrovågor och att syftet är att de ska få cancer? Det låter verkligen inte som något NSA skulle säga offentligt.
Citera
2024-07-05, 19:10
Medlem
Citat:
Återigen så brister din läsförståelse Wille. Eller är det Clay Allison jag har på tråden? Skitsamma. Jag kan inte lära dig läsförståelse eller vad det nu är för fel på dig...? Jag har i flera inlägg skrivit att det bl.a handlar om radio- och microvågor och jag har hänvisat till amerikanska NSA som också sagt att folk skall "bada" i microvågor. Vilket man misstänkte hände i fallen med de amerikanska diplomaterna men även folk som jobbade i Vita Huset.
Du har uppenbarligen noll kunskap om frekvenser. Du har blivit itutad att strålning är skadligt, men inte läst på om hur det föreligger. Du har enligt egen utsago uppmätt en liten effekt av strålning men inte vilken frekvens de är. DET är mycket viktigt. Infravågor kan vara extremt farligt vid hög effekt. 50 Hz är farligt när du rör en oisolerad kabel som sitter i vägguttaget. Men vad är det du mäter? Bevis tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in