2024-07-04, 10:29
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Då vet du vilken makt dom har oberoende om du marknadsför dig som hbtq vänlig eller inte så är du ändå tvungen att samarbeta med dom rena maffian 🙄

Jag antar också att man som företagare får bidrag från hbtq föreningar om man anställer en öppet homosexuell person.

Gang stalkers verkar vara väldigt angelägna att delta i hbtq frågor varför jo för att det är frågan om otroligt mycket pengar 🤔

Du antar helt fel, jag får inga bidrag från någon HBTQ-förening över huvud taget, jag har ingen aning om mina anställdas sexuella läggning. Mina anställdas sexuella läggning har inget med hur bra de utför sitt jobb att göra.

Vill du vara vänlig och lägga fram faktan på det du faktiskt just nu ljuger om?
Ljuger du för att du är osäker på din egen läggning, av rent hat eller vad handlar det egentligen om för din del?
Citera
2024-07-04, 19:28
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Nu ska vi göra en sak klar. Det finns inga handlers. Det finns inte folk som har kontakt. Det är inte det som händer.

Kom ihåg här nu, om det finns GS så finns det jobba. Det vi pratar om är folk som jobbar. Det finns två aspekter...

Dels folk som är sinnessjuk som man kan göra vad man vill med om man har möjligheten att ge dem fem spänn eller lite uppmärksamhet. De gör resten med sina kvaddade hjärnor. Det är frågan om folk som i princip har så ont att de inte kan röra sig någonstans, ute eller i hemmet, med mindre än fruktansvärd smärta och omöjligt (bokstavligen) att gå.

Å andra sidan är det folk som vänder jobba till ett konstruktivt begrepp. Det sker på bekostnad av personer man har till offer. Jag tror dessa personer har bättre förutsättningar än andra att klara sig i samhället. Inte för att göra reklam för GS, men som situationen ser ut tar nog alla normala chansen att hoppa på. Man vinner på realistiska förväntningar och att slippa sinnessjuka i sitt liv.

Det är synd att inte fler än mig kommit ut med sin erfarenhet av GS. Egentligen är det omöjligt att få problem med skiten. Problemet är att det nästan inte är någon som är människa, utöver att jättemånga är sinnessjuk.

Hur tror du att det koordineras? "Handlers" är de som "jobbar" också oavsett och är professionella i psykologiska operationer som är väl avlönade för sin anonymitet och samvetslösa insatser.

Om jag minns rätt menar du "jobba" att det är knutet till kristendomen och extrema kristna?
Citera
2024-07-04, 20:07
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Låter som en strålande ide. Vad som behövs är några utanför TI-sfären som kan vittna. Som nu är handlar det ju bara om ett gäng TI som bara vill prata av sig och komma med allt märkligare och osammanhängande påståenden.

Jag föreslog tidigare att du skulle be dina anhöriga och vänner avge skriftliga vittnesmål - gärna vidimerade av någon utomstående. Utan det handlar det bara om hörsägen som kan förklaras med en störd perception i kombination med konfirmeringsbias.

För en utomstående känns detta väldigt märkligt, ja på gränsen till otänkbart. De flesta föräldrar är beredda att gå väldigt långt för att skydda sina barn.

Kan bara konstatera att TI's verkar ha en väldigt märklig relation med sina anhöriga.

Därför att anhöriga är de som har mest inflytande och är de mest använda och manipulerade. Måltavlor blir manipulerade indirekt och i hemlighet dock sociala nätverk blir rekryterade och manipulerade direkt om oss utan att förstår hur de är manipulerade.

Hur som helst är steg 1 att få vår sociala nätverk inse att vi inte är ensamma för att utsättas. Däremot verkar det inte spela roll att de känner till om "Gang Stalking" eftersom min sociala nätverk vet om termen sedan 2018. Mina närmaste vänner vet exakt vad det är eftersom jag skickat 20-30 länkar om ämnet såsom Youtube-videos i en grupp-mejl.

Även om de är fullt medvetna att människor utsätts globalt har det ingen påverkan. Troligen blir de tillsagda något liknande att det är en form av mass-psykos eller att det här har med mental hälsa att göra och experiment/forskning. Att upptäcka om vi är "galna" eller försöka göra oss "galna" genom social och psykologisk manipulation. Åtminstone är det hur de döljer operationens existens och rättfärdigar när vi ifrågasätter vår omgivnings försök att manipulera oss vilket är vad de egentligen gör - vissa kallar det enkelt som "Mind Control" i termer hur våra "handlers" manipulerar människor mot oss att uppnås deras mål i det undangömda.

Hur som helst är det oetiskt. Att försöka framkalla sjukdomssymptom genom psykologisk krigföring - det är krigföring eftersom det handlar om att bryta ner vårat psyke och vår mentala motståndskraft till deras påverkan och GS-stimuli.

Jag förstår dock ditt perspektiv. Det verkar vara mental sjukdom när många beskriver vad som sker - typ paranoida vanföreställningar. Jag ser det perspektivet också. Men i mitt fall är det inte fallet eftersom jag har fått det bekräftat att det föreligger en operation mot mig (vissa kallar det konspiration) av olika oberoende vänner och bekanta. Annars hade jag aldrig lagt ner tid på att försöka förstå och avslöja dem och operationen. Logiskt sätt accepterar en människa att denne tänker annorlunda och försöker leva ett normalt liv. För måltavlor görs mycket svårare just i det syfte att skylla på "sjukdom" eller annat som att det är vårat fel när egentligen vi observerar extern och undangömd påverkan i våra liv.

Det du gör dock är att få oss att ifrågasätta vår verklighet vilket är ett sätt att få personer att vakna från psykos och hjärntvättning. Att utsättas för psykologisk krigföring medför ofta psykos och mental ohälsa. Bara de mentalt starka och med god stödsystem som familj lever ett relativt normalt liv.

Jag har dragit igång min egna initiativ att koordinera måltavlor globalt sett. Med mina ledarskapsegenskaper och erfarenhet i ledarskap inklusive inom militär bör de som ansvarar bekymra sig redan nu.
Citera
2024-07-04, 22:24
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Därför att anhöriga är de som har mest inflytande och är de mest använda och manipulerade. Måltavlor blir manipulerade indirekt och i hemlighet dock sociala nätverk blir rekryterade och manipulerade direkt om oss utan att förstår hur de är manipulerade.

Hur som helst är steg 1 att få vår sociala nätverk inse att vi inte är ensamma för att utsättas. Däremot verkar det inte spela roll att de känner till om "Gang Stalking" eftersom min sociala nätverk vet om termen sedan 2018. Mina närmaste vänner vet exakt vad det är eftersom jag skickat 20-30 länkar om ämnet såsom Youtube-videos i en grupp-mejl.

Även om de är fullt medvetna att människor utsätts globalt har det ingen påverkan. Troligen blir de tillsagda något liknande att det är en form av mass-psykos eller att det här har med mental hälsa att göra och experiment/forskning. Att upptäcka om vi är "galna" eller försöka göra oss "galna" genom social och psykologisk manipulation. Åtminstone är det hur de döljer operationens existens och rättfärdigar när vi ifrågasätter vår omgivnings försök att manipulera oss vilket är vad de egentligen gör - vissa kallar det enkelt som "Mind Control" i termer hur våra "handlers" manipulerar människor mot oss att uppnås deras mål i det undangömda.

Hur som helst är det oetiskt. Att försöka framkalla sjukdomssymptom genom psykologisk krigföring - det är krigföring eftersom det handlar om att bryta ner vårat psyke och vår mentala motståndskraft till deras påverkan och GS-stimuli.

Jag förstår dock ditt perspektiv. Det verkar vara mental sjukdom när många beskriver vad som sker - typ paranoida vanföreställningar. Jag ser det perspektivet också. Men i mitt fall är det inte fallet eftersom jag har fått det bekräftat att det föreligger en operation mot mig (vissa kallar det konspiration) av olika oberoende vänner och bekanta. Annars hade jag aldrig lagt ner tid på att försöka förstå och avslöja dem och operationen. Logiskt sätt accepterar en människa att denne tänker annorlunda och försöker leva ett normalt liv. För måltavlor görs mycket svårare just i det syfte att skylla på "sjukdom" eller annat som att det är vårat fel när egentligen vi observerar extern och undangömd påverkan i våra liv.

Det du gör dock är att få oss att ifrågasätta vår verklighet vilket är ett sätt att få personer att vakna från psykos och hjärntvättning. Att utsättas för psykologisk krigföring medför ofta psykos och mental ohälsa. Bara de mentalt starka och med god stödsystem som familj lever ett relativt normalt liv.

Jag har dragit igång min egna initiativ att koordinera måltavlor globalt sett. Med mina ledarskapsegenskaper och erfarenhet i ledarskap inklusive inom militär bör de som ansvarar bekymra sig redan nu.

Jag saknar alla form av bevis från er sida, i ena andetaget säger ni att detta är en totalt hemlig operation och i andra säger ni att ni vet om att det sker. Det kan omöjligt vara både och så nu vill jag veta vilka bevis ni har för att något ni säger existerar.
Ta det nu på ett vetenskapligt plan, det vill säga undvik trams, anekdoter och annat som saknar fakta. Inga videor om andra som inte har med det du påstår dig vara utsatt för.

Ge mig dessa bevis så ska jag besvara dem, kommer du med kommentarer om superhemliga ockulta saker kan du avstå från att svara för det är bara ett av era många sätt att slippa ge bevis.
Du kan också avstå att svara om du tänker svamla om vita skåpbilar, folk som ler mot dig osv, det vill säga svara bara om du har fakta som kan verifieras av utomstående.
Citera
2024-07-04, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Jag saknar alla form av bevis från er sida, i ena andetaget säger ni att detta är en totalt hemlig operation och i andra säger ni att ni vet om att det sker. Det kan omöjligt vara både och så nu vill jag veta vilka bevis ni har för att något ni säger existerar.
Ta det nu på ett vetenskapligt plan, det vill säga undvik trams, anekdoter och annat som saknar fakta. Inga videor om andra som inte har med det du påstår dig vara utsatt för.

Ge mig dessa bevis så ska jag besvara dem, kommer du med kommentarer om superhemliga ockulta saker kan du avstå från att svara för det är bara ett av era många sätt att slippa ge bevis.
Du kan också avstå att svara om du tänker svamla om vita skåpbilar, folk som ler mot dig osv, det vill säga svara bara om du har fakta som kan verifieras av utomstående.

Vad för slags "bevis" är det du försöker kräva? Vill du att vi skall försöka skicka på Flashback våra filmade och fotade gangstalkar-bilar? När vi filmat inbrott i våra hem? Allt sådant kan du se t.ex på Youtube eller Facebook, där många offer för Gangstalking världen runt har lagt upp bevis för hur de trakasseras.
Citera
2024-07-04, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Därför vi kan läsa och analysera vad ni TI's påstår. Du påstår ju t.ex att du är utsatt för "strålning" medan t.ex RiktigTI tar direkt avstånd från den beskrivningen. Två andra hävdar att det handlar om att "hbtq-grupper" vill få dem att ändra sexuell läggning.

Vidare har det gjorts en vetenskaplig studie på vad ni TI påstår.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7178134/

Studien visar att ni är ett väldigt spretigt gäng:
- 26% tror att deras grannar medverkar.
- 24% tror att nära anhöriga är delaktiga
- 26% anser sig vara utsatta för V2K
- 24% tror sig ha någon form av implantat i kroppen

Endast 34% påstår det. En klar majoritet upplever inte detta.

38%. En klar majoritet upplever inte detta.

Då befinner ni er i fel tråd. Här diskuterar vi om GS förekommer, här är det meningen att du och andra TI ska föra fram argument som är övertygande.

Du beskyller alla som inte tror på dig för att vara en del av "gangstalking". Det är väldigt talande.

Det är ju detta som är problemet med dig och dina vänner här i tråden, Wille. Du saknar läsförståelse. Du svarar t.ex på saker som du inte ens har begripit. Jag skrev: "jag hävdar bestämt att offren är utsatta för samma typ av metoder och det är metoder som väl beskrivs i gangstalking-manualen som postades tidigare i tråden."

Och du börjar blarra om något helt annat. Om du läser gangstalkar-manualen först, innan du postar dina korkade svar så förstår du kanske att offren är utsatta för samma typ av metoder. Adressera inte mig mer nu. Jag orkar inte diskutera med folk som inte ens förstår vad man skriver.
Citera
2024-07-04, 23:29
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Vad för slags "bevis" är det du försöker kräva? Vill du att vi skall försöka skicka på Flashback våra filmade och fotade gangstalkar-bilar? När vi filmat inbrott i våra hem? Allt sådant kan du se t.ex på Youtube eller Facebook, där många offer för Gangstalking världen runt har lagt upp bevis för hur de trakasseras.

Exakt nu gör du som jag bad er inte göra, det vill säga att svara om ni ska tramsa och gömma er bakom skit.
Var ärlig och lägg fram bevis för att det ni påstår sker, bevis ska kunna kontrolleras av utomstående.
Då fortsätter vi diskussionen, innan dess finns det inget att diskutera med er och inget att svara på heller för den delen

Bad jag om andras bevis eller bevis ni kan stå för och som kan kontrolleras av utomstående?
Citera
2024-07-04, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Exakt nu gör du som jag bad er inte göra, det vill säga att svara om ni ska tramsa och gömma er bakom skit.
Var ärlig och lägg fram bevis för att det ni påstår sker, bevis ska kunna kontrolleras av utomstående.
Då fortsätter vi diskussionen, innan dess finns det inget att diskutera med er och inget att svara på heller för den delen

Bad jag om andras bevis eller bevis ni kan stå för och som kan kontrolleras av utomstående?

Återigen - vad för slags bevis föreställer du dig att vi skulle kunna presentera för dig? Vi kan knappast skicka bevis i form av filmer och foton på Flashback eller hur? Eller forensiska undersökningar av våra mobiler och datorer. Så enklast är väl att du sätter dig in i ämnet och letar reda på de Ti:s världen över som har lagt upp sina bevis på internet?

Så vad för slags bevis föreställer du dig att vi skulle kunna presentera för dig här? Och varför skulle vi presentera några bevis för dig? Du är ingen domare eller åklagare.

Men säg mig - hur blev du intresserad av Gangstalking? Du är uppenbarligen ingen Ti och de flesta som inte är vare sig TI eller GS har aldrig hört talas om Gangstalking.
Citera
2024-07-04, 23:42
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Det är ju detta som är problemet med dig och dina vänner här i tråden, Wille. Du saknar läsförståelse. Du svarar t.ex på saker som du inte ens har begripit. Jag skrev: "jag hävdar bestämt att offren är utsatta för samma typ av metoder och det är metoder som väl beskrivs i gangstalking-manualen som postades tidigare i tråden."

Och du börjar blarra om något helt annat. Om du läser gangstalkar-manualen först, innan du postar dina korkade svar så förstår du kanske att offren är utsatta för samma typ av metoder. Adressera inte mig mer nu. Jag orkar inte diskutera med folk som inte ens förstår vad man skriver.

Jag som tror på bevisbara saker undrar ju då hur det kan finnas en publik manual till en superhemlig operation som ni vet om och kan posta på ett forum som Flashback? Hur är den ens ett bevis för det ni påstår?

Ställer en fråga som jag sett ställts innan men som ni duckar för eller inte kunnat svara på (vad jag sett i alla fall)
Vad är det som gör er så speciella att någon över huvud taget skulle lägga ner den enorma mängd pengar, tid och resurser på att förfölja just er?
Det finns inte ens tid, pengar och resurser på att utreda simpla brott men ni påstår att det finns en organisation som har oändligt med tid, pengar och resurser?

För att leka lite, hur många personer krävs det för att bevaka en enda persons varenda rörelse på jorden, hur mycket tid tar detta i anspråk och vad skulle detta kosta per dag?
Citera
2024-07-04, 23:48
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Återigen - vad för slags bevis föreställer du dig att vi skulle kunna presentera för dig? Vi kan knappast skicka bevis i form av filmer och foton på Flashback eller hur? Eller forensiska undersökningar av våra mobiler och datorer. Så enklast är väl att du sätter dig in i ämnet och letar reda på de Ti:s världen över som har lagt upp sina bevis på internet?

Så vad för slags bevis föreställer du dig att vi skulle kunna presentera för dig här? Och varför skulle vi presentera några bevis för dig? Du är ingen domare eller åklagare.

Men säg mig - hur blev du intresserad av Gangstalking? Du är uppenbarligen ingen Ti och de flesta som inte är vare sig TI eller GS har aldrig hört talas om Gangstalking.

Bad jag dig tramsa eller ge faktabaserade bevis för det ni påstår?
Det markerade är ju något jag läst i tråden ni hävdar så fort någon kräver bevis, inga problem att ni inte vill ge mig dem. Problemet är väl snarare att ni inte ens vill ge dessa bevis ni har till domare eller åklagare. Om ni ville det skulle det ju finnas massor av rättsärenden, det gör det inte senast jag kontrollerade.
Citera
2024-07-04, 23:49
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Du glömde svara på min fråga. Hur blev du intresserad av Gangstalking så pass att du hamnade i den här tråden? De flesta som inte är vare sig Ti eller GS har aldrig hört talas om fenomenet.

Du gömde du inte skulle svara om du inte hade bevis som kan bekräftas av utomstående.
När du gör det så har vi en diskussion, tills dess har vi bara ickebevisbart svammel från er.
Citera
2024-07-04, 23:49
Medlem
Citat:

Börja med dina "strålningar". Du har uppgett 3W/m², vilket inte är onormalt. Men du har inte påvisat frekvenserna, och detta är det viktiga; strålning finns överallt, hur skulle vi annars kunna haft radiosändningar sedan 30-talet? Så, frekvens och effekt, så kan vi nog utröna var detta kommer från. Bör inte vara något att oroa sig för. Vi börjar där, shoot!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in