Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Låter som en strålande ide. Vad som behövs är några utanför TI-sfären som kan vittna. Som nu är handlar det ju bara om ett gäng TI som bara vill prata av sig och komma med allt märkligare och osammanhängande påståenden.
Jag föreslog tidigare att du skulle be dina anhöriga och vänner avge skriftliga vittnesmål - gärna vidimerade av någon utomstående. Utan det handlar det bara om hörsägen som kan förklaras med en störd perception i kombination med konfirmeringsbias.
För en utomstående känns detta väldigt märkligt, ja på gränsen till otänkbart. De flesta föräldrar är beredda att gå väldigt långt för att skydda sina barn.
Kan bara konstatera att TI's verkar ha en väldigt märklig relation med sina anhöriga.
Därför att anhöriga är de som har mest inflytande och är de mest använda och manipulerade. Måltavlor blir manipulerade indirekt och i hemlighet dock sociala nätverk blir rekryterade och manipulerade direkt om oss utan att förstår hur de är manipulerade.
Hur som helst är steg 1 att få vår sociala nätverk inse att vi inte är ensamma för att utsättas. Däremot verkar det inte spela roll att de känner till om "Gang Stalking" eftersom min sociala nätverk vet om termen sedan 2018. Mina närmaste vänner vet exakt vad det är eftersom jag skickat 20-30 länkar om ämnet såsom Youtube-videos i en grupp-mejl.
Även om de är fullt medvetna att människor utsätts globalt har det ingen påverkan. Troligen blir de tillsagda något liknande att det är en form av mass-psykos eller att det här har med mental hälsa att göra och experiment/forskning. Att upptäcka om vi är "galna" eller försöka göra oss "galna" genom social och psykologisk manipulation. Åtminstone är det hur de döljer operationens existens och rättfärdigar när vi ifrågasätter vår omgivnings försök att manipulera oss vilket är vad de egentligen gör - vissa kallar det enkelt som "Mind Control" i termer hur våra "handlers" manipulerar människor mot oss att uppnås deras mål i det undangömda.
Hur som helst är det oetiskt. Att försöka framkalla sjukdomssymptom genom psykologisk krigföring - det är krigföring eftersom det handlar om att bryta ner vårat psyke och vår mentala motståndskraft till deras påverkan och GS-stimuli.
Jag förstår dock ditt perspektiv. Det verkar vara mental sjukdom när många beskriver vad som sker - typ paranoida vanföreställningar. Jag ser det perspektivet också. Men i mitt fall är det inte fallet eftersom jag har fått det bekräftat att det föreligger en operation mot mig (vissa kallar det konspiration) av olika oberoende vänner och bekanta. Annars hade jag aldrig lagt ner tid på att försöka förstå och avslöja dem och operationen. Logiskt sätt accepterar en människa att denne tänker annorlunda och försöker leva ett normalt liv. För måltavlor görs mycket svårare just i det syfte att skylla på "sjukdom" eller annat som att det är vårat fel när egentligen vi observerar extern och undangömd påverkan i våra liv.
Det du gör dock är att få oss att ifrågasätta vår verklighet vilket är ett sätt att få personer att vakna från psykos och hjärntvättning. Att utsättas för psykologisk krigföring medför ofta psykos och mental ohälsa. Bara de mentalt starka och med god stödsystem som familj lever ett relativt normalt liv.
Jag har dragit igång min egna initiativ att koordinera måltavlor globalt sett. Med mina ledarskapsegenskaper och erfarenhet i ledarskap inklusive inom militär bör de som ansvarar bekymra sig redan nu.