Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
"I hemlighet" betyder att vi vet om det dock vill ingen bekräfta eller avslöja. Istället blir vi gaslightade. Men jag har fått veta av flera att det föreligger en operation mot mig och frågan är vad det vill av det. En av mina bekanta sa att de vill lära "känna" mig med att kontakta personer runt mig, skapa händelser och ställa mig frågor. I andra ord: samla information (data) om mig som jag insett att de använder i sina psykologiska operationer mot just mig.
Här är en bra bevis på hur en arbetslös ung man i Australien utsätts för mycket grov GS och han inser själv att deras mål är att provocera honom att agera mot dem:
https://www.youtube.com/watch?v=CcaFh1Q7eyg
Så ni har alltså egna ord som bara betyder saker för er, är det så man ska uppfatta det?
Nu frågade jag återigen INTE efter vad andra i andra länder upplever utan vad ni kan bevisa.
Som jag sa till din kompis så verkar ni inte vilja presentera era bevis för rättsväsendet i Sverige för sist jag begärde ut anmälningar eller pågående rättegångar om det ni påstår sker fanns det exakt 0 sådana.
För det är väl inte så att ordet bevis har annan betydelse för er också?
I så fall får du nog presentera en ordlista så att vi kan prata samma språk.
Men oavsett så förväntar jag mig att ni presenterar bevis om det nu finns några och då bevis som utomstående kan bekräfta stämmer.