2024-07-05, 01:16
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
"I hemlighet" betyder att vi vet om det dock vill ingen bekräfta eller avslöja. Istället blir vi gaslightade. Men jag har fått veta av flera att det föreligger en operation mot mig och frågan är vad det vill av det. En av mina bekanta sa att de vill lära "känna" mig med att kontakta personer runt mig, skapa händelser och ställa mig frågor. I andra ord: samla information (data) om mig som jag insett att de använder i sina psykologiska operationer mot just mig.

Här är en bra bevis på hur en arbetslös ung man i Australien utsätts för mycket grov GS och han inser själv att deras mål är att provocera honom att agera mot dem: https://www.youtube.com/watch?v=CcaFh1Q7eyg

Så ni har alltså egna ord som bara betyder saker för er, är det så man ska uppfatta det?
Nu frågade jag återigen INTE efter vad andra i andra länder upplever utan vad ni kan bevisa.
Som jag sa till din kompis så verkar ni inte vilja presentera era bevis för rättsväsendet i Sverige för sist jag begärde ut anmälningar eller pågående rättegångar om det ni påstår sker fanns det exakt 0 sådana.

För det är väl inte så att ordet bevis har annan betydelse för er också?

I så fall får du nog presentera en ordlista så att vi kan prata samma språk.

Men oavsett så förväntar jag mig att ni presenterar bevis om det nu finns några och då bevis som utomstående kan bekräfta stämmer.
Citera
2024-07-05, 02:41
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Så ni har alltså egna ord som bara betyder saker för er, är det så man ska uppfatta det?
Nu frågade jag återigen INTE efter vad andra i andra länder upplever utan vad ni kan bevisa.
Som jag sa till din kompis så verkar ni inte vilja presentera era bevis för rättsväsendet i Sverige för sist jag begärde ut anmälningar eller pågående rättegångar om det ni påstår sker fanns det exakt 0 sådana.

För det är väl inte så att ordet bevis har annan betydelse för er också?

I så fall får du nog presentera en ordlista så att vi kan prata samma språk.

Men oavsett så förväntar jag mig att ni presenterar bevis om det nu finns några och då bevis som utomstående kan bekräfta stämmer.

Är du en GS-clown? Har du ens sett videon jag länkade till som "bevis". Du har alltså inget genuint intresse. Du kan inte heller förvänta dig att få allt serverat när inte ens vi kan få rättvisa. Själv hänvisar jag till hur myndigheter och stater förnekat existensen av UFO:n i 70 år för att sedan presentera sina "bevis" för 6 år sedan och öppet bekräftat existensen av UFO:n.
Citera
2024-07-05, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Jo, jag tror inte att du behöver upplysa folk, särskilt inte mig, om att "strålning finns överallt". Jag har redan postat massor med inlägg om strålningen som all övervakning av Ti genererar.

Men nu får du väl ta och ge dig. Hur i hela världen har du kommit fram till att strålningen kommer från övervakning av TI? Du har uppenbarligen ingen som helst aning vad det handlar om för strålning utan sitter bara och fantiserar.

Ni TI drar till ned vilken skit som helst och så förväntar ni er att vanliga människor ska ta er på allvar. Och om människor inte tar ert skitsnack på allvar tolkar du det som att de är med i den jättestora konspirationen mot dig.
Citera
2024-07-05, 08:06
Medlem
Citat:
Är du en GS-clown? Har du ens sett videon jag länkade till som "bevis". Du har alltså inget genuint intresse. Du kan inte heller förvänta dig att få allt serverat när inte ens vi kan få rättvisa. Själv hänvisar jag till hur myndigheter och stater förnekat existensen av UFO:n i 70 år för att sedan presentera sina "bevis" för 6 år sedan och öppet bekräftat existensen av UFO:n.

Det finns folk i tråden som absolut inte har något genuint intresse för ämnet. De är här för att trolla och gaslighta. Och de verkar vara samma person.

Det är möjligt att de är utomjordingar.
Citera
2024-07-05, 08:06
Medlem
Citat:
Du förstår väl premissen? Det här är en psykologisk krigföringsoperation specifikt inriktad mot perceptionsmanipulation. Därför har "alla" som svarat på den ovetenskapliga "undersökningen" olika uppfattningar.

Det är precis vad som förväntas om de utsätter 100 000 personer (exempelvis) för perceptionsmanipulation - olika vittnesmål om vad de tror pågår mot dem utsatta. Det är inte meningen att det ska finnas ett konsensus snarare är det menat att agera som desinformation ....

Då så, då har vi rätt ut det. Det finns inget konsensus och ni TI upplever inte samma saker.

Citat:
... Vad har fått dig att tro att vittnesmålen inte handlar om samma saker?

Det gör de inte. Ni TI upplever vitt skilda saker. Du upplever strålning, andra upplever att det finns för många röda bilar eller att rubrikerna i tidningen är adresserat direkt till dem.
Citera
2024-07-05, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Men nu får du väl ta och ge dig. Hur i hela världen har du kommit fram till att strålningen kommer från övervakning av TI? Du har uppenbarligen ingen som helst aning vad det handlar om för strålning utan sitter bara och fantiserar.

Ni TI drar till ned vilken skit som helst och så förväntar ni er att vanliga människor ska ta er på allvar. Och om människor inte tar ert skitsnack på allvar tolkar du det som att de är med i den jättestora konspirationen mot dig.

Självklart vet jag vad det är för strålning. Mätarna visar det och det har jag beskrivit i många inlägg i tråden. Men du har antingen inte läst eller så brister din läsförståelse Wille.

Sen skall du sluta tro att du vet vad jag "tolkar" och inte. Och sluta adressera mig. Det är meningslöst att diskutera med personer som dig. Vi är inte alls på samma nivå.
Citera
2024-07-05, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Då så, då har vi rätt ut det. Det finns inget konsensus och ni TI upplever inte samma saker.

Det gör de inte. Ni TI upplever vitt skilda saker. Du upplever strålning, andra upplever att det finns för många röda bilar eller att rubrikerna i tidningen är adresserat direkt till dem.

Ti är utsatta för samma typ av metoder. De metoderna beskrivs i gangstalking-manualen. Du verkar lite korkad som tror att alla Ti:s utsätts för samtliga av de metoderna.
Citera
2024-07-05, 08:30
Medlem
Citat:
Självklart vet jag vad det är för strålning.

Nej din idiot. Du känner ju inte till källan, syfte eller ens vilka frekvenser det handlar om.

Du har en väldigt förvirrad fantasi om att "strålningen" kommer från "militären" och syftet är "rörelsedetektion", "filma dig i duschen" och "ta livet av dig". Men dina fantasier är inte samma sak som kunskap.

Högst troligt handlar din "strålning" om helt vanlig radiokommunikation som mobiltelefoni, WiFi eller TV-sändningar. Och dina uppmätta värden ligger långt under gränsvärdena så de är helt ofarliga.

Citat:

Vilka frekvenser handlar det om?
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-07-05 kl. 08:41.
Citera
2024-07-05, 08:36
Medlem
Citat:
Ti är utsatta för samma typ av metoder.

Nej ditt jon. Det är t.ex bara 24% som tror sig vara utsatta för metoden implantat.

Citat:
... Du verkar lite korkad som tror att alla Ti:s utsätts för samtliga av de metoderna.

Men då upplever de sig inte vara utsatta för samma sak. I själva verket är utsagorna om metoder väldigt spretiga.

Ti yrar om allt från V2K till röda bilar. Ni är inte en homogen grupp hur gärna du än vill tro det. Det enda ni har gemensamt är att ni tror er vara förföljda av fler än en.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-07-05 kl. 08:40.
Citera
2024-07-05, 08:59
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:

Du har med andra ord inga som helst bevis för det du påstår?
Har det bevisats att UFO-teknologi existerar? Du har säkert bevis för detta, jag menar det har ju erkänts av någon? Tänk nu bara på att det ska gå att verifiera av utomstående.

Presentera nu lite bevis istället för att tramsa, trodde ni ville bli trodda i denna tråden men känslan man får av er som skriver här inne är att man är på studiebesök på psykets avdelning för schizofreni.
Citera
2024-07-05, 09:20
Medlem
Citat:

Citat:
... Det ligger ett signalspaningsfartyg i närheten där jag bor. Det är inte omöjligt, snarare sannolikt att det är militären (inkl USA/Nato) som sänder ut radiovågorna via ett radarsystem som sedan kan kontrolleras (manipuleras?) av t.ex kommunen, privatpersoner och företag som använder det för att Gangstalka personer vars åsikter de ogillar.

Du är ju inte ens överens med dig själv. Idag vet du vad det är för strålning men för någon vecka sedan var det "inte omöjligt" att det handlar om militär radar.

För övrigt begriper vilken sund människa som helst att det är fullständigt orimligt att marinen förtöjer ett signalspaningsfartyg i din närhet för att "gang-stalka" dig. Det finns liksom ingen hejd på knasigheterna ni får för er.
Citera
2024-07-05, 09:43
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Du har med andra ord inga som helst bevis för det du påstår?
Har det bevisats att UFO-teknologi existerar? Du har säkert bevis för detta, jag menar det har ju erkänts av någon? Tänk nu bara på att det ska gå att verifiera av utomstående.

Presentera nu lite bevis istället för att tramsa, trodde ni ville bli trodda i denna tråden men känslan man får av er som skriver här inne är att man är på studiebesök på psykets avdelning för schizofreni.

Schizofreni? Tror du att de miljontals som observerar och rapporterar om UFO:n varje har sjukdomar också?

Har du ens sett videon jag länkade om GS eller är du här för att underhålla oss din GS-clown?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in