2024-07-05, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Känns som som det. Pappan tar ut sin hämnd på barnen..
Någonting måste ha hänt i familjen då mamman begärt skiljsmässa och fått 100% vårdnad om barnen? Och även flyttar 8 mil!

Det står ingenstans att hon fått enskild vårdnad, bara att de ska bo hos henne. Det är väl kanske för långt för att bo varannan vecka, utan de skulle på hos henne till hösten. Skolan börjar då och man kan inte gå på två skolor.
Citera
2024-07-05, 15:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
https://www.facebook.com/Rooisin
Jag kan inte gå in via länken hittar inget i Sverige när jag söker på rooisin .
Citera
2024-07-05, 15:31
Medlem
Kvinnan har gått ute med att dottern o xmannen hittats döda o sonen svårt skadad 💔
Citera
2024-07-05, 15:32
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Budare123
Det står ingenstans att hon fått enskild vårdnad, bara att de ska bo hos henne. Det är väl kanske för långt för att bo varannan vecka, utan de skulle på hos henne till hösten. Skolan börjar då och man kan inte gå på två skolor.
Och han annonserade efter en lägenhet i barnens nya område. Jag tror att svartsjukan - att barnens mamma dejtade - var droppen. Kanske hoppades han på en ny chans?
Citera
2024-07-05, 15:32
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mibetha
Kan ju lika gärna vars kvinnan som är död hemma hos han .hämtning lämning umgänge m barn som urartar.
Jag har inte läst alla inlägg i tråden ännu .

Mamman har skrivit på facebook om händelsen!
Dottern och pappan som är döda
Citera
2024-07-05, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokingdog
Skuldbelägg ej alla män för enskildas mäns handlingar.

Det du refererar till är till största del ett problem skapat av kvinnor. Som kvinna i Sverige har man de absolut bästa förutsättningarna att självförverkliga sig själv och skapa de bästa förutsättningarna för samhället. Svenska kvinnor är den översta överklassen oavsett storlek på monetära tillgångar.

Socialtjänsten är dominerat av kvinnor. Finner du det då inte märkligt att de inte har behandlingsmetoder för kvinnor som ljuger och manipulerar. Endast behandlibgsmetoder för män som är våldsamma.

Mitt inlägg må verka off topic för vissa men högst relevant som spegling på övriga inlägg i tråden.

Poängen jag försöker framföra är så länge vi som kollektiv accepterar kvinnor som dig kommer problemen kvarstå. Män som begår våldshandlingar är ett stort problem, men kvinnor som dig är en del av problemet.
Offerkofta xxxl på dig va? Visa forskning som styrker det du grundar ditt kvinnohat på. Å du, sök terapi det kommer nog att underlätta din bittra vardag.
Citera
2024-07-05, 15:33
Avslutad
Så oerhört sorgligt.

Kan föräldrar sluta döda sina barn?

Mina tankar går till mamman till barnen och den kämpande gossen som uppges vara svårt skadad.

Önskar jag kunde kramar om dem i denna svåra stund.

Tragedi utan dess like.
Citera
2024-07-05, 15:35
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mibetha
Jag kan inte gå in via länken hittar inget i Sverige när jag söker på rooiblobfsin .

Sök på mammans namn..
C*roline L*ndstedt (ansiktsbild, bikini, blond)
Citera
2024-07-05, 15:37
Medlem
Sorgligt när barn kommer i kläm.
Citera
2024-07-05, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Finns bara en orsak till att döda sitt barn och det är för att göra så stort lidande för mamman att det når maxgräns. För man vet att sitt eget barn går före allt.
Och oftast bottnar det i narcissism.
Citera
2024-07-05, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Morden i Tollarp. Dags att kolla vattnet där? Hur lyckas man ens vara stadig nog på händerna till att knappa in ett inlägg på sociala medier med sin lilla dotter på bårhuset och sin lilla son förmodligen där snart?

Det är inte alls konstigt att mamman skriver kortfattat om vad som hänt och ber att få bli lämnad ifred med sin sorg. Att folk ringer, skriver mm till henne i denna stund är nog närmast ohanterbart. Visa lite medmänsklighet. Fruktansvärt tragiskt.
Citera
2024-07-05, 15:38
Avslutad
Kan man misstänka utökat självmord ?
Eller någon GM annan än kvinnan ,kvinnor är som bekant ofta fysiskt underlägsna männen .men det finns kanske vapen ?
Kvinnans nya man ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in