2024-07-05, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Hon känns skrämmande samlad i sitt inlägg

Förmodligen fått en dunderdos lugnande på sjukhuset.
Citera
2024-07-05, 15:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Förmodligen fått en dunderdos lugnande på sjukhuset.

Hoppas det faktiskt
Citera
2024-07-05, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce.Jenner
Isåfall hade hon i alla fall inte fel. Det krävs en särskild typ av stördhet för att mörda sina egna barn.

Chris Watts-vibbar av detta även om det här CP:et verkar ha mördat sig själv istället för mamman.

Chris Watts gjorde inte allt själv fattar vem som helst , han har dock tagit på sig hela skulden
Citera
2024-07-05, 15:15
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Kan grannen vara den egentliga skurken? Hoppas han topsats och har alibi...

Polisen har med stor sannolikhet en väldigt klar bild över vad som skett. Finns det misstanke om yttre gärningsmän så har denne/dessa givetvis förhörts osv. Du kan såklart spekulera hur du vill men det finns utgångspunkter som är mer troliga än andra här.

Citat:

Det kan du bli i ett chocktillstånd. Tycker ingen skugga kan falla över henne på grund av det.
Citera
2024-07-05, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.B.Dase
Om pappan dödar hela familjen så är han dålig. Och då ljög hon inte.

Men när hon sade det hade inget skett så
Citera
2024-07-05, 15:17
Medlem
Citat:
Hon skriver inte till dig utan antagligen till sina vänner och bekanta på Facebook. Det finns nog redan många där som är inne på Flashback och spekulerar och göttar sig.
Citera
2024-07-05, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Tydligen så fick grannen reda på att "någon var avliden i huset" gick över och fick se det innan han ringde 112?

Det låter konstigt. Vem skulle larmat grannen? Knappast barnen. Pappan då - innan han tog livet av sig själv? Fy för att vara granne och se det hela
Citera
2024-07-05, 15:20
Avslutad
Kan ju lika gärna vars kvinnan som är död hemma hos han .hämtning lämning umgänge m barn som urartar.
Jag har inte läst alla inlägg i tråden ännu .
Citera
2024-07-05, 15:23
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastinloses
Hon skriver inte till dig utan antagligen till sina vänner och bekanta på Facebook. Det finns nog redan många där som är inne på Flashback och spekulerar och göttar sig.
Kan vara en anhörig som skrivit åt henne också, men mest sannolikt är det hon - i chock och sederad.
Citera
2024-07-05, 15:25
Medlem
Mamman har gjort ett inlägg på sin facebooksida. Det är pappan och dottern som är avlidna och sonen skadad. Kanske någon redan skrivit detta men jag har inte gått igenom hela tråden.
Citera
2024-07-05, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mibetha
Kan ju lika gärna vars kvinnan som är död hemma hos han .hämtning lämning umgänge m barn som urartar.
Jag har inte läst alla inlägg i tråden ännu .
Läs istället Expressen el Aftonbladet. Då får du korrekt info.
Citera
2024-07-05, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Det enda jag kan tipsa om är att läsa vad som står, läsa mellan raderna, använda ”magkänslan” och sitt sunda förnuft. Svårt, I know… men det behövs träning för det.

Tragiskt oavsett att två oskyldiga barn drabbats och att liv har slagits i spillror!!
Jag föredrar nog att läsa det som står istället för att bilda mig en uppfattning som passar min egen agenda.
Håller med dig angående barnen och även mamman som nog aldrig blir en människa igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in