2024-07-05, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Jag var först ut med att förutspå att det var farsan och dottern. Imponerande ändå.

Skapligt att vilja facebooka endast ett par par timmar efter detta hänt... Smakligt.
Det hände ju igår kväll!!
Citera
2024-07-05, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multiplikation1
C*roline lade upp på Facebook för 3 minuter sedan att hennes Exman & hennes dotter hittats döda och att hennes son är svårt skadad.
Då är inte inlägget offentligt, för jag kan då inte se det!
Citera
2024-07-05, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartviol02
Eftersom det på flera nyhetssidor står att ingen är frihetsberövad så handlar det säkerligen om ett utökat självmord. Alltså att pappan försökt ha ihjäl barnen och sen tagit sitt eget liv.

Utvidgat självmord är ett så felaktigt begrepp som reducerar en allvarlig tragedi. Att döda en eller flera andra människor är alltid mord - även om du själv väljer suicid efteråt.
Citera
2024-07-05, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Då är inte inlägget offentligt, för jag kan då inte se det!
Har man appen syns inte allt som på webben. Fråga mig inte varför men…
Citera
2024-07-05, 14:39
Medlem
bullangeros avatar
Det är ju bra att pappan inte fimpa mamman också, hoppas sonen överlever. RIP dottern, må farsan brinna i helvete!!
Citera
2024-07-05, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Det går inte behandla människor hur som helst. Vid separation får man tänka sig för. Man kan tycka vad som helst om det men det är sant.

Om en relation tar slut av vilken anledning som helst så ger det aldrig den ena parten rätt att utöva våld mot varken expartnern eller någon som helst annan person. Å andra sidan gör väl knappast friska människor nåt sånt här. Oavsett hur besviken eller ledsen eller arg man blir.
Men att skylla någon annan för att ha utlöst en psykos - nä nä.... det får man stå för själv.
Citera
2024-07-05, 14:40
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Man måste vara hennes vän, jag ser det. Hon accepterade flera hundra nya vänförfrågningar nyss.

Äh! Fungerar utmärkt utan vänskap.
Citera
2024-07-05, 14:41
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgnam
"Vid middagstid under fredagen bekräftade åklagaren Pernilla Åström att de inblandade har en relation till varandra.

– De som är avlidna bor i huset, säger hon.

Det gör även barnet som är skadat."

Löjeväckande ljugande som vanligt av åklagarna. De borde vara öppna med vad som hänt och med de inbördes relationer. Det handlar om mord på barn och hur tragiskt det än är har det slutat vara en privatsak och adekvat information till allmänheten borde vara självklart.
Citera
2024-07-05, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hon fick säkert uppgifter om det igår kväll.
Antar att mamman vakar och befinner sig på sjukhus, där hennes lille pojke kämpar..
Hon blir säkert kontaktad av allt o alla, och sänder därför en signal via FB.
Lider med denna mamma.
Citera
2024-07-05, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Han gjorde som travtränaren i Sala. Med den skillnaden att ett av barnen överlevde (så här långt). Och med den andra skillnaden att han inte spelade in en förvirrad video och publicerade i realtid.

Mäns hat mot kvinnor som överger dem är ibland överjävligt stort. Kvinnor är generellt starkare än vi män.

Fruktansvärd historia!

Tänkte också på travtränaren. Såg på Fb att hon varit på date typ i mars, kanske en ny relation fick även denna snubbe att flippa.
Citera
2024-07-05, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Publicerade offentlig är en sak, men jag hoppas innerligt att han inte skickat bilder eller filmer till mamman..

Ja, det får man verkligen hoppas. Men man vet inte med den typen av försmådda manliga individer.
Citera
2024-07-05, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandanamanana
Jag är inte vän med henne men kan se det ändå.
Nu ser jag det oxå om man söker på hennes namn men inte om man går in på hennes sida. Skumt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in