Citat:
Ursprungligen postat av
Stopp.Belagg
Och du tror på 150k-200k till 2025.
Tyvärr, du kan inte hitta på det jag skriver. Det är därför jag bad dig citera för jag visste att du inte är en ärlig person.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trollkarlspelle
Jag tror du ska vara glad om Bitcoin är på 150-170k dollar till 2026 i november. Jag tror definitvt under 200k dollar till 2026 i november. Jag gissar på 150-200K dollar som mest. Du har för ambitiösa förutsägelser.
Jag skrev alltså att jag tror definitivt under 200k dollar till november 2026 och jag lutar mot att personen som jag skrev till ska vara glad om bitcoin är på 150-170k dollar till november 2026. Glad betyder ju här att personen ska vara tacksam för 150-170k dollar är en bra/hög siffra.
Ett max för BTC till denna tidspunkt med ett bredare intervall fick mig att landa på 150-200k dollar. Gissningen syftar på när jag skrev kommentaren där och då i dåtid.
Maxet på 200k dollar är inte den faktiska gissningen utan är den mest extrema gissningen. Detta kan du se tydligt eftersom jag skrev:
''Definitivt under 200k dollar...''
Sluta fulcitera mig och hitta på vad jag tycker.
Men vet du vad? Även om jag har fel så betyder det ingenting för N = 1, är inte tillräckligt för att dra slutsatser. Det är det som är hela poängen.
Däremot kan man inte låta bli att skratta när man ser småbarn som Leaston som skrev 6-8 miljoner dollar.
Tji fick du.