2024-07-04, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Börja med dina "strålningar". Du har uppgett 3W/m², vilket inte är onormalt. Men du har inte påvisat frekvenserna, och detta är det viktiga; strålning finns överallt, hur skulle vi annars kunna haft radiosändningar sedan 30-talet? Så, frekvens och effekt, så kan vi nog utröna var detta kommer från. Bör inte vara något att oroa sig för. Vi börjar där, shoot!

Jo, jag tror inte att du behöver upplysa folk, särskilt inte mig, om att "strålning finns överallt". Jag har redan postat massor med inlägg om strålningen som all övervakning av Ti genererar.

Så svara nu på min fråga. Hur väcktes ditt intresse för Gangstalking?
Citera
2024-07-04, 23:59
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Exakt. Efter att ha övervakat TI i smyg under många år så gör de oss medvetna om övervakningen. Det är för att du skall tro att du plötsligt har blivit paranoid och drabbats av vanföreställningar (söka dig till psyk) men det är framför allt för att ANDRA människor skall tro att du plötsligt blivit paranoid och drabbats av vanföreställningar. Om du skulle få för dig att vittna om dina erfarenheter skall ingen tro på dig eftersom du har blivit "psykiskt sjuk". De vill förstöra din trovärdighet.

De gör en medveten om övervakningen i ett annat syfte också. Att förhindra din rörelsefrihet, sätta dig i fängelse utan väggar, få dig att känna dig ofri vilket gör de flesta människor djupt olyckliga och deprimerade.

Det här är en riktigt konkret poäng - att en dag börjar en kampanj där allt en säger och gör blir kopierat på olika vis från person till person. Andra saker också som att främlingar agerar konstigt och personer i ens sociala krets börjar ta kontakt och ställer många frågor och konstiga sådana.

Som Jeremy Radlow sade börjar ofta den öppna påverkanskampanjen efter en stor händelse i sitt liv som ofta har med jobb eller pengar att göra som ibland är arrangerat av våra "handlers" och därefter ska vi relatera och associera ALLT som händer oss från påverkanskampanj mot den specifika händelsen. Alltså i andra termer mer bekant som psykologisk krigföring sker en personlig "False Flag" där de skyller på en tredje part som är oskyldig i att organisera "Gang Stalking" men har blivit rekryterad av våra "handlers" att delta. Därmed skyller vi inte på den ansvariga gruppen som orkestrerar händelser i våra liv. Om vi tror på en oskyldig tredje part kan den skyldiga GS-parten (ex. CIA och co.) komma undan med riktig hård psykologisk manipulation.

Därför ska vi inte tro på allt som presenteras i synnerhet online där 90% är felinformation och desinformation - och 75% av alla online i ämnet är förövare som låtsas vara måltavlor för att vilseleda de som kommer nära sanningen och att skapa mer paranoia genom att "avslöja" sig som förövare i syfte att skapa misstro i GS/TI-sällskapet.
Citera
2024-07-05, 00:09
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Många Ti:s världen över vittnar om att samma typ av saker händer dem. Gangstalkingen i verkliga livet är som den beskrivs i den gangstalking-manual som bl.a jag postade tidigare i tråden.

Ti:s är utsatta för grova förtalskampanjer bakom deras ryggar och isoleras från familj och vänner. På grund av denna psykiska tortyr tvingas de till slut lämna sina arbeten, sina hem och vissa tar sina liv. Andra lägger in sig själva på psyket, alternativt hämtas med polis och tvångsinläggs samt tvångsmedicineras (jo, det finns folk som vittnar om detta i Sverige också).

Gangstalking härstammar från USA och där verkar denna verksamhet inte finna några som helst gränser för vad de kan göra mot medborgarna - i många fall sker det helt öppet utan att polisen gör någonting för att hjälpa offren. I stora drag går det ut på att förstöra någons liv på alla plan. Arbete, trovärdighet, goda rykte, hemfrid, socialt liv, ekonomi, fysisk och psykisk hälsa.

Man invaderar TI:s hela liv på alla plan och genom helt öppen förföljelse, trakasserier, skrämsel, skadegörelse, inbrott, hackande av datorer och telefoner och ständig GS-närvaro gör gangstalkarna offren medvetna om att de är övervakade dygnet runt, spionerade på, förföljda överallt och främmande människor fotar och filmar dem. "Vi ser dig". Man sätter Ti i fängelse utan väggar, förhindrar deras rörelsefrihet och tar ifrån dem hela deras privatliv. Man utsätter Ti för brighting, crowding, noice kampanjer, sabotage av bilar och hem, gör falska orosanmälningar till socialen om Ti:s barn, "varnar" Skatteverket, gör falska polisanmälningar, dödar deras husdjur och mycket annat. Många hävdar att de blir attackerade med elektroniska vapen och strålning.

Många TI:s beskriver att gangstalkarna vidarebefordrar foton och filmer som de smygtagit på Ti till vänner, bekanta, arbetskamrater och alla andra som kan vilja se. Vissa vittnar om att de har blivit filmade i sina egna hem med dolda kameror och att GS har skapat en slags "live-show" på Darkweb där folk kan logga in och titta på vad Ti gör i sitt hem, dygnet runt. Vissa blir fotade och filmade av sina egna datorer och mobiltelefoner som hackats och som t.ex kan ta foton av TI utan att det märks. Vissa spionprogram i mobiltelefoner kan även ringa och sms:a från Ti:s hackade mobil så att det ser ut som att Ti är den som har gjort det.

Det finns gott om TI:s runt om i världen som själva har både filmat och fotat många av de dagliga händelserna och trakasserierna. T.ex helt öppna så kallade "tut-kampanjer" på gatan utanför deras hus. Det innebär att gangstalkers kör fram och tillbaka i sina bilar utanför Ti:s hem och alla tutar.

Andra har filmat i sina hem när de har upptäckt ett konstigt ljus i taket över deras huvuden. Ett ljus som dessutom verkar följa deras rörelser i hemmen. Andra har med olika strålningsmätare, även så kallade Geigermätare, uppmätt höga nivåer av någon form av strålning. De har vaknat på nätterna av att mätarna alarmerar (de flesta mätare gör det) när nivåerna blir livsfarliga och de har filmat mätaren och lagt ut bevisen på internet.

Andra har filmat hur gangstalkers förföljer dem in i affärer och på gator och torg. Många av oss har filmat och fotat gangstalkar-bilarna och deras reg.nummer. I Sverige verkar man mer sällan använda sig av hyrbilar och bilar med falska reg.skyltar - här kör gangstalkarna oftast omkring i sina egna bilar. Bra för TI men mindre bra för gangstalkarna.

När vi talar om GS som fenomen är det ofta svårt att skilja mellan de som står bakom "verksamheten" och fotsoldaterna som är de som fysiskt förföljer oss, trakasserar oss och terroriserar oss. De senare är alltså de som har fått i uppdrag av någon annan att övervaka, följa efter, trakassera, sabotera, filma/fota Ti och bedriva allmän psykisk terror. Man vill framkalla stress, depression, rädsla, frustration, hjälplöshet, sorg, en känsla av ofrihet, en känsla av att sitta i fängelse där främmande människor sköter dygnet-runt-övervakningen, isolation. Ti skall inte få vara ifred någonstans. Allt i Ti:s liv skall saboteras. Bilar, hem, relationer, yrkesliv/karriär, familjeliv, hemliv osv.

Frågor om "vem som betalar" och "hur de har råd" eller varför TI:s skulle vara så "viktiga" att den här typen av massiv operation inleds mot dem är naturligtvis inga frågor som Ti kan eller skall svara på. De enda som kan ge de svaren är GS. Det enda TI kan göra är att spekulera kring vem som utsätter dem för detta, vem som har "valt ut dem" till detta och varför.

Det vi vet är att GS inte handlar om någon "by-mobbing" där grannfolk har retat upp sig på en person. Detta är mycket välorganiserat och mycket avancerad övervakning och förföljelse av oskyldiga människor.

Tragiskt nog vet vi inte exakt hur mycket av samhället är manipulerat av denna GS-grupp som verkar bakom samhället och drar i de osynliga trådar. Säkerligen mycket mer än vad allmänheten föreställer sig och mer mot vad konspirationsforskare som Olle Dammegård säger om alla "False Flags" som t.ex. CIA misstänks som stark huvudman. Därför vet vi aldrig om vanlig grov mobbing på jobbet eller i skolan är organiskt eller organiserat av en undangömd tredje part som är kopplat till GS-gruppen som en Frimurare eftersom Frimurare verkar vara stark förknippade med konspirationen om de som "styr världen bakom scenen".

Jag håller dock med att det är styrt från USA och min erfarenhet pekar mer mot högerkonservativa eftersom mycket av GS-propaganda online handlar om kristendomen, Bibeln och Gud/demoner. Vidare de mer pålästa vet hur religiösa/spirituella hemliga sällskap egentligen är samt hur stort inflytande katoliker har i västvärlden och i militär/underrättelse samt i media.
Citera
2024-07-05, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det här är en riktigt konkret poäng - att en dag börjar en kampanj där allt en säger och gör blir kopierat på olika vis från person till person. Andra saker också som att främlingar agerar konstigt och personer i ens sociala krets börjar ta kontakt och ställer många frågor och konstiga sådana.

Som Jeremy Radlow sade börjar ofta den öppna påverkanskampanjen efter en stor händelse i sitt liv som ofta har med jobb eller pengar att göra som ibland är arrangerat av våra "handlers" och därefter ska vi relatera och associera ALLT som händer oss från påverkanskampanj mot den specifika händelsen. Alltså i andra termer mer bekant som psykologisk krigföring sker en personlig "False Flag" där de skyller på en tredje part som är oskyldig i att organisera "Gang Stalking" men har blivit rekryterad av våra "handlers" att delta. Därmed skyller vi inte på den ansvariga gruppen som orkestrerar händelser i våra liv. Om vi tror på en oskyldig tredje part kan den skyldiga GS-parten (ex. CIA och co.) komma undan med riktig hård psykologisk manipulation.

Därför ska vi inte tro på allt som presenteras i synnerhet online där 90% är felinformation och desinformation - och 75% av alla online i ämnet är förövare som låtsas vara måltavlor för att vilseleda de som kommer nära sanningen och att skapa mer paranoia genom att "avslöja" sig som förövare i syfte att skapa misstro i GS/TI-sällskapet.

Ja, en dag märker man av "kampanjen". Jag tror att det finns en medveten påverkanskampanj och en icke medveten.

En del i ens närhet och främlingar försöker medvetet kopiera, säga saker som de inte borde veta osv. Men i mitt fall tror jag också att många har försagt sig. Eftersom det har gett mig information som de med all säkerhet inte menade att jag skulle få.

Jag tror att det skiljer från fall till fall hur de hanterar Ti, hur det startar osv. För vissa kanske det är en stor livshändelse som har med pengar att göra men för andra inte. De anpassar operationen utefter individen. Men helt klart är det så att vi skall hållas i dunkel och desinformeras, bli förvirrade, bli anklagade för att "anklaga" oskyldigt folk för att delta i operationen osv.
Citera
2024-07-05, 00:27
Medlem
Citat:
Jo, jag tror inte att du behöver upplysa folk, särskilt inte mig, om att "strålning finns överallt". Jag har redan postat massor med inlägg om strålningen som all övervakning av Ti genererar.

Så svara nu på min fråga. Hur väcktes ditt intresse för Gangstalking?
Vilka frekvenser är det du uppmätt, var frågan.
Citera
2024-07-05, 00:34
Medlem
Citat:
Tragiskt nog vet vi inte exakt hur mycket av samhället är manipulerat av denna GS-grupp som verkar bakom samhället och drar i de osynliga trådar. Säkerligen mycket mer än vad allmänheten föreställer sig och mer mot vad konspirationsforskare som Olle Dammegård säger om alla "False Flags" som t.ex. CIA misstänks som stark huvudman. Därför vet vi aldrig om vanlig grov mobbing på jobbet eller i skolan är organiskt eller organiserat av en undangömd tredje part som är kopplat till GS-gruppen som en Frimurare eftersom Frimurare verkar vara stark förknippade med konspirationen om de som "styr världen bakom scenen".

Jag håller dock med att det är styrt från USA och min erfarenhet pekar mer mot högerkonservativa eftersom mycket av GS-propaganda online handlar om kristendomen, Bibeln och Gud/demoner. Vidare de mer pålästa vet hur religiösa/spirituella hemliga sällskap egentligen är samt hur stort inflytande katoliker har i västvärlden och i militär/underrättelse samt i media.

Jag kan vittna om mina egna erfarenheter - en mycket stor del av samhället är manipulerat av GS. Jag har studerat dem länge nu och det är många privatpersoner, företag, kommungubbar, militärer och andra inblandade. Och de flesta TI:s vittnar om precis samma sak. Man är lika förvånad som GS-mupparna här i tråden över hur mycket resurser som de faktiskt lägger ned på att jaga och övervaka EN enda person, dygnet runt.

Och för varje utsett offer så växer Gangstalking-nätverket med enorma proportioner.

Jag instämmer i att detta härstammar från högerkonservativa USA och dess militär. Försvarsmakten, Must, FRA osv - de är helt klart inblandade och troligen jobbar de på uppdrag av USA/Nato. Det är inte omöjligt att de vill göra svenskarna mer kyrkliga som det är i USA men eftersom de verkar ge sig på även djupt religiösa människor så jag är tveksam till om det har att göra med det.
Citera
2024-07-05, 00:35
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Därför vi kan läsa och analysera vad ni TI's påstår. Du påstår ju t.ex att du är utsatt för "strålning" medan t.ex RiktigTI tar direkt avstånd från den beskrivningen. Två andra hävdar att det handlar om att "hbtq-grupper" vill få dem att ändra sexuell läggning.

Vidare har det gjorts en vetenskaplig studie på vad ni TI påstår.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7178134/

Studien visar att ni är ett väldigt spretigt gäng:
- 26% tror att deras grannar medverkar.
- 24% tror att nära anhöriga är delaktiga
- 26% anser sig vara utsatta för V2K
- 24% tror sig ha någon form av implantat i kroppen

Endast 34% påstår det. En klar majoritet upplever inte detta.

38%. En klar majoritet upplever inte detta.

Då befinner ni er i fel tråd. Här diskuterar vi om GS förekommer, här är det meningen att du och andra TI ska föra fram argument som är övertygande.

Du beskyller alla som inte tror på dig för att vara en del av "gangstalking". Det är väldigt talande.

Du förstår väl premissen? Det här är en psykologisk krigföringsoperation specifikt inriktad mot perceptionsmanipulation. Därför har "alla" som svarat på den ovetenskapliga "undersökningen" olika uppfattningar.

Det är precis vad som förväntas om de utsätter 100 000 personer (exempelvis) för perceptionsmanipulation - olika vittnesmål om vad de tror pågår mot dem utsatta. Det är inte meningen att det ska finnas ett konsensus snarare är det menat att agera som desinformation och skapa felinformation som måltavlor ska sprida på egenhand eftersom de blir psykologiskt manipulerade att bli paranoida och dra förhastade slutsatser.
  1. Underrättelsetjänsten och co. sprider desinformation online
  2. Ha förövare online och offline som förvrider perception, skapar paranoia och förföljer på olika vis
  3. Gaslighta måltavlor som ifrågasätter om mentala sjukdomar och vid förvirring
  4. Låt måltavlor dra egna slutsatser och agera med begränsad information och felinformation
  5. Avslöja aldrig varför och vem är bakom GS-operationen för att skylla på måltavlors perception och att det är "fel" på dem

Och så vidare. Det är psykopater och sociopater som styr GS och det har flera i min sociala krets sagt.
Citera
2024-07-05, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Vilka frekvenser är det du uppmätt, var frågan.

Du vet uppenbarligen inte hur dessa mätare fungerar. De varnar när nivåerna blir för höga och till och med livsfarliga för hälsan. Jag litar mer på mätarna än vad du hävdar skulle vara "normalt".
Citera
2024-07-05, 00:42
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Jag saknar alla form av bevis från er sida, i ena andetaget säger ni att detta är en totalt hemlig operation och i andra säger ni att ni vet om att det sker. Det kan omöjligt vara både och så nu vill jag veta vilka bevis ni har för att något ni säger existerar.
Ta det nu på ett vetenskapligt plan, det vill säga undvik trams, anekdoter och annat som saknar fakta. Inga videor om andra som inte har med det du påstår dig vara utsatt för.

Ge mig dessa bevis så ska jag besvara dem, kommer du med kommentarer om superhemliga ockulta saker kan du avstå från att svara för det är bara ett av era många sätt att slippa ge bevis.
Du kan också avstå att svara om du tänker svamla om vita skåpbilar, folk som ler mot dig osv, det vill säga svara bara om du har fakta som kan verifieras av utomstående.

"I hemlighet" betyder att vi vet om det dock vill ingen bekräfta eller avslöja. Istället blir vi gaslightade. Men jag har fått veta av flera att det föreligger en operation mot mig och frågan är vad det vill av det. En av mina bekanta sa att de vill lära "känna" mig med att kontakta personer runt mig, skapa händelser och ställa mig frågor. I andra ord: samla information (data) om mig som jag insett att de använder i sina psykologiska operationer mot just mig.

Här är en bra bevis på hur en arbetslös ung man i Australien utsätts för mycket grov GS och han inser själv att deras mål är att provocera honom att agera mot dem: https://www.youtube.com/watch?v=CcaFh1Q7eyg
Citera
2024-07-05, 00:44
Medlem
Citat:
Du förstår väl premissen? Det här är en psykologisk krigföringsoperation specifikt inriktad mot perceptionsmanipulation. Därför har "alla" som svarat på den ovetenskapliga "undersökningen" olika uppfattningar.

Det är precis vad som förväntas om de utsätter 100 000 personer (exempelvis) för perceptionsmanipulation - olika vittnesmål om vad de tror pågår mot dem utsatta. Det är inte meningen att det ska finnas ett konsensus snarare är det menat att agera som desinformation och skapa felinformation som måltavlor ska sprida på egenhand eftersom de blir psykologiskt manipulerade att bli paranoida och dra förhastade slutsatser.
  1. Underrättelsetjänsten och co. sprider desinformation online
  2. Ha förövare online och offline som förvrider perception, skapar paranoia och förföljer på olika vis
  3. Gaslighta måltavlor som ifrågasätter om mentala sjukdomar och vid förvirring
  4. Låt måltavlor dra egna slutsatser och agera med begränsad information och felinformation
  5. Avslöja aldrig varför och vem är bakom GS-operationen för att skylla på måltavlors perception och att det är "fel" på dem

Och så vidare. Det är psykopater och sociopater som styr GS och det har flera i min sociala krets sagt.

Det är definitivt psykologisk krigföring.
Och samma "argument" som GS-mupparna här i tråden sprider, har jag hört från bekanta och nära och kära.

"Men vad tror du det kostar att förfölja EN person, det kräver ju massor med resurser"
"Men varför tror du att du är så intressant och viktig"
Osv.

Jag har även hört ordet "psykopat" och precis som du även hört "konspiration/komplott".
Citera
2024-07-05, 00:47
Medlem
TzOns avatar
Ni skriver att dom kan styra allt men ändå tillåts ni diskutera öppet här? Borde inte dom lyckats tysta detta för länge sen med all sin kontroll?
Citera
2024-07-05, 00:50
Medlem
Citat:
"I hemlighet" betyder att vi vet om det dock vill ingen bekräfta eller avslöja. Istället blir vi gaslightade. Men jag har fått veta av flera att det föreligger en operation mot mig och frågan är vad det vill av det. En av mina bekanta sa att de vill lära "känna" mig med att kontakta personer runt mig, skapa händelser och ställa mig frågor. I andra ord: samla information (data) om mig som jag insett att de använder i sina psykologiska operationer mot just mig.

Här är en bra bevis på hur en arbetslös ung man i Australien utsätts för mycket grov GS och han inser själv att deras mål är att provocera honom att agera mot dem: https://www.youtube.com/watch?v=CcaFh1Q7eyg

Exakt. De vill isolera TI men ändå inte. De ser alltid till att någon tar/har kontakt med dig, troligen för att de vill veta hur du påverkas av operationen och hur du hanterar den. Någon påstod (du?) att de måste titta på TI på daglig basis för att de skall skriva "humörrapport".
Senast redigerad av FiF 2024-07-05 kl. 00:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in