2024-07-03, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Jag har upprepade gånger bett dig att INTE adressera mig. Det beror på att du inte är så smart, bara ung och dum (vilket du återigen bevisar med påståendet ovan) och att du är en GS-mupp (har en agenda här i tråden). ADRESSERA INTE MIG. Tack på förhand.

Som sagt, strålnivåerna du mätt upp ligger långt under gränsvärdet. Det du mätt upp är inte skadligt och definitivt inget du kan känna av. Vad som än händer med dig så beror det inte på "strålning".

Och du borde ta dig en funderare på varför du så lättvindigt avfärdar någon som inte bara har utbildning inom området utan dessutom har mångårig yrkeserfarenhet inom området. Min tolkning på det hela är att du inte söker några svar utan vill fortsätta gegga ner dig i ditt kaninhål. Du är inte intresserad av att bena ut vad du är "utsatt" för utan vill bara ha bekräftelse på att dina felaktiga påhitt.

Tragiskt är en underdrift.

Citat:
..du inte är så smart ... ung och dum ...GS-mupp ... har en agenda här i tråden. .

Visserligen OT men : Jo jättesmart. Väldigt långt ifrån ung. Och jag är definitivt inte en del av något GS-nätverk.

Du har fel om det mesta. Inklusive din vanföreställning att militären försöker stråla ihjäl dig. Vilket du så tacksamt själv har bevisat genom dina uppmätta värden.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-07-03 kl. 19:37.
Citera
2024-07-03, 19:18
Medlem
Det låter säkert konstigt för vissa av er men jag tror att dom använder sig av svart magi såsom vodoo till exempel.
Citera
2024-07-03, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Som sagt, strålnivåerna du mätt upp ligger långt under gränsvärdet. Det du mätt upp är inte skadligt och definitivt inget du kan känna av. Vad som än händer med dig så beror det inte på "strålning".

Och du borde ta dig en funderare på varför du så lättvindigt avfärdar någon som inte bara har utbildning inom området utan dessutom har mångårig yrkeserfarenhet inom området. Min tolkning på det hela är att du inte söker några svar utan vill fortsätta gegga ner dig i ditt kaninhål. Du är inte intresserad av att bena ut vad du är "utsatt" för utan vill bara ha bekräftelse på att dina felaktiga påhitt.

Tragiskt är en underdrift.

Visserligen OT men : Jo jättesmart. Väldigt långt ifrån ung. Och jag är definitivt inte en del av något GS-nätverk.

Du har fel om det mesta. Inklusive din vanföreställning att militären försöker stråla ihjäl dig. Vilket du så tacksamt själv har bevisat genom dina uppmätta värden.

Du har fått två öron men bara EN mun av en anledning Wille. Lyssna mer, prata mindre. Lyssna nu: Adressera inte mig. Jag lägger ingen tid på att diskutera med idioter som f.ö ändå inte är intresserade av trådens ämne utan bara finns i tråden för att gegga ned sig i sina kaninhål och avfärda alla vittnesmål om organiserad gangstalking. Alla här vet att DET är din enda agenda. Troll.
Citera
2024-07-03, 20:30
Medlem
Citat:
Råd till alla TI:s:
1. Köp en micro/radiovågsmätare och gärna en mätare som mäter elektriska fält. Det är en livsinvestering.
.

Det ter sig som en extremt korkad uppmaning med tanke på att
- du mår lika dåligt oavsett din mätare. Vill nog till och med sträcka mig till att du till och med mår sämre.
- inte ens du kan mäta upp några höga värden.

Varför i hela världen tror du att din uppmaning skulle hjälpa någon annan TI? Eller ens dig själv?
Dina uppmätta värden ligger under gränsvärdet, ingen som vet något om ämnet kommer att ens lyfta på ett ögonbryn över dina uppmätta värden.

Jag och massor med andra kan mäta upp liknade värden som du mäter upp men inte fan mår vi i närheten av hur du mår. Vad det än är som får dig att må dåligt så är det inte några fåtal watt.

Citat:
... Jag har mätt upp höga till "extremt" höga nivåer av radio/microvågor i min trädgård.... .

Nä. Du har mätt upp värden som med god marginal ligger under gränsvärdena.

Citat:
... Jag har mätt upp höga till "extremt" höga nivåer av radio/microvågor i min trädgård.... .

Handen på hjärtat, mår du sämre eller bättre efter du har mätt dessa värden? Har det hjälpt dig ett endaste dugg?

Citat:
Mätaren stannade på 3 190 000 microwatt per kvadratmeter (!!! ...

0.003 kW låter inte så mycket. Ge dig inte in i en diskussion du inte behärskar, det blir bara löjligt.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-07-03 kl. 20:57.
Citera
2024-07-03, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
Det låter säkert konstigt för vissa av er men jag tror att dom använder sig av svart magi såsom vodoo till exempel.

Låter spännande, hur kom du fram till det?
Citera
2024-07-03, 22:24
Medlem
Citat:
Exakt. Efter att ha övervakat TI i smyg under många år så gör de oss medvetna om övervakningen. Det är för att du skall tro att du plötsligt har blivit paranoid och drabbats av vanföreställningar (söka dig till psyk) ...

Varför vill "de" att du ska tro att du är paranoid? Var ligger vinsten för dem?

Citat:
...men det är framför allt för att ANDRA människor skall tro att du plötsligt blivit paranoid och drabbats av vanföreställningar. ....

Finns en ekonomisk term som heter "return of investment" (ROI), Handlar typ att man vill ha någon slags återbetalning på ens investering och arbetsinsats. Lite som att välja mellan att stoppa pengarna i madrassen eller försöka hitta ett sparkonto med hyfsad ränta.

Vad kan militären ha för ROI på att "ANDRA" tror att du är paranoid? Varför vill de slänga ut pengar på dig i stället för att göra något annat kul med pengarna?
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-07-03 kl. 22:40.
Citera
2024-07-04, 00:40
Medlem
Många Ti:s världen över vittnar om att samma typ av saker händer dem. Gangstalkingen i verkliga livet är som den beskrivs i den gangstalking-manual som bl.a jag postade tidigare i tråden.

Ti:s är utsatta för grova förtalskampanjer bakom deras ryggar och isoleras från familj och vänner. På grund av denna psykiska tortyr tvingas de till slut lämna sina arbeten, sina hem och vissa tar sina liv. Andra lägger in sig själva på psyket, alternativt hämtas med polis och tvångsinläggs samt tvångsmedicineras (jo, det finns folk som vittnar om detta i Sverige också).

Gangstalking härstammar från USA och där verkar denna verksamhet inte finna några som helst gränser för vad de kan göra mot medborgarna - i många fall sker det helt öppet utan att polisen gör någonting för att hjälpa offren. I stora drag går det ut på att förstöra någons liv på alla plan. Arbete, trovärdighet, goda rykte, hemfrid, socialt liv, ekonomi, fysisk och psykisk hälsa.

Man invaderar TI:s hela liv på alla plan och genom helt öppen förföljelse, trakasserier, skrämsel, skadegörelse, inbrott, hackande av datorer och telefoner och ständig GS-närvaro gör gangstalkarna offren medvetna om att de är övervakade dygnet runt, spionerade på, förföljda överallt och främmande människor fotar och filmar dem. "Vi ser dig". Man sätter Ti i fängelse utan väggar, förhindrar deras rörelsefrihet och tar ifrån dem hela deras privatliv. Man utsätter Ti för brighting, crowding, noice kampanjer, sabotage av bilar och hem, gör falska orosanmälningar till socialen om Ti:s barn, "varnar" Skatteverket, gör falska polisanmälningar, dödar deras husdjur och mycket annat. Många hävdar att de blir attackerade med elektroniska vapen och strålning.

Många TI:s beskriver att gangstalkarna vidarebefordrar foton och filmer som de smygtagit på Ti till vänner, bekanta, arbetskamrater och alla andra som kan vilja se. Vissa vittnar om att de har blivit filmade i sina egna hem med dolda kameror och att GS har skapat en slags "live-show" på Darkweb där folk kan logga in och titta på vad Ti gör i sitt hem, dygnet runt. Vissa blir fotade och filmade av sina egna datorer och mobiltelefoner som hackats och som t.ex kan ta foton av TI utan att det märks. Vissa spionprogram i mobiltelefoner kan även ringa och sms:a från Ti:s hackade mobil så att det ser ut som att Ti är den som har gjort det.

Det finns gott om TI:s runt om i världen som själva har både filmat och fotat många av de dagliga händelserna och trakasserierna. T.ex helt öppna så kallade "tut-kampanjer" på gatan utanför deras hus. Det innebär att gangstalkers kör fram och tillbaka i sina bilar utanför Ti:s hem och alla tutar.

Andra har filmat i sina hem när de har upptäckt ett konstigt ljus i taket över deras huvuden. Ett ljus som dessutom verkar följa deras rörelser i hemmen. Andra har med olika strålningsmätare, även så kallade Geigermätare, uppmätt höga nivåer av någon form av strålning. De har vaknat på nätterna av att mätarna alarmerar (de flesta mätare gör det) när nivåerna blir livsfarliga och de har filmat mätaren och lagt ut bevisen på internet.

Andra har filmat hur gangstalkers förföljer dem in i affärer och på gator och torg. Många av oss har filmat och fotat gangstalkar-bilarna och deras reg.nummer. I Sverige verkar man mer sällan använda sig av hyrbilar och bilar med falska reg.skyltar - här kör gangstalkarna oftast omkring i sina egna bilar. Bra för TI men mindre bra för gangstalkarna.

När vi talar om GS som fenomen är det ofta svårt att skilja mellan de som står bakom "verksamheten" och fotsoldaterna som är de som fysiskt förföljer oss, trakasserar oss och terroriserar oss. De senare är alltså de som har fått i uppdrag av någon annan att övervaka, följa efter, trakassera, sabotera, filma/fota Ti och bedriva allmän psykisk terror. Man vill framkalla stress, depression, rädsla, frustration, hjälplöshet, sorg, en känsla av ofrihet, en känsla av att sitta i fängelse där främmande människor sköter dygnet-runt-övervakningen, isolation. Ti skall inte få vara ifred någonstans. Allt i Ti:s liv skall saboteras. Bilar, hem, relationer, yrkesliv/karriär, familjeliv, hemliv osv.

Frågor om "vem som betalar" och "hur de har råd" eller varför TI:s skulle vara så "viktiga" att den här typen av massiv operation inleds mot dem är naturligtvis inga frågor som Ti kan eller skall svara på. De enda som kan ge de svaren är GS. Det enda TI kan göra är att spekulera kring vem som utsätter dem för detta, vem som har "valt ut dem" till detta och varför.

Det vi vet är att GS inte handlar om någon "by-mobbing" där grannfolk har retat upp sig på en person. Detta är mycket välorganiserat och mycket avancerad övervakning och förföljelse av oskyldiga människor.
Senast redigerad av FiF 2024-07-04 kl. 00:51.
Citera
2024-07-04, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten

Skulle stämma bra in på mina teorier om att det är högerextrema, alltså nazister som är inblandade i Gangstalking och Zersetzung. Nazister är kända för att intressera sig för ockultism.

https://expo.se/nyhet/nazismens-hemliga-doktriner-ockultismens-roll-inom-nazismen/
Citera
2024-07-04, 08:54
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Många Ti:s världen över vittnar om att samma typ av saker händer dem. Gangstalkingen i verkliga livet är som den beskrivs i den gangstalking-manual som bl.a jag postade tidigare i tråden.

Ti:s är utsatta för grova förtalskampanjer bakom deras ryggar och isoleras från familj och vänner. På grund av denna psykiska tortyr tvingas de till slut lämna sina arbeten, sina hem och vissa tar sina liv. Andra lägger in sig själva på psyket, alternativt hämtas med polis och tvångsinläggs samt tvångsmedicineras (jo, det finns folk som vittnar om detta i Sverige också).

Gangstalking härstammar från USA och där verkar denna verksamhet inte finna några som helst gränser för vad de kan göra mot medborgarna - i många fall sker det helt öppet utan att polisen gör någonting för att hjälpa offren. I stora drag går det ut på att förstöra någons liv på alla plan. Arbete, trovärdighet, goda rykte, hemfrid, socialt liv, ekonomi, fysisk och psykisk hälsa.

Man invaderar TI:s hela liv på alla plan och genom helt öppen förföljelse, trakasserier, skrämsel, skadegörelse, inbrott, hackande av datorer och telefoner och ständig GS-närvaro gör gangstalkarna offren medvetna om att de är övervakade dygnet runt, spionerade på, förföljda överallt och främmande människor fotar och filmar dem. "Vi ser dig". Man sätter Ti i fängelse utan väggar, förhindrar deras rörelsefrihet och tar ifrån dem hela deras privatliv. Man utsätter Ti för brighting, crowding, noice kampanjer, sabotage av bilar och hem, gör falska orosanmälningar till socialen om Ti:s barn, "varnar" Skatteverket, gör falska polisanmälningar, dödar deras husdjur och mycket annat. Många hävdar att de blir attackerade med elektroniska vapen och strålning.

Många TI:s beskriver att gangstalkarna vidarebefordrar foton och filmer som de smygtagit på Ti till vänner, bekanta, arbetskamrater och alla andra som kan vilja se. Vissa vittnar om att de har blivit filmade i sina egna hem med dolda kameror och att GS har skapat en slags "live-show" på Darkweb där folk kan logga in och titta på vad Ti gör i sitt hem, dygnet runt. Vissa blir fotade och filmade av sina egna datorer och mobiltelefoner som hackats och som t.ex kan ta foton av TI utan att det märks. Vissa spionprogram i mobiltelefoner kan även ringa och sms:a från Ti:s hackade mobil så att det ser ut som att Ti är den som har gjort det.

Det finns gott om TI:s runt om i världen som själva har både filmat och fotat många av de dagliga händelserna och trakasserierna. T.ex helt öppna så kallade "tut-kampanjer" på gatan utanför deras hus. Det innebär att gangstalkers kör fram och tillbaka i sina bilar utanför Ti:s hem och alla tutar.

Andra har filmat i sina hem när de har upptäckt ett konstigt ljus i taket över deras huvuden. Ett ljus som dessutom verkar följa deras rörelser i hemmen. Andra har med olika strålningsmätare, även så kallade Geigermätare, uppmätt höga nivåer av någon form av strålning. De har vaknat på nätterna av att mätarna alarmerar (de flesta mätare gör det) när nivåerna blir livsfarliga och de har filmat mätaren och lagt ut bevisen på internet.

Andra har filmat hur gangstalkers förföljer dem in i affärer och på gator och torg. Många av oss har filmat och fotat gangstalkar-bilarna och deras reg.nummer. I Sverige verkar man mer sällan använda sig av hyrbilar och bilar med falska reg.skyltar - här kör gangstalkarna oftast omkring i sina egna bilar. Bra för TI men mindre bra för gangstalkarna.

När vi talar om GS som fenomen är det ofta svårt att skilja mellan de som står bakom "verksamheten" och fotsoldaterna som är de som fysiskt förföljer oss, trakasserar oss och terroriserar oss. De senare är alltså de som har fått i uppdrag av någon annan att övervaka, följa efter, trakassera, sabotera, filma/fota Ti och bedriva allmän psykisk terror. Man vill framkalla stress, depression, rädsla, frustration, hjälplöshet, sorg, en känsla av ofrihet, en känsla av att sitta i fängelse där främmande människor sköter dygnet-runt-övervakningen, isolation. Ti skall inte få vara ifred någonstans. Allt i Ti:s liv skall saboteras. Bilar, hem, relationer, yrkesliv/karriär, familjeliv, hemliv osv.

Frågor om "vem som betalar" och "hur de har råd" eller varför TI:s skulle vara så "viktiga" att den här typen av massiv operation inleds mot dem är naturligtvis inga frågor som Ti kan eller skall svara på. De enda som kan ge de svaren är GS. Det enda TI kan göra är att spekulera kring vem som utsätter dem för detta, vem som har "valt ut dem" till detta och varför.

Det vi vet är att GS inte handlar om någon "by-mobbing" där grannfolk har retat upp sig på en person. Detta är mycket välorganiserat och mycket avancerad övervakning och förföljelse av oskyldiga människor.

1. Nej men vittnesmålen handlar verkligen inte om samma saker. Tvärtom handlar det om ett brett spektrum av ’incidenter’. Alltifrån flera vita bilar, till terrordåd som utförs pga något en ’TI’ skrivit och användandet av ännu ej uppfunnen teknik.

2. Det här med teknik vi ännu inte förfogar över, är en faktor som gör att det är svårt att tro på många redogörelser.

3. Tja, är det en geigermätare lär det väl vara gammastrålning dvs radioaktivitet. Har du strålskador?

4. Varför är det så självklart att ni inte behöver svara på frågor om orimligheten i gängförföljelse så som ni beskriver den? Det är otroligt svårt att tro på att hela samhället, civilsamhället, militären, skolor, universitet, hushåll, släkt och så vidare skulle organisera sig för att förfölja random personer som helt saknar betydelse
Citera
2024-07-04, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
1. Nej men vittnesmålen handlar verkligen inte om samma saker. Tvärtom handlar det om ett brett spektrum av ’incidenter’. Alltifrån flera vita bilar, till terrordåd som utförs pga något en ’TI’ skrivit och användandet av ännu ej uppfunnen teknik.

2. Det här med teknik vi ännu inte förfogar över, är en faktor som gör att det är svårt att tro på många redogörelser.

3. Tja, är det en geigermätare lär det väl vara gammastrålning dvs radioaktivitet. Har du strålskador?

4. Varför är det så självklart att ni inte behöver svara på frågor om orimligheten i gängförföljelse så som ni beskriver den? Det är otroligt svårt att tro på att hela samhället, civilsamhället, militären, skolor, universitet, hushåll, släkt och så vidare skulle organisera sig för att förfölja random personer som helt saknar betydelse

1. Vad har fått dig att tro att vittnesmålen inte handlar om samma saker? Jag har svårt att tro att du, som inte själv är TI, är speciellt insatt i detta fenomen eller att du har haft kontakt med offer för gangstalking, s.k Ti:s förutom i denna tråd. Det har jag, och jag hävdar bestämt att offren är utsatta för samma typ av metoder och det är metoder som väl beskrivs i gangstalking-manualen som postades tidigare i tråden.

2. Du har rätt att tro på vad du vill. Jag tror inte att någon TI här försöker övertyga dig. Uppenbarligen är du här för att du på något sätt har kommit i kontakt med gangstalking. De flesta vanliga människor har ju ingen aning om vad det är. Så hur fick du upp ditt intresse för gangstalking?

3. Så vitt vi vet mäter Geigermätare gammastrålning. Det är en allvarlig situation för de TI:s i världen som har använt sig av sådana och då mätaren har alarmerat.

4. Självklart låter det kanske otroligt för många som är helt oinsatta i politik med mera att t.ex militären i samarbete med andra myndigheter skulle bedriva Gangstalking-verksamhet där de förföljer och trakasserar folk. Men det har ju hänt många gånger tidigare både i nutid och historia. MK Ultra är t.ex ett projekt som bevisligen existerade, hur otroligt det än "lät" i naiva människors öron.
Citera
2024-07-04, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Nu ska vi göra en sak klar. Det finns inga handlers. Det finns inte folk som har kontakt. Det är inte det som händer.

Kom ihåg här nu, om det finns GS så finns det jobba. Det vi pratar om är folk som jobbar. Det finns två aspekter...

Dels folk som är sinnessjuk som man kan göra vad man vill med om man har möjligheten att ge dem fem spänn eller lite uppmärksamhet. De gör resten med sina kvaddade hjärnor. Det är frågan om folk som i princip har så ont att de inte kan röra sig någonstans, ute eller i hemmet, med mindre än fruktansvärd smärta och omöjligt (bokstavligen) att gå.

Å andra sidan är det folk som vänder jobba till ett konstruktivt begrepp. Det sker på bekostnad av personer man har till offer. Jag tror dessa personer har bättre förutsättningar än andra att klara sig i samhället. Inte för att göra reklam för GS, men som situationen ser ut tar nog alla normala chansen att hoppa på. Man vinner på realistiska förväntningar och att slippa sinnessjuka i sitt liv.

Det är synd att inte fler än mig kommit ut med sin erfarenhet av GS. Egentligen är det omöjligt att få problem med skiten. Problemet är att det nästan inte är någon som är människa, utöver att jättemånga är sinnessjuk.

Gangstalkers är förstås sinnessjuka och otroligt korkade människor som gör vad som helst för pengar och lite uppmärksamhet. Många av dem lider av diverse sociala problem, många är fattigpensionärer. Det ger dem kanske en känsla av grupptillhörighet, en känsla av att vara "viktiga" när de har inbillats att de jobbar som "agenter" eller liknande och får någon form av bonus för det. Många av dem är högerextremister som vill få bort "Sosseriet" och de är beredda att ta till den här typen av metoder för att uppnå sina mål då de oftast attackerar vänsterfolk och/eller folk som är kritiska till t.ex USA-dominansen och är antirasister.

GS kanske tror att de "slipper sinnessjukan" när de engagerar sig i GS-verksamheten. Men så är det naturligtvis inte.

Om du har erfarenhet av GS kanske du skulle kunna berätta klart och tydligt vad detta egentligen handlar om?
Citera
2024-07-04, 10:00
Medlem
Citat:
1. Vad har fått dig att tro att vittnesmålen inte handlar om samma saker?

Därför vi kan läsa och analysera vad ni TI's påstår. Du påstår ju t.ex att du är utsatt för "strålning" medan t.ex RiktigTI tar direkt avstånd från den beskrivningen. Två andra hävdar att det handlar om att "hbtq-grupper" vill få dem att ändra sexuell läggning.

Vidare har det gjorts en vetenskaplig studie på vad ni TI påstår.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7178134/

Studien visar att ni är ett väldigt spretigt gäng:
- 26% tror att deras grannar medverkar.
- 24% tror att nära anhöriga är delaktiga
- 26% anser sig vara utsatta för V2K
- 24% tror sig ha någon form av implantat i kroppen

Citat:
Ti:s är utsatta för grova förtalskampanjer bakom deras ryggar ...

Endast 34% påstår det. En klar majoritet upplever inte detta.

Citat:
... blir fotade och filmade av sina egna datorer och mobiltelefoner som hackats

38%. En klar majoritet upplever inte detta.

Citat:
2. Du har rätt att tro på vad du vill. Jag tror inte att någon TI här försöker övertyga dig.
.

Då befinner ni er i fel tråd. Här diskuterar vi om GS förekommer, här är det meningen att du och andra TI ska föra fram argument som är övertygande.

Citat:
... Uppenbarligen är du här för att du på något sätt har kommit i kontakt med gangstalking. ...
.

Du beskyller alla som inte tror på dig för att vara en del av "gangstalking". Det är väldigt talande.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-07-04 kl. 10:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in