Citat:
Ursprungligen postat av
MisterClueless
Och vem fan bryr sej om varifrån den stackars frun kommer? Vad har hon gjort? Ingenting alls. Eller, jo, vid närmare eftertanke bör man nog bry sej väldigt mycket om att han är en sådan där svag stackars liten jävla fjant som inte under några omständigheter kan få en svensk kvinna, utan behöver leta i utländska, företrädesvis asiatiska, pedofilparadis för att hitta en fru.
Inte för att 437, som faktiskt lyckats skaffa sig en svensk kvinna, har dragit någon större vinstlott. Svensk fru behöver alltså inte innebära särskilt mycket grönare gräs. I det här fallet har jag oerhört svårt att välja, om jag vore tvungen att gå ner på någon av de två senaste gäddornas fruar. Men men, jag firar att jag slipper det valet.
Vi konstaterar istället torrt att ytterligare en familj nu kommer att splittras på ett mycket tragiskt sätt. Konstpedofilen från Tranås har helt enkelt gjort sin sista resa till Kina, en resa som han själv skrev började bli tradition redan efter andra besöket. Men traditioner är ju trots allt till för att brytas.