2024-07-03, 21:39
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Och vem fan bryr sej om varifrån den stackars frun kommer? Vad har hon gjort? Ingenting alls. Eller, jo, vid närmare eftertanke bör man nog bry sej väldigt mycket om att han är en sådan där svag stackars liten jävla fjant som inte under några omständigheter kan få en svensk kvinna, utan behöver leta i utländska, företrädesvis asiatiska, pedofilparadis för att hitta en fru.
Inte för att 437, som faktiskt lyckats skaffa sig en svensk kvinna, har dragit någon större vinstlott. Svensk fru behöver alltså inte innebära särskilt mycket grönare gräs. I det här fallet har jag oerhört svårt att välja, om jag vore tvungen att gå ner på någon av de två senaste gäddornas fruar. Men men, jag firar att jag slipper det valet.

Vi konstaterar istället torrt att ytterligare en familj nu kommer att splittras på ett mycket tragiskt sätt. Konstpedofilen från Tranås har helt enkelt gjort sin sista resa till Kina, en resa som han själv skrev började bli tradition redan efter andra besöket. Men traditioner är ju trots allt till för att brytas.
Citera
2024-07-03, 21:40
Avstängd
Storanglarens avatar
#438 har några riktigt intressanta namn på sin vänlista. Det mest intressanta är Jackie Ferm, förbrytaren Lars-Inge Svartenbrandts dotter.
Citera
2024-07-03, 21:40
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det här kan tyvärr kvala in som en av de mest tragiska och onödiga gäddorna hittills.

Fin fru, familj, en vad det verkar uppskattad lärare och lokal profil, författare ... Vad slog slint?

Ståndet ute i buskagen var inget större konstverk precis.

En stor del av ett till synes rikt liv finns utlagt på Facebook.

Många vänner, eller i alla fall Internet-vänner.

Nästa bok?

"I dumpengäddans tassemark. En utflykt med 51 runkstopp."

Nej usch, detta är ju hemskt. Erase and rewind.
Vadå onödig och tragisk? Han är ju för fan en sinnessjuk jävla pedofil!!
Citera
2024-07-03, 21:45
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Vadå onödig och tragisk? Han är ju för fan en sinnessjuk jävla pedofil!!

Utifrån det han själv berättar verkar det ha varit under ett par år som han drömt om yngre tjejer.

Försöker förstå varför han efter alla dessa år, och ett rikt liv, halkade ner i gädd-träsket.

Du ser inget tragiskt i detta?

Hos Dumpen-inkvisitionen är lösningarna enkla.
Citera
2024-07-03, 21:48
Medlem
"X-x x är född xxxx, och uppvuxen i Västerbotten. Familjen flyttade till X i Småland när han var nio år.
X-x arbetar som bildlärare och bor i Tranås tillsammans med sin familj. Barn och ungdomar ligger honom varmt om hjärtat, och han har periodvis jobbat med mycket små barns bildspråk."

Från en sida som säljer en av hans böcker.

Jag måste då ändå tillägga att jag fick lite sympati för den här gubben. Vilket såklart är väldigt naivt av mig.
Citera
2024-07-03, 21:55
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Utifrån det han själv berättar verkar det ha varit under ett par år som han drömt om yngre tjejer.

Försöker förstå varför han efter alla dessa år, och ett rikt liv, halkade ner i gädd-träsket.

Du ser inget tragiskt i detta?

Hos Dumpen-inkvisitionen är lösningarna enkla.[/quote] Nej, det gör jag inte. Jag tror att större delen av Flashback håller med. Om man är pedofil är man tragisk och fullkomligt misslyckad som man. Då är man ett vedervärdigt jävla rovdjur som inte förtjänar varken förståelse eller empati. Frågor på det?
Citera
2024-07-03, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#438 har några riktigt intressanta namn på sin vänlista. Det mest intressanta är Jackie Ferm, förbrytaren Lars-Inge Svartenbrandts dotter.

Jackie Ferm: Tack Lasse och ännu mer tack för att du tog hand om mina småbröder och mig som små i Linköping när vi inte hade någonstans att ta vägen ibland. Du är verkligen fantastisk och dessutom har ditt hjärta det största utrymmet Jag skådat. ❤️ Du välkomnar alla in i ditt hjärta, inga undantag. Stora kramar, från din Linis 😊
Citera
Medlem
sunlesss avatar
Finns det en gädda som nånsin varit ärlig mot Patrik och Sara?
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe
S&P blir så adrenalinstinnade vid konfrontationerna så att de nte kam kontrollera sig affektivt och föra sakliga professionella samtal. Det blir bara en massa avbrott, onödigt raljerande samt P:s torra oneliners...
Hur brukar du vara vid dina konfrontationer?
Senast redigerad av sunless 2024-07-03 kl. 21:58.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
#438 Öppnar upp sig flera gånger under samtalet, men bebisen Sjöberg dödar samtalet gång på gång. Det hade blivit ett bättre samtal utan Patrik, och #438 var trots allt pratglad. Trist att det är aggressiv attityd från S och P.

S&P blir så adrenalinstinnade vid konfrontationerna så att de nte kam kontrollera sig affektivt och föra sakliga professionella samtal. Det blir bara en massa avbrott, onödigt raljerande samt P:s torra oneliners...
Citera
2024-07-03, 21:58
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

Nej, det gör jag inte. Jag tror att större delen av Flashback håller med. Om man är pedofil är man tragisk och fullkomligt misslyckad som man. Då är man ett vedervärdigt jävla rovdjur som inte förtjänar varken förståelse eller empati. Frågor på det?

Det är bra. Du får MVG i Gäddorientering på Dumpen-universitetet!

För egen del försöker jag förstå hur män som verkar ha det stabilt och bra halkar över gränsen.

En del är monster och pedofiler som du säger. Men jag tror inte att alla är det.
Citera
2024-07-03, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe
"X-x x är född xxxx, och uppvuxen i Västerbotten. Familjen flyttade till X i Småland när han var nio år.
X-x arbetar som bildlärare och bor i Tranås tillsammans med sin familj. Barn och ungdomar ligger honom varmt om hjärtat, och han har periodvis jobbat med mycket små barns bildspråk."

Från en sida som säljer en av hans böcker.

Jag måste då ändå tillägga att jag fick lite sympati för den här gubben. Vilket såklart är väldigt naivt av mig.

#438. All cred för att han ägnat sig och barn och ungdomar på ett lagligt sätt, och försökt föra dem in i vuxenlivet! All cred för det!!
Men vad bryr sig dumpen med dess mobb till folkdomstol åt det!? Dessa ”gäddor” ska ner i samma vedervärdiga håla de själva befinner sig i.
Citera
2024-07-03, 22:13
Medlem
Citat:
Det är bra. Du får MVG i Gäddorientering på Dumpen-universitetet!

För egen del försöker jag förstå hur män som verkar ha det stabilt och bra halkar över gränsen.

En del är monster och pedofiler som du säger. Men jag tror inte att alla är det.

Kanske är det "köttets lustar" som en välutbildad och tidigare högt uppsatt tjänsteman uttryckte det i sin egenregisserade pressträff hemma i trädgården...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in